Jump to content

3gen ponu takavalot

Recommended Posts

Kirjoitettu

käykö U.S.A malli suoraan tän eurooppamallin tilalle... kaikki lamput menee suoraan, ei tartte muutella mitään? :)

Kirjoitettu

vakava epäilys että tarviit takavalojen johdot mukaan ku eurossa vilkku on erikseen ja jenkissä vilkku sisällytetty parkki+jarruvalo systeemiin ja lampun kannat on tietysti erillaiset niinku aina näissä muunnoksissa

Kirjoitettu

Mistäs noita koko punaisia takavaloja olisi paras metsästää? Ebay on käyty jo moneen kertaan läpi samoin kun muutama firmakin. Ei ole ainakaan vielä tärpännyt  :(

Kirjoitettu

just ite ebaysta löysin.. tais maksaa 60 dollaria... oliko kappale vai molemmat ni en mee vannoo  :)

Kirjoitettu

ainakin mulla kävi suoriltan kiinnikkeiden osalta kun vaihdoin 83:n kokpunaisten tilalle 87:n euromallit! lampunkannatkin kävi mutta eurossa oli muutama pikkukantainen lisänä! jenkkimallissa on vain 4klp:tta isokantaisia

Kirjoitettu

ainakin mulla kävi suoriltan kiinnikkeiden osalta kun vaihdoin 83:n kokpunaisten tilalle 87:n euromallit! lampunkannatkin kävi mutta eurossa oli muutama pikkukantainen lisänä! jenkkimallissa on vain 4klp:tta isokantaisia

Onkos nuo kokopunaset vielä tallessa? voisin ehkä ostaa pois tai vaihtaa vaikka nuo omat eurovalot niihin....

En tykkää noista eurovaloista  >:(

Niin ja saako noihin eurovaloihin pleksejä tai oletteko tummentaneet millään ? ??? ??? 

Kirjoitettu

Onhan ne mulla tallessa mutta ne on menossa tuohon minun toiseen autoon.. :-\ noita eurovaloja vois ehkä kokeilla tummentaa sellaisella ikkunan tummennus spray:llä muuta ei juurikaan keksi,, pleksejä siihen on vähän hankala laittaa kun ne on sen verran pyöreät joka suuntaan, ei varmaan onnistuis kovin hienosti, nuo 83:nfirebirdin takavalot olis siihen hommaan varmaan parhaat koska ne on ihan litteät.

Onkos nuo kokopunaset vielä tallessa? voisin ehkä ostaa pois tai vaihtaa vaikka nuo omat eurovalot niihin....

En tykkää noista eurovaloista  >:(

Niin ja saako noihin eurovaloihin pleksejä tai oletteko tummentaneet millään ? ??? ??? 

Kirjoitettu

Ok, no pitöö kokeilla spary:llä tummentaa. On noi wanhan mallin kokopunaset valot kiven alla  ::)

Kirjoitettu

Entiset eurovalot tummensin sillä spraylla ja hyvä tuli kun laittoi vielä lakan päälle.

• 2 months later...
Kirjoitettu

jatketaas 3gen ponun takavaloilla. aihe kyl hieman eri... mikä vittu mun auton jarruvaloi vaivaa?!? sulake ehjä, lamput ehjät, lampun kannat kaikki aukastu ja putsattu, ajovalot toimii mut takajarrut EI! välillä ku painaa jarrua ni kuuluu se valosummeri. mulla menee hermoooooot >:(

Kirjoitettu

Tuolta ehjäks-tarkistettu-listalta puuttui vielä jarruvalokatkaisija. Lienee se sitten jos muut ok.

Kirjoitettu

maavika? jos valosummerikin huutaa?!? Yleensä noista maa-vioista aiheutuu mitä järjettömimpiä vikoja valoissa/äänissä  m/

Kirjoitettu

tota määkin epäilen mut kaikis kannois näyttäs olevan maat kunnossa ??? tarttee kattoo jos tänään sais kasaan. jos ei vettä sada ni joka tapaukses tulos tikkulaan porkkanan kanssa \m/

Kirjoitettu

ööö :-X jos porilaisittain vastataan ni vitustako mää tiärä ??? ei kai siihen vaikut ko valojen maadotus?? ei kai ny sentään moottorin maajohto toho vaikut?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...