LOB Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2007 Moro! Pari kuvatusta löysin . onkohan ihan tehtaan jäljiltä. T:JII VEE 25TH
LOB Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2007 Ja toinen. Ei hassumman näköisiä ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Z-mo Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2007 Tuossa surullinen esimerkki, minkä takia bördeissä ei oo kiinteitä lamppuja. Näyttää tautisen vammaselta. Tulee mieleen joku Hyundai Coupe.
Guest pile Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 ei nyt hirveen paha,mutta kyllä luukut vaan kuuluu tuohon keulaan ja antaa sitä näköä m/
TexFinn Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 onkohan ihan tehtaan jäljiltä. Ei missaan nimessa. Minakin taisin viime viikolla postata yhden kuvan tuonne jonnekin moisesta kuvatuksesta. Eipa tuo vain oikein sovi meikalaisen makuun...
BlackZ Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Joo ei nuo viritykset oo olleskaan onnistuneita, jotenki tihrusilmän eli Richard Geren näkönen, viel rumemmat ku ne alkuperäset luukut...
Teac Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 O-ou... eihän kukaan vaan sörkkinyt ampiaispesään Kyllähän ponussa täytyy olla "ne-mistä-ei-saa-puhua" lamput. Eipä tuo konstrukstio saa minultakaan ääntä.
Hietala81 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Hmm, kyl toi punanen on oikeasti varsin hieno 4geni on kyl hyvä "thyyning" aihio
Shadowcast Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Juuei näytä hyvältä munkaan silmään. O-ou... eihän kukaan vaan sörkkinyt ampiaispesään Mun nähdäkseni ei, koska se luukkulamppu-topiikki on nimeltään "Nyt saa riittää off-topicit luukkulampuista", ku homma meni siihen että joka topiikissa tota läppää heitettiin mihin se ei kuulunut. Tämä topiikki on luukkulampputopiikki, joten maininta luukkulampuista on OnTopic- Muttei nyt kuitenkaan aleta mitään eipäs-juupas kindergarten-tasoista juttua heittämään, vaan koitetaan pitää ihan asialinjalla.
Jarno Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2007 tommonen ls1-loppanen ponu on helavatun HIENO,mutta noilla plekseilla ilman luukkuja näyttää todellakin joltain hjundie tiburoonilta,kamala,yök,en tykkää
Guest 1994z28 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 hopee on ihan tyylikäs , mielestäni. Oma mielipiteeni on , että transun perä on yleensä hienompi ku camaron , mutta camaron keula on hienompi (puhun 3-4 gen autoista ) 100x
Teac Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Mun nähdäkseni ei, koska se luukkulamppu-topiikki on nimeltään .... Ihan vaan kevennyksenä heitin kun sattu tulemaan mieleen... ja ihan aiheeseen liittyen
GTATL Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 ei ihan mun makuun, mutta silti siistimpi kun vastaavan ikäisen kamaron.
F-Body Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Ihan vaan kevennyksenä heitin kun sattu tulemaan mieleen... ja ihan aiheeseen liittyen Tilannekomiikkaa Sitä pitää olla
Guest 1994z28 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2007 Tilannekomiikkaa Sitä pitää olla KYLLA Kaikki F body automme ovat upeita pelejä, oli sitten lamput esillä kokoajan tai välillä nukkumassa.
Z4FUN Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 http://firehawk.jonbroomfield.com/hidinfo/ löyty tommone valojuttuja tonkiessa. Luukkulamput on hyvät, varsinkin talvella. Sitte itketään täällä ku nostajamoottorit on särki. Ai nii, eihän näillä voi talvella ajaa ku, ruoste raiskaa ja suola syövyttää. -Mika-
Guest 1994z28 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 ai jotkut ajaa näilla talvellkin. Mulle riitti 2 edellisen camaron kanssa, ei oo pitoa, niin ei oo pitoa, painavahko etuveto on mulla ollu jo 10 talvee käytössä.. ohoh, tais alkuperäinen aihe unohtua...
Shadowcast Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 Oma mielipiteeni on , että transun perä on yleensä hienompi ku camaron , mutta camaron keula on hienompi (puhun 3-4 gen autoista ) 100x Sit vaan tekee hybridi... aihioksi vaikka 4g Trans Am, ja keulalle Camaron keula
Guest 1994z28 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2007 kylla ! mun mielestä 93-97 camaron keula , ovet camarosta, sisusta pontiacista ja pers pontiaakista , sitte olis perfect.
Guest pile Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2007 kylla ! mun mielestä 93-97 camaron keula , ovet camarosta, sisusta pontiacista ja pers pontiaakista , sitte olis perfect. no harmittaako kun joutuu nyt ajelee "rumalla" autolla
Camaro88 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2007 noi lamput ei oo sopivaa "luukkia" toho autoon omasta mielestä. mut ihan hyvä idea tuskin noit menee paljoo kaupaksi.
Kaapo Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Kiinnostavan näköiset lamput -- kuten alussa kyseltiin niin onko kenelläkään havaintoa onko noi jonkun pajan tekemät "bolt on" valot vai onko omistajat lainanneet noi jostain japsista?? Ei noi ihan kuvamanipulaatioltakaan näytä.....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään