Jump to content

firebird -69

fire

Recommended Posts

Kirjoitettu

no niin viimeinkin 4.5 vuoden jälkeen maalari luovutti ja auto jäi maalaamatta ...rahat tosin kelpasi  >:(  no vähän pitäisi saada takaisinkin  ::) nyt pontiakki on kotiutunut kototalliin ja alkaa tekniikan ym. kasaus ennen toiselle maalarille menoa ! saa nähä milloin on valmis  ::)

• Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• fire

103

• Cowboy

9

• cam68

8

• Mopo305

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Aika pitka pinna sulla on kun jaksoit varttoo 4,5 vuotta ???

Kirjoitettu

kyllähän se maalari teki aina sen verran kerralla että sai mut hiljaiseksi . onhan tuohon autoon vaihdettu takakyljet , oven pintapellit ja pohjat tehty melkein valmiiksi  ::) kattopelti menee vielä vaihtoon ! ....mutta eipä sitä menetettyä aikaa saa takaisin  >:(

Kirjoitettu

Onkos tämä se auto sieltä alajärveltä joka on ollut tuossa vöyrillä maalattavana niin kauan? Jarmo kertoo..

Kirjoitettu

Voisko mitenkään olla mahdollisesti samaa projektia, kun muistan jonkun hemmon tuleen mun luo selittelemään 1gen Firebirdistä aikoinaan Seinäjoen Areenalla olleessa näyttelyssä (jokunen vuosi sitten)...? Mulla oli näyttelyssä sininen -67 Camaro.

Hämärä muistikuva että siinä Birdissä josta hemmo puhui olisi silloin ollut katto huonossa hapessa...

Kirjoitettu

ja taas osui oikeaan ...taisin värinumeroakin kysyä

Kirjoitettu

...niin ja kattopelti on jo uusi , mutta vielä vaihtamatta .

näkyykin tuossa kuvassa

Kirjoitettu

Kattos poikaa! Nyt näen ekaa kertaa ton auton oikeen jotenkin kuosissaan...  m/

Kirjoitettu

paas kuvia siitä voimanlähteestä mikä tonne on noukalle tulos.

Kirjoitettu

ääh ,ei mitään mahdotonta kun sillä pitäisi ajaakkin ! 355 sbc (joo, joo eihän se sinne kuuluisi mutta...)

vielä vähän vaiheessa eli tulpanjohdot , parit pakkasproput , vetolevy ja sitten penkkiin ja jos se vielä penkityksen jälkeen on ehjä niin paikalleen

mylly_2.JPG}

Kirjoitettu

Laitas nyt ennakkoon hieman mitkä on koneen speksit? Kannet, nokka, imari yms.... m/

Näyttää hyvälle toi sun projektis. *clap*

Kirjoitettu

ei meinaa itsekkään enää muistaa kun on tuo aika vierähtänyt sattuneesta syystä  >:(  mutta kannet on edelbrock rpm kuten myös imari ,kaasari demon 650 , joku melko mieto vääntönokka , "010" 2 pulttinen alakerta ,porattu .030 ylikokoon ,männät Speed-Pro Hypereutectic 10.5 puristukset , scatin veivit , vakio kampi hiottu .010 alikokoon ja koko lysti tasapainotettu , arp pultit ...ym.

Kirjoitettu

on se nätti m/

sunnilleen samanlainen kun oma mut mulla ei alukansia :'(

kyllä tuosta pitäis joku 400-430hv irrota?? tai sit ei. ;)

Kirjoitettu

eipäs nyt liioitella  ::) jos edes lähelle 350 hv saadaan paperille niin oon tyytyväinen... onhan sitä rahaakin tuohon mennyt   :-\ nyt tekisin koneen aivan erilailla ja halvemmalla !  konetta vaan on alettu tekemään ennen kun alkoi noita stroukki sarjojakin saamaan kohtuu hinnalla  :(

Kirjoitettu

nyt olis kattotalkoot alkanut ! saa nähdä miten siinä käy kun ei meinaa nuo taiwanin pellit ihan heittämällä sopia  :-\

katto_1.JPG}

Kirjoitettu

Minkäs värinen tää birdi oli ennen,ajattelin vaan kun toi ovi on sisäpuolelta keltainen,ettei vaan ois meikäläisen vanha

Kirjoitettu

ei ole ollut suomen kilvissä vielä ! tuotu suomeen -97

Kirjoitettu

ei ole ollut suomen kilvissä vielä ! tuotu suomeen -97

No mä jo pelästyin,oli auto meinaan aikas siisti kun multa lähti ja uus omistaja verhoili vielä uudelleen musta/keltaisen sisustuksen
Kirjoitettu

ei k&n vaan 3" Allstar Performance ja moperi taitaa olla -70

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...