Guest black Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 kaikki päällystää penkkinsä nahalla tai plyyshilla tms. materiaaleilla.ajattelin mennä tässä asiassa vähän eri tietä jä päällystyttää ne lateksilla eli suunnilleen samaa materiaalia mita linda lampenius käytti housuissaan soittaessaan kyykkyviulua. olispa kerrankin härski takapenkki!mistä tätä materiaalia vois ostaa. joku (senior) tietysti ehdottaa että soita lindalle ja kysy.no sitä en tee!
Samppa383 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Vois tulla aikas hurjan näköiset.. Ainoo, et voipi olla hiukka hiostavat helteellä..
Guest black Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 harvemmin tulee omassa autossa takapenkillä istuttua.kyllä siinä varmaan takapenkkiläisellä perse hikoaa.
Senior Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2004 Heh ! Soita vaan Lindalle ja istuskele hänen kanssaan takapenkillä... Itse asiassa mikä tahansa verhoiluliike voisi kertoa, mitä materiaalia kannattaa hankkia. Onhan niitä keinonahkasohviakin....
Msk383 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Etolasta löytyy kaikkea kumista ja muovista.
68corvette Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 menee hieman asian ohi ja ehkä asiattomaksikin, mutta toihan kaipais enää tummennetut ikkunat ja cruising alueelle parkkiin niin vois lätkyttää tumppuun kun isolohkoja lipuu ohi.. ois vaan helppo pyyhkiä talouspaperilla pois lateksi pinnalta =)
HotJake Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 menee hieman asian ohi ja ehkä asiattomaksikin, mutta toihan kaipais enää tummennetut ikkunat ja cruising alueelle parkkiin niin vois lätkyttää tumppuun kun isolohkoja lipuu ohi.. ois vaan helppo pyyhkiä talouspaperilla pois lateksi pinnalta =) Hahah Repesin Offtopic sincitystä saa nestemäistä lateksia joka kuivaa iholle ja lähtee pesemällä sit pois... siitä vois taiteilla sit vaatteet kans päälle
Guest black Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2004 68 corvette,tulipahan naurettua taas makeasti ja helpotti huomata etten ole ainoa outo tapaus. hulluus on kuulemma hyve.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään