Kaapo Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2007 Onko kukaan löytänyt hyvää sivustoa jossa olisi esitelty (kuvia) Pontiaciin saatavilla olleista tehdas lisävaruste vanteista? Itse en ole etsinnöistä huolimatta löytänyt. Kaipaisin tietoa vm -96 Trans Amin vanteista. Autossani on 17" aluvanteet jotka "perimätiedon" mukaan ovat olleet siinä uudesta asti. Vanteet eivät ole ne WS6 paketin alut vaan kuvien perusteella samanlaiset kuin "COMP TA" Trans Am versiossa on. Vanteet on PRIME (USA) vannetehtaan valmistamat-- netti tietojen mukaan tehdas valmistaa USA:n autonvalmistajille aluvanteet. Valmistajan nettisivuilla on joitakin heidän valmistamia tarvikevanteita mutta niiden joukosta ei ko vanteita löydy. Onko kaikissa orkkis aluvanteissa merkattuna GM logo tai jokin tuotenumero? Löytyykö jonkun kerholaisen autosta "COMP TA" vanteet?
pantera Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2007 Mulla on Comp T/A #58 Vanteet on speedlinet ( samat firehawkeissa) ja renkaat on pehmeeseos B.F.Goodrich Comp T/A't (R1 optio)
Kaapo Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Hieno kuva josta näkyy vannekin hyvin ja sen verran on eroa mun vanteeseen ettei ne ole noi COMP TA vanteet. Mulla tuo pulttikeskiöstä vanteen puolaan lähtevä ura jatkuu vanteen reunaan asti -- noissa Comp vanteissa näyttäisi loppuvan puolan puolivälille -- muuten kyllä erehdyttävästi saman näköiset.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään