Jump to content

Käynnistys onkelma

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ongelma on sellanen et lämpimänä auto tarttee pitkän startin et lähtee käyntiin(n. 5-8s.), kylmänä lähtee sillai et ku kävelee autoo kohti avaimet kädes ni melkein jo höpisee(tulpat, johdot..?)!! ja sit lämpimänä taajama-ajos(n. 40km/h-60km/h eli kierrokset alle 2000)pätkii välillä...lämmöt seilaa sillai et taajamas n.80-100 ja maantie 50-60, jos joku vois antaa hiukan vinkkejä(termo jumittunu?)!?

Kirjoitettu

mulla aiheutti huonoa kuumakäynitymistä vuotavat suuttimet (305TPI). Yks nyrkkipaja Espoossa vaihatti ECM:n turhaan kun eivät itse tienneet sen paremmin missä vika on.

Kirjoitettu

Mulla taas on semmoinen vika että kylmänä lähtee hyvin ja myös kuumana mutta sit ku auto on seissyt jotain pari-kolme tuntia niiin sit saa käynnistää pitempään :(kyllä se käynnistyy kuitenkin :)

Kirjoitettu

No mul tulee bensan katkunen pölläys just sillon lämpimänä ku se lähtee käymään...

Tarkemmin sanottuna se lähtee heti lämpimänä jos starttaa heti ku sammuttaa tai max n.5min päästä! Juu en vie Metru-Autoon tääl luonais-suomes on semmonen ku Us-Center(erittäin hyvä jenkkiauto korjaamo!!) ja sit on yks Lahden Jari...

Kirjoitettu

vaihdoin omaani TBI myllyyn suuttimien o-renkaat.. teki just samaa vikaa eli kylmänä käyntiin sikahyvin ja lämpösenä sai sahata ja pölläytti pilven. Nyt ei tarvi ku näyttää avaimia niin jo on käynnis..

Kirjoitettu

Olen pitkään pohtinut että meidän Ponussa on pakko olla jotain vialla, kun se käynnistyy aina epäilyttävän hyvin.... lämpimänäkin kun sormet ovat vasta lähestymässä virta-avainta.. startti alkaa jo pyörimään.... 8) ;)

Toi ongelma meiltä vielä tosin puuttuukin, mutta kesähän on pitkä... 8)

Kirjoitettu

US-center on pikkasen kallis. Lahden jari tekee kyl vissiin aikas edullisesti remppoja... Sit on muuten toi siivonen raumalla

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

otsikkoon liittyen ... 89 tpi pensatankin sähköliitin jäi kytkemättä vahingossa, siis se kaksi vai kolmijohtoinen banjon yläpuolelta, auto ei käynnistynyt, kipinä tuli mutta oliko pensan syöttö poikki ? pensamittari oli sekaisin ja siitä päättelin että liitin saattoi jäädä irti...liitin kiinni ja kaikki toimi !

Kirjoitettu

otsikkoon liittyen ... 89 tpi pensatankin sähköliitin jäi kytkemättä vahingossa, siis se kaksi vai kolmijohtoinen banjon yläpuolelta, auto ei käynnistynyt, kipinä tuli mutta oliko pensan syöttö poikki ? pensamittari oli sekaisin ja siitä päättelin että liitin saattoi jäädä irti...liitin kiinni ja kaikki toimi !

Jep ei tainnu mennä bensapumpulle hirveesti virtaa jos oli piuha irti ;)

Kirjoitettu

eli putkessa täytyy olla koko ajan paine.. mitään " välisäiliötä" ei ole ,missä pensapumppu sijaitsee? ilm, jossain takaakselin läheisyydessä, kuuntelemalla varmaan selviää mutku auto on edelleen peltipajalla nii ei saa tehdä tuttavuutta enempää.. tää on tätä aloittelijan problematiikkaa.. :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...