Jump to content

sähköpenkkien sulake

Recommended Posts

Kirjoitettu

Missäs sijaitsee sähköjakkaroiden sulake? Kaikki sulakkeet olivat ehjiä kojelaudan alla, mun mittasin.

Yht'äkkiä lakkasi penkit toimimasta... kuskin penkin alla on joku musta laatikko, jossa on muistaakseni vain releitä, mutta ei sulaketta.

Ongelma tuli kun purin keskikonsolin ja sen jälkeen heti lakkasi penkit toimimasta.

Kirjoitettu

Joku liitin ilmeisesti penkkien alla tms. irtosi. Radio yms. pimenisivät jos nalli olisi kärähtänyt. Ovat sen ACC (lisälaitteet) sulakkeen takana....

Kirjoitettu

OK. kiitos.

Mielestäni kyllä olen katsonut joskus aiemmin jo sinne kuskin penkin alle, enkä löytänyt sieltä sulaketta.

Kirjoitettu

Joo piti nyt käydä kattoos tuolt penkin alta, mut eipä näyttäny oleva joo.

Miul oli viime vuonna sama ongelma, mut ei kyl muista nyt sit mist se sulake löyty. Oli vaa semmone muistikuva, et ois kuskin penkin alla ollu. :-\

Kirjoitettu

Mulla oli kuskin penkin alla ainakin joku sulake.. Oliskohan ollu sit peffanlämmittimen.

Kirjoitettu

Siltä se näytti, varma en oo, kun ei pää oikeen mahtunu penkin alle paremmin. Hanuri tuntu kyllä lämpiävän talvella.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Kyllä siellä penkin alla ainakin mulla oli 10 amp. sulake. Tuli vaan roplattua kun lakkasi säädöt pelaamasta. Johto oli liittimestä irronnut ja taas toimii.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

no tämä on nyt jo vanha juttu, mutta kyllä sielä penkin alla oli sittenkin se sulake, en vain sitä heti huomannut ja olihan se tietenkin palanut, eli taas penkit toimii... :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...