BlackZ Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2003 Löytyykö keneltäkään Irokkiin mittarinpohjia skannattuna tietokoneelle tai edes jossain muodossa? Tarkoitus olisi tehdä vähän erikoisemmat mittaristonpohjat, koska nuo alkuperäiset on mielestäni turhan vaatimattoman näköiset. Pitäisi siis olla 0-240km/h asteikolla oleva ja tosiaankin mielummin sellainen missä ne km:t ovat isolla ja mailit pienellä. Tai tietääkö kukaan edes et mistä sellaiset saattaisi löytää? Oon koittanut etsiä mutta toistaiseksi tuloksetta.
Senior Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2003 Voipi olla hankalaa. Tuollaisia mittaristoja kylläkin on kaupan ; http://www.tacreationsusa.com/gauge_clusters.htm
GTA-57 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2003 löytyy netistä mut kun vaan muistais mistä...yritän katsella jos muistuis mieleen missä törmäsin niihin kuviin.
Jake Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 voisko ne pohjat irrottaa, skannata ja editoida semmosiks kun haluaa?? ja lopuks laminoida koko tekele niin kestää paremmin. Tosin uv-säteet haalistaa mustetta, mut jos siihen laittaa aurinkorasvaa päälle
BlackZ Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Toki ne vois irrottaa ja skannata yms. ja se on tarkoituskin jos ei muuta keinoa löydy. Itse lähinnä sen takia kyselen että jos jostain löytyis jo valmiina skannatut pohjat tai muuten vain ylimääräiset mittarin pohjat niin ei tarvisi raiskata mittaristoa irti vielä pohjien suunnitteluvaiheessa. Ja toiseksi kun haluaisin sellaisen nopeusmittarin taulun missä on ne mailit pienellä ja km:t isolla, itselläni kun on tällä hetkellä toisinpäin... Heh, keltaisessa pörssissä oli aika hauska ostoilmoitus, haluttiin ostaa 0-840km/h oleva mittaristo ja tais olla just camaroon... Ilmeisesti aika hyvin viritetty peli kun tarvii tollaisen mittariston
TAKKU Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Hitto! Mullahan oli vasta mittaristot irrallaan tosin ponusta Olis pitäny scannata sillon. Kuvia otin tietenkin läjäpäin. Jos joku skannaa pontson mittariston, ni mulla olis käyttöö. Voisin modailla hieman ja ulostaa värilaserilla. Tulee ainakin kestävä jälki.
tpi57 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 se 840km/h mittari ilmoitus oli mun ja siinä kävi pieni moka
BlackZ Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2003 Ai, kävi vai? Mä kun luulin että sulla on vaan astetta pirteämpi pirssi... Mut hei jos löydät mittariston niin käytä pohjat irti ja skannaa ne meidän kaikkien iloksi
BlackZ Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Otetaas tää aihe taas esille kun en vieläkään ole saanut aikaiseksi irroittaa mittaristoa ja skannata pohjia. Eli lukekaas eka postaus! Skannatut camaron mittarinpohjat haussa.
KooMaro Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Tere... Mul ois mittarinpohjat irrallaan.. Ollut itse asiassa jo pari vee.. Rakensin koko mittariston uusiksi... Olihan homma mut kannatti..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään