maako Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2007 Eli mitenkä asennetaan "oikeinpäin"?? Olen kuullut että voivat olla väärin ns. tehtaan jäljiltä.
YaBB Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2007 No empä ole henkkoht.moista kuullu. Vai että tehtaan takkuuseen.. Josko ois niin että ainakin jos purkaa,niin pitää veivipukit aina parina ja vielä stanssaa merkit pareihin. Tasapainotus taas on semmonen, notta eivät välttämättä tehtaalla o poijaat sitä tehny... superduty voi olla poikkeus. Tasapainotus nyt on ainakin hyväksi.
JousiT Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2007 Mulla oli kanget numeroitu stanssipisteillä, muita merkintöjä en hoksannut edes katsoa. Ei ollut männät irti kangista. Ei kai niissä mitään väliä ole? Männät vaan oikeinpäin.
Mopo305 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2007 Mulla on jostain jääny,päähän pinttymä,että kanki niin,että laakeriliuskan se lukitus lovi kangesta ulos päin,en muista mistä tämmöinen.Olisko joku vanhan kansan asentajan oppeja??? Näin olen aina ite toiminu.
pontso Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2007 jos kanget irrallaan männistä niin kato laakereiden kanssa ensin että tulee R:t oikein kampuralle ja pystyvät liikkumaan, sitten merkkaa järjestys niin saat sen jälkeen männät oikein päin veiveille ( jos pattipäiset tai vena lovet )
JousiT Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2007 Tarkennusta. On sillä väliä miten päin laitetaan. Veivit (tai ainakin laakerit) pitäisi olla toiselta puolelta viistetty ja toiselta terävä. Eli kampiakselin kaulan reunat eivät ole suorat. Viiste ulos, terävät vastakkain. Vakiopalikoilla ehkä toimii molemmin päin, mutta viripalikoilla ei. Onko tarpeeksi epäselvää?
pontso Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2007 ehkä munkin selostus oli epäselvä edes vakiopalikoilla ei toimi jos veivit on väärin kampuralla ( R on se viiste siellä kampuran kaulalla)
JousiT Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2007 ( R on se viiste siellä kampuran kaulalla) Aaa...tekniikansuomea...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään