Jump to content

Miggon Z28 Camaro -94

Guest Miggo

Recommended Posts

Kirjoitettu

mita jos vaikka joku kuun eka perjantai suihkaset poriin tolla (friday drive-by)  m/

Voishan sitä joskus suihkastakkin.  :)

Kirjoitettu

ostitko ton camaron esv'ltä? ajattelin vaan kun jaappanista se laivattiin?

Kirjoitettu

ostitko ton camaron esv'ltä? ajattelin vaan kun jaappanista se laivattiin?

Kyllä vain. Tuttuja kavereita siellä.  ;) Paria camaroa ne on taas sieltä tuomassa, mut ei kyl mulle.  ;D

• 2 months later...
Kirjoitettu

Nyt on taas syytä kirjoittaa tänne, eli tänään kävin näyttämässä autoa konttorilla ja puolentoista tunnin syynäyksen jälkeen se meni läpi!!  m/

Autosta ei löytyny mitään huomautettavaa! Kävin sitten siinä samalla tullissa laittamassa veropäätös hakemuksen menemään, saas nähdä millaset verot ne tohon "arpoo"  ;)

Seuraavat muutokset jouduin tekemään katsastusta varten:

- etuvalojen vaihto

- sumuvalo taakse (joka lähtee tänään pois  ;D)

- clear cornerit (kiitos texfinn)

- uudet kumit

Aika pienillä muutosilla se sit loppujen lopuks läpi meni.

Ainoa mikä häiritsee on mittaristossa palava "coolant"-valo, taitaa olla joku anturi vika, ku nestettä on ja lämmöt on mittarin mukaan ainakin ihan ookoot.

Ja tossa vielä yksi tuore kuva:

camaro182.jpg}

Kirjoitettu

Onnittelut hyvin sujuneen katsastuksen johdosta.  m/

"Low coolant"-valon palamiseen on varmaankin 99% tapauksista syyna viallinen anturi, joka sijaitsee vajaat 10 senttia syylarin tayttoaukon alapuolella syylarin ja koneen valissa. Sellainen suorakaiteen muotoinen mokkula jonka alareunassa on piuha kiinni.

Helpoimmin valosta paasee eroon kun nykaisee piuhan irti. Tai voihan sen anturin tietenkin vaihtaakin jos haluaa.

Kirjoitettu

Onnittelut  m/ On se ihan Camaron näköinen (eli Hieeeno) niinku pitääkin  \m/

-Edit-  Jappipeilit vaihtoon ja USA malliset tilalle! (?)

Kirjoitettu

-Edit-  Jappipeilit vaihtoon ja USA malliset tilalle! (?)

Sellaisen toimenpiteen oon tekemässäkin.  ;)

Vaihdan myös noi sivuvilkut pienemmäks ja ehkä kirkkaiks ja sit ehkä takavalot puna/valkoisiin.

Kirjoitettu

Sellaisen toimenpiteen oon tekemässäkin.  ;)

Vaihdan myös noi sivuvilkut pienemmäks ja ehkä kirkkaiks ja sit ehkä takavalot puna/valkoisiin.

ahaa en tajunnutkaan että tossa on sivupeilitkin erilaiset. outoo kun tuossa tarvii olla tommoset takavalot erottuu massasta.  :P saanko kysyä et paljonko on autolla rullailtu menemään japskit tunnetusti ajaa aika vähän ja autot onkin hyvässä kunnossa? niinku sakemannitkin tosin niiden autoilla on ajettu puolmilliä ja mittaris 100tonnia.  ;D

Kirjoitettu

ahaa en tajunnutkaan että tossa on sivupeilitkin erilaiset. outoo kun tuossa tarvii olla tommoset takavalot erottuu massasta.  :P saanko kysyä et paljonko on autolla rullailtu menemään japskit tunnetusti ajaa aika vähän ja autot onkin hyvässä kunnossa? niinku sakemannitkin tosin niiden autoilla on ajettu puolmilliä ja mittaris 100tonnia.  ;D

Japanissa vissiin vaaditaan sivulle kääntyvät peilit, ku kaikissa ainakin on näyttänyt olevan mitä nyt niitä on tullut.

Mittarissa on "huikeat" 34000 ja risat! Kovasti mulle on väitetty et paikkaansa se pitää ja kyl kunto on ainakin sen mukainen et vois ollakkin, mut mistä sitä tietää...  :o

Tossa viä kuva mittarista silloin ku ostin sen.

camaro141.jpg}

Kirjoitettu

Asiaa  m/ helmi.

Mä löysin kanssa tän omani takuuajettuna Suomiautona 45tkm vuonna 02 ja tähän mennessä vain 2 lamppua on palanu.  ...siis ne, mitä ei oo hajotettu omaa tyhmyyttä  ::)

Kirjoitettu

no johan on vähän ajettu.  :)  omalla on lähemmäs 200000km... mut eisiin mitään kuhan pelittää.

• 5 months later...
Kirjoitettu

Tännekkin vois taas vähän kirjoitella, ku viime kerrasta on näköjään pikkasen aikaa.  ;)

Auto on toiminu ihan moitteitta, elikkä koko kesän on ollu huoletonta ajoa.  m/

Elokuussa tuli sit tullilta "arpalappukin"joka kevensi mun rahavaroja reilulla viidellä ja puolella tonnilla.  :o

Nyt auto on talviunilla odottamassa jotain muutoksia, musiikki puolta nyt ainakin päivitellään ja lisäks japsipeilit muuttuu normaaleiks ja

takavalot muuttuu puna/valkoisiksi. Kumpiakin saa tarjota jos löytyy ylimääräisiä!!!

Ehkä jotain muutakin tulee, mut noi ainakin... Mieli tekis alustaa ja putkistoakin parannella, mut saas nähdä antaako pudjetti myöten...

Kirjoitettu

Hehe... Ainakin viela jokunen aika sitten jengi maksoi taalla ihan alyttomia summia (jopa yli $300 kaytetysta setista) noista export takavaloista kun tavallisen parin sai alle satasella.

Kirjoitettu

Ootko pitänyt auto muuten orkkiksena? Vanteita tai muita vastaavia ilmestynyt?

Oon pitäny ja tuun pitämään myös jatkossakin aika pitkälti, lähinnä koitan tota "japsi ilmettä" hävittää.  ;D

Musiikki puolta oon sen verran päivitelly et alkuperäissoittimen tilalle on tullu sonyn cd-soitin ja eteen tulee pioneerin erillissarja ja takapenkin sivuille tyhjiin kaiutinpaikkoihin tulee alpinen kaiuttimet.

Kylhän noilla takavaloilla massasta erottuu, mut omaan silmään ne jenkki valot sopii tohon paremmin, ja muutenkin mitä vähemmän autossa on oransseja valoja niin sitä parempi.  ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...