Jump to content

Mikä profiili?

Shadowcast

Recommended Posts

Kirjoitettu

Minkäslaisia renkaita porukalla on yleensä käytössä?

Ettei pohja ota joka kanttarissa kiinni. Nyt mulla alla 265/50/R16 ja niillä ei nyt niin ota kiinni jos ei mahdottomista töyssyistä ajele. Tosin on se ilmanotto-lippa sillontällön töyssyä raapaissu...

Nyt oon tuolt rengas-onlinesta kattelun Nankangin 245/50/R16 renkaita ja mielessä pyörii et aiheuttaakos toi profiilin madallus sit sen et raapii joka töyssyissä...

Ja muuten porukalla oli hyviä kokemuksia Nankangeista?

Kirjoitettu

mä kans aattelin ostaa noi samat gummit. aikasemmat on 225/55 vähä liian kaposet...... ja eikös vakio koko takana ole juuri toi 245/50 ainakii mun otteessa lukeepi..... ennen noita 225 oli 245 ja hyvä oli  m/

PS: minkä kuntoset sulla on noi 265:set..... aattelin vaa  ;)

Kirjoitettu

PS: minkä kuntoset sulla on noi 265:set..... aattelin vaa  ;)

Takana on kulutuspintaa joku pari milliä, eli tais olla jo "vaihtokehoitus" rajoilla.... Edessä paremmassa kunnossa, en nyt just muista paljon kulutuspintaa mut sen verran hyvässä kunnossa on, et aattelin ne 265:set laittaa taakse ja vähän kaposemmat eteen, ettei ota pyörän koteloihin enää kiinni (ku täydet kääntää)

Kirjoitettu

Vakio rengaskoko on juurikin tuo 245/50/16. Edessäkin. Siitä ilmanohjaimen kiinni ottamisesta ei tarvi huolehtia, sen kuuluukin ottaa kiinni ja se kestää kyllä sen.  \m/

Kirjoitettu

Ettei pohja ota joka kanttarissa kiinni. Nyt mulla alla 265/50/R16 ja niillä ei nyt niin ota kiinni jos ei mahdottomista töyssyistä ajele. Tosin on se ilmanotto-lippa sillontällön töyssyä raapaissu...

Nyt oon tuolt rengas-onlinesta kattelun Nankangin 245/50/R16 renkaita ja mielessä pyörii et aiheuttaakos toi profiilin madallus sit sen et raapii joka töyssyissä...

Rengaslaskuri http://www.rengaspari.fi/rengaslaskuri.php

Tolla muutoksella 265->245 tippuu sentin.

Kirjoitettu

tuli mieleen et kuin leveet kumit mahtuu noihi 93- malleinhin eteen ku oon kuullu et jotkuu ois laittanu 275setkin... kun tuntuu et vakiotkin raapis kii ku kääntää kumit tappiin.  :P

Kirjoitettu

Ei raavi 275.

Ja taakse mahtuu 315.

-e- kaikkihan riippuu offsetista, ostat jotkut vähänsinnepäin-bemarin vanteet ja sit ihmetellään ku raapii  ???

Kirjoitettu

lisäkysymys... mikä pulttijako näis camarois/firebirdeis on ja ET luku? et jos joskus ostas isot leveet vanteet leveine kumeineen niin osais sit ostaa oikeel offsetilla varustetut vanteet ettei tosiaan ala raapimaan tappiin käännettäessä. muistaakseen V8 lehes oli joskus valkonen SS camaro nii siin oli 285set vissii eessäkin!! et ois kiva tietää SS mallin vanteista tuo ET luku kun se taitaa olla aika passeli tai sit viel vähä pienempikin kuhan vaa ei tuu yli kaarien nii on hyvä. :P

Kirjoitettu

Pulttijako 5x4.75 (120.7mm)

Vakio-8" leveet eteen/taakke offset +55

9.5 leveet vanteet eteen/taakke offset +54, 10.5 leveillä taitaa sopiva offset taakke olla +58?

Kirjoitettu

aika iso offsetti. jotkuu 9-9.5" eteen ja taakse ois näppärät. mitenköhän esim 40-45ET oiskohan se hyvä? ku katoin tost yhelt foorumin sivulta ku jossain mustassa avo firebirdis oli bemun "huuli" vanteet ja tajuttoman pieni ET vissii joku 15-25 ja ne oli kaarille asti menny...  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...