Jump to content

GTA:n nahkapenkit

Lady Firebird

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kellään mitään havaintoo siitä, saako mistään -89 GTA TransAmiin nahkapenkkien verhoilua ns. tarvikkeena? Saako jenkeistä tilattua jotain valmista "orkkis" verhoilua vai täytyykö teettää ja tilata jenkkilästä nahat? Sanovat ettei välttämättä eurooppalaisista väreistä löydy ihan samaa. Mun ei tarttis saada ku eteen uudet päälliset ni pitäs olla sitten ihan samaa väriä takapenkkien kanssa.

Kirjoitettu

Katzkin tekee aivan semmoset kuin haluat

http://www.katzkin.com/05/FC/mainFS.html

Kysyin yhestä verhoomosta Suomessa ja hinta oli pelkältä työn osuudelta n. 400 €/per penkki ja siihen nahat päälle. Aattelin että selviäisköhän jollain konstilla vähän halvemmalla  :o

Kirjoitettu

mulle tullu orkkis penkinverhoilut ja matot tämmösestä puulaakista ja osotteesta: FENDER ENTERPRISES INC  11500 statesvilleroad 11500 HUNTERSVILLE.NC 28078 USA

Kirjoitettu

Tässä jossain vaiheessa ennen kesää saattaisi löytyä valmiit kaavat GTA:n penkkien verhoiluista.

Mun verhoilija ei valitettavasti pysty nahkaa ompelemaan ei ole riittävän järeetä konetta.

Mutta arvio työn osuudelle oli aikapaljon vähemmän kuin kysymässäsi paikassa.

Meille tulee kankaasta uudet verhoilut.

Ps.On muuten aika pirullisesti kiinni ne vanhat verhoilut niissä penkeissä nimimerkillä itse purkanut.

Kirjoitettu

Kysyin yhestä verhoomosta Suomessa ja hinta oli pelkältä työn osuudelta n. 400 €/per penkki ja siihen nahat päälle. Aattelin että selviäisköhän jollain konstilla vähän halvemmalla  :o

hinta kohdillaa... kai ne on sit vittumaiset... faijan botskii kuus nahkajakkaraa oli töineen/nahkoineen about 600 €

Kirjoitettu

Tässä jossain vaiheessa ennen kesää saattaisi löytyä valmiit kaavat GTA:n penkkien verhoiluista.

Mun verhoilija ei valitettavasti pysty nahkaa ompelemaan ei ole riittävän järeetä konetta.

Mutta arvio työn osuudelle oli aikapaljon vähemmän kuin kysymässäsi paikassa.

Meille tulee kankaasta uudet verhoilut.

Ps.On muuten aika pirullisesti kiinni ne vanhat verhoilut niissä penkeissä nimimerkillä itse purkanut.

Joo mä aattelin suosiolla jättää ton penkkihomman syksyyn ja nyt rauhassa ettiskellä joko valmiita verhouksia tai sit jotain mestaa joka saa tehtyä identtiset kun mitä ne oli. Pystysikkö tarvittaessa lainaa niitä kaavoja? Mut mul ei tosiaan oo kiire tän homman kaa. En viitti nyt ottaa sitä penkkihommaa heti työn alle ku se on maalarillaki varmaan ikuisuuden ku maalaus vie niin paljon aikaa ku täytyy hioo koko auto pelleille asti ja joutuu lokasuojaa ja ovee irrottelee ja pitäs tää saada viel ajoonki reilun kk päästä.

Kirjoitettu

Itse kysyin yhdestä paikasta kaikkien penkkien verhouksesta ja sain tarjouksen...4000 euroa töineen kaikkineen  m/ m/ ;D

Kirjoitettu

Itse kysyin yhdestä paikasta kaikkien penkkien verhouksesta ja sain tarjouksen...4000 euroa töineen kaikkineen  m/ m/ ;D

On se halpaa kun rahalla saa  :-\

Kirjoitettu

Joo mä aattelin suosiolla jättää ton penkkihomman syksyyn ja nyt rauhassa ettiskellä joko valmiita verhouksia tai sit jotain mestaa joka saa tehtyä identtiset kun mitä ne oli. Pystysikkö tarvittaessa lainaa niitä kaavoja? Mut mul ei tosiaan oo kiire tän homman kaa. En viitti nyt ottaa sitä penkkihommaa heti työn alle ku se on maalarillaki varmaan ikuisuuden ku maalaus vie niin paljon aikaa ku täytyy hioo koko auto pelleille asti ja joutuu lokasuojaa ja ovee irrottelee ja pitäs tää saada viel ajoonki reilun kk päästä.

Mahdollisesti jonkun asteista korvausta vastaan onnistuu.

Ne kaavat ei ole mun vaan verhoilijan.

Kirjoitettu

Mahdollisesti jonkun asteista korvausta vastaan onnistuu.

Ne kaavat ei ole mun vaan verhoilijan.

Ok, palailen astialle tarvittaessa  :)

Kirjoitettu

mä ainakin tilaan tuolta alkuperäiset nahat ja tuo matkalaukussa loppu kesästä ne kotiin ;)

Kirjoitettu

mä ainakin tilaan tuolta alkuperäiset nahat ja tuo matkalaukussa loppu kesästä ne kotiin ;)

Niin no joo, jos aattelee että se olis täällä teetettynä sen 400 € per penkki ni etupenkit on jo 800 € + nahat päälle niin samoissa summissa liikutaan. Täytyy ny räknäillä asiaa.

Kirjoitettu

en kyllä usko että 400e sais noita nahkoja yhteen penkkiin, jos sais ostaisin ne kyllä täältä.

Kirjoitettu

en kyllä usko että 400e sais noita nahkoja yhteen penkkiin, jos sais ostaisin ne kyllä täältä.

Niin siis tuo 400 € per penkki oli siis vaan työn osuus täällä Suomessa ja siihen nahat päälle  :o

Kirjoitettu

eli voi siis laskea tupla hinnan 800e x 2penkkiä 1600e, aika halvat m/

Kirjoitettu

Jaa halvat? Tuolla "sun" paikassahan ne etupenkit oli n. 1300 $ eli euroissa jotakin päälle tontun. Tulis ehkä halvemmaks ostaa ne siis sieltä.

Kirjoitettu

Uudet kiinalaiset aidot nahkapenkit maksaa $200 pari :o

eika oo pahan nakosia m/

Kirjoitettu

Joo no mä nyt haluaisin pitää tän auton ihan alkuperäsenä

Kirjoitettu

Voisi kiinnostaa nuot GTA:n korvike päälliset tilata lähiaikoina, mikäli joku muukin haluaisi..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...