Jump to content

Moottorin osien pesua pääkaupunkiseudulla?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisko joku fiksu paikka jossa vois käyttää pesussa moottorin osia.

Imusarja ja jakopään koppa olis tässä ensin saatava puhtaaksi.

Ei viitisi itse lähteä lotraamaan kaiken maailman liuottimilla ja hapoila... sulaa vielä mun käsissä \m/

Kirjoitettu

Keittiö? ;D

Tiskikone on aika hyvä mut vaatii kyl melkein ihan oman tallikäyttöön...

Kirjoitettu

Keittiö? ;D

Tiskikone on aika hyvä mut vaatii kyl melkein ihan oman tallikäyttöön...

Konetiskiaine puhdistaa hyvin myös moottorin osat.

Voisihan sitä siis toisaalta tiskata jatkossa astiat käsin ;D Mitä sitä nyt ei tekisi harrastuksen eteen.

Kirjoitettu

Teet niinku mä,et kun rouva ei oo kotona niin astianpesukone pyörimään ja puhdasta tulee m/

Kirjoitettu

Hakee hyotykayttoasemalta parillakympilla toimivan vanhan tiskarin ja laittaa vesiliukoset liuottimet kiertaan , kierrossa pitaa olla joku ampari tms sakkakuppina, toimii yllattavan pitkaan

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Kun eräs kerkeis pistää tallin vesipumpulle virrat niin koneet olis.En vaan osaa luvata aikaa ei ehkä 1-2 viikkoon.

Kirjoitettu

Hakee hyotykayttoasemalta parillakympilla toimivan vanhan tiskarin ja laittaa vesiliukoset liuottimet kiertaan , kierrossa pitaa olla joku ampari tms sakkakuppina, toimii yllattavan pitkaan

Osaakos tollainen perustiskari imeä vettä jostain saavista ja kierrättää sen siihen takaisin ilman vesijohtoverkoston painetta?

Jos se kävis noin, niin sehän olisi hyvä.

Kirjoitettu

Mulla on tallilla osienpesu kone johon mahtuu koko lohko. ;) En oo kyllä jaksanut nostaa yhtäkään lohkoa sinne vaan pessyt ne käsin.

Kirjoitettu

Nakkasin Toyotan öljypohjan tiskikoneeseen kotona, hyvin lähti kiertokangen hilut ja öljyt irti. Ja lautasetkin puhdistuu entiseen tapaan vielä. m/

Kirjoitettu

Osaakos tollainen perustiskari imeä vettä jostain saavista ja kierrättää sen siihen takaisin ilman vesijohtoverkoston painetta?

Jos se kävis noin, niin sehän olisi hyvä.

Ei ime mut on tyytyväinen kun ne aineet kaataa sinne sisään valmiiks. Tyhjennyksen jälkeen joutuu kaatamaan takaisin. Tai vois toimiakin jos se ämpäri on koneen yläpuolella et saa mömmöt valua koneeseen omalla painolla.

Muista käyttää huuhtelukirkastetta ;D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

veikkaan että joka koneistamossa on pesu koneet tohon hommaan.. tosin paras tulee kun itse tekee =)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...