PSN Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Eli meneekö alkup. 4gen soitin 3 geniin heittämällä ja toisinpäin?
Guest pile Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 mekaanisilta osiltaan näin todennäköisesti on mutta johdoitus ei välttämäti sovi. jos tarvii soitinta niin mulla on camarosta(vm 95) otettu radio/cd soitin ylimääräisenä
LOB Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kattokaa linkeistä gm-cd t siellä on johdotus kaaviot liittimistä.
Guest pile Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kattokaa linkeistä gm-cd t siellä on johdotus kaaviot liittimistä. jos tierät paikan niin pistähän linkki näkyviin
LOB Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Joo se on sähköt osiossa , ja osastossa linkit gm-cd t kattavasti www.mnrelctronics.com
PSN Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2007 En mä siihen mitään radiota ole laittamassa, kun just sain vanhan pois. Tarttis vaan tietää, että meneekö 3gen radio delete plate 4geniin, kun en ite jaksa väsätä moista, ruma siitä tulis kuitenkin.
PSN Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2007 Noh, jollain 3 genissä 4gen radio paikallaan?
Z-mo Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2007 Pala vaneria, paukkupullosta mustaa päälle ja tadaa, radio delete plate valmis! Ja varmasti yhtä kaunis ku ihan oikeakin delete plate. On muuten aika race...
PSN Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2007 Pala vaneria, paukkupullosta mustaa päälle ja tadaa, radio delete plate valmis! Ja varmasti yhtä kaunis ku ihan oikeakin delete plate. On muuten aika race... "emmä jaksa" eikä mulla mitään vaneria ole..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään