Ilku Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2004 Missäs sijaitsee sähköjakkaroiden sulake? Kaikki sulakkeet olivat ehjiä kojelaudan alla, mun mittasin. Yht'äkkiä lakkasi penkit toimimasta... kuskin penkin alla on joku musta laatikko, jossa on muistaakseni vain releitä, mutta ei sulaketta. Ongelma tuli kun purin keskikonsolin ja sen jälkeen heti lakkasi penkit toimimasta.
88IROC Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2004 Joku liitin ilmeisesti penkkien alla tms. irtosi. Radio yms. pimenisivät jos nalli olisi kärähtänyt. Ovat sen ACC (lisälaitteet) sulakkeen takana....
Guest Simo_H Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Juu elikkä katos sielt kuskin penkin alta.
Ilku Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 OK. kiitos. Mielestäni kyllä olen katsonut joskus aiemmin jo sinne kuskin penkin alle, enkä löytänyt sieltä sulaketta.
Guest Simo_H Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Joo piti nyt käydä kattoos tuolt penkin alta, mut eipä näyttäny oleva joo. Miul oli viime vuonna sama ongelma, mut ei kyl muista nyt sit mist se sulake löyty. Oli vaa semmone muistikuva, et ois kuskin penkin alla ollu.
TAKKU Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Mulla oli kuskin penkin alla ainakin joku sulake.. Oliskohan ollu sit peffanlämmittimen.
Ilku Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Onko sulla TAKKU sellainenkin autossa?
TAKKU Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Siltä se näytti, varma en oo, kun ei pää oikeen mahtunu penkin alle paremmin. Hanuri tuntu kyllä lämpiävän talvella.
gtatpi Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2004 Kyllä siellä penkin alla ainakin mulla oli 10 amp. sulake. Tuli vaan roplattua kun lakkasi säädöt pelaamasta. Johto oli liittimestä irronnut ja taas toimii.
Ilku Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2004 no tämä on nyt jo vanha juttu, mutta kyllä sielä penkin alla oli sittenkin se sulake, en vain sitä heti huomannut ja olihan se tietenkin palanut, eli taas penkit toimii...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään