Guest DARK FIREBIRD Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 http://www.ststurbo.com/turbo_vs__supercharger Link to post Share on other sites
Guest pile Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 tuo taulukko on vain tuollaisen yrityksen mainos.tuollaisen taulukon voi kukin tehdä vaikka kotonaan ja kirjoitella siihen mitä haluaa Link to post Share on other sites
BlackZ Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Heh joo, jos turbo olisi yksinkertaisesti noin ylivoimainen niin ei varmasti muuta enää markkinoilta löytyiskään... Link to post Share on other sites
gtatpi Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Tossa, oliko viime vuonna vai edellisenä kesänä , juttelin yhden kiihdytyskuskin kanssa Alastarolla. Hepulla on 127 fiat cossusierran motilla. Turbo oli poistettu ja korvattu remmillä. Maksimi vääntö ainakin oli tullut 1000 kierrosta alemmaksi. Kyllä hän ainakin "vannoi" remmiahtimen puolesta. Noi STS:n käppyrät näyttää hieman oudoilta. Turbohan tarvii kierroksia ennenkuin herää kunnolla ahtamaan.(heräähän pieni alhaalta, muttei sillä taas tehdä voimaa) Link to post Share on other sites
BlackZ Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Tää on just samaa vääntämistä ku tää taistelu että kumpi on parempi, Camaro vai Firebird? Remmi vai turbo? Näistä vois vääntää loputtomiin ja siltikään kaikki ei oo samaa mieltä!! ;D PS. Vaikka kaikkihan oikeasti alitajunnassa tietää että Camaro ja remmi on paras vaihtoehto, ja jos vielä nuo yhdessä niin johan on uskomattoman mahtavaaa.............. ;D ;D Link to post Share on other sites
Turbosbc Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Ihan mielenkiinnosta: Paljonko pitää olla kierroksia että alkaa ahtamaan noill "remmiturboilla"? (vortech, paxton, procharger jne) Link to post Share on other sites
BlackZ Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Ihan mielenkiinnosta: Paljonko pitää olla kierroksia että alkaa ahtamaan noill "remmiturboilla"? (vortech, paxton, procharger jne) Reilu 2000 rpm. Sillon ainaki tos omassa alkaa ahdot nousee, tosin en vielä oo kunnolla päässy testaa. Link to post Share on other sites
Guest pile Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Ihan mielenkiinnosta: Paljonko pitää olla kierroksia että alkaa ahtamaan noill "remmiturboilla"? (vortech, paxton, procharger jne) ihan tarkkaa kierroslukua on vaikea sanoa mutta kun pedaalia painaa(niin paljon että koneeseen tosisaankin ilma pääsee) niin heti alkaa tapahtumaan (noin 5-8psi:tä)toki kierrosten noustessa nyös ahtopaineet nousee Link to post Share on other sites
Turbosbc Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Mulla on 355 sbc:n kyljessä turboahdin joka on mitoitettu riittämään noin 600 hv tehoille. ajossa ahdot hyppää säädettyyn (0.5 bar) noin 2400 rpm. Paikallaan kun pitää 2000 turbiinia vasten 1-2 sek (kiekat nousee noin 2100 rpm) niin saa noin 0.3 bar ahtoja heti lähdöstä. Eihän siitä mitään hyötyä ole katukumeilla, mutta jos joskus kokeilis sliksejä. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now