Jump to content

Recommended Posts

Posted

tuo tyhjäkäynti säätö tuntuu olevan tuon iac:kin kautta hankalahko.mites muut on tehneet?läpistäkö vain tyhjäkäynti kohdilleen?

  • 4 weeks later...
Posted

ne iacin säätöarvot tarvii saaha kohilleen niin pelaa, aika työ hakea yrityksen/erehdyksen kautta. joku varmaan on asiantuntija tässäkin. Mulla ei oi iac käytössä, toimii muuten ok paitti jos kone on kylmänä.

Posted

tuo tyhjäkäynti säätö tuntuu olevan tuon iac:kin kautta hankalahko.mites muut on tehneet?läpistäkö vain tyhjäkäynti kohdilleen?

mikä on ongelma. sammuu ei käy? mulla toimii hyvin.

Posted

kyselin,kun ei meinnannut ruveta säädöt löytyy,käy jo jotenkin.nyt vähän aikaa jäissä kun tuo vaihdeloota piti rempasta lattialle.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...