Jump to content

Rättikaton tiivisteiden vaihto?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt olisi rättikatossa tiivisteet niin huonossa kunnossa että ne pitäisi kaikki vaihtaa. Tarkoituksena olisi hommata itse tiivisteet ja sitten viedä laitettavaksi ne jollekin ammattilaiselle, jotta ei sitten tulisi mitään ikäviä yllätyksiä ensimmäisen vesisateen sattuessa...

Mutta mistäs löytyisi tälläinen ammattilainen Uudenmaan alueelta? Äkillinen Googlettaminen ei tuottanut mitään tulosta. Kellään mitään tietoa mihin kannattaisi viedä?

Kirjoitettu

auto verhoomot on suorittanu noita rätin vaihtoja luulis heiltä tiivisteitten vaihtokin onnistuvan, ei vaan ole ollu tarvetta ko palveluille joten paikkaa en osaa suositella

Kirjoitettu

Joo, noita verhoomo firmojakin olen koittanut googlettaa, mutta lähin mikä tunnustautui ekspertiksi noissa rättikatoissa oli Pietarsaaressa. Ja se taas on hivenen liian kaukana Lohjalta. No, täytyy varmaan ottaa puhelin käteen ja alkaa soittelemaan noita läpi...

Kirjoitettu

Jep, tuonne Tapiolan autoverhoiluun tuli sitten soitettua ja siellähän ne lupasi asian hoitaa. Aika on varattuna huhtikuun puolenvälin tienoilla. Itse lupasin hommata tiivisteet ja he sitten suorittavat vaihdon.

• 1 month later...
Kirjoitettu

No niin, nyt on tämäkin asia hoidettu. Vähän venähti tuo tiivisteiden toimitus, mutta perille tuli kuitenkin, siitä kiitos Oitraconille. Oli muuten ainoa paikka minkä kautta sain tiivisteet hommattua vaikka useasta paikasta tuli kyseltyä. Asiakaspalvelu oli kyllä siinä liikkeessä kohdallaan, koko ajan tiedotettiin mikä on tilanne tiivisteiden tulemisen suhteen.

Tiivisteet tuli sitten vaihdettua tuolla Tapiolan autoverhoomossa. Ilmainen se paikka ei tosiaan ollut mutta voin sanoa että hinta-laatu suhde oli kyllä kunnossa. Kaveri meinaan samaan hintaan kiristi rättiä kun se oli poimuilla jostain kohtaa. Ja putsasi vielä "takalasista" muutaman vanhan liima jäljen...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...