Jump to content

Cd-soitin camaroon...

nextbestthing

Recommended Posts

Kirjoitettu

Miten saisin tehtyä siistin näköisen asennuksen camaroon, kun cd soitin jää auttamatta hieman ulos?

Kirjoitettu

...juu, niinhän se jää, jos ei sitten laita alkuperäistä CD-soitinta, jonka jälkihankintahinta on ilmeisen kohtuuton laatuun nähden.

....mutta itse tein sellaisen korotuspalan joka tuo uuden soittimen n. 1.5 cm ulospäin alkuperäisestä siinä konsolissa olevasta syvennyksestä, ei vielä tule minkään muun tielle ja silloin ei tarvitse tehdä muita muutoksia konsolin sisäpuolelle....

Kirjoitettu

Ja ainakin US-Partsissa on myynnissä valmiita asennusheebeleitä mitä erilaisimpiin ameriikanautoihin.

Kirjoitettu

Lyöt sen alkup.mankan tukirautaa hieman taaksepäin niin uus mankka uppoo nätisti. Välilevy on helppo tehdä itse tai ostaa jostain autostereo liikkeestä, pitäis kyl löytyä.

Kirjoitettu

Itse en löytänyt aikoinaan asennussarjaa muualta kuin US-parts'ista. Tavallisissa stereokaupoissa tuskin on.

Kirjoitettu

Omaan autoon tein vanerista maskilevyn jonka sitte päällystin keinonahalla. Piuhat vedin vaan sokeripalan kautta... Riippuu soittimesta, mutta mun muutaman vuoden vanha Sony mahtui ihan hyvin paikalleen, kunhan laitto sen reiän yläosaan.

Kirjoitettu

Itse aattelin semmosta alumiinista levyä koko etu puolelle kun sinne on asennettu jo cd soitin mutta aika rumasti....

Kirjoitettu

Hhee, mullaki on jo sellanen alumiinilevy, mutta pitää vielä vaan kiillottaa se ennenku lyö paikalleen :)

Kirjoitettu

Niin kyllähän sellainen kiillotettu sen pitää sitten olla ;) Samoilla linjoilla Sopa:n kanssa :)

Ei kuulu tähän foorumii, mutta samalla voisin kysyä että mikäpä mahtaa olla ongelmana kun camaron keskuslukitus ei toimi ja samoin takaluukun sähkönostin nappi :-\ aikaisemmin päivällä se vielä toimi, mutta ei enää illalla...

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Se korotuspala on helppo väsätä mdf:stä...Antaa hyvän tuen ja on helppo työstää... Päällystää vaan keinonahalla yms.

Kirjoitettu

Jaaha, pian se on mullakin edessä tämä operaatio.

Onkos toi alkuperäinen delco hankala irroittaa?

Kirjoitettu

Taitaa olla neljällä ruuvilla kiinni... ja takana pari töpseliä.

Kirjoitettu

On 4:llä torxilla ja 2:lla liittimellä kuten senior tiesi :D

Kirjoitettu

Hyvä tietää, ei ainakaan tarvitse sen irroituksen kanssa tuskailla.

Tuollainen Delcohan ei ilmeisesti ole paljon minkään arvoinen? Tuli vain mieleen että voisi tässä uutta soitinta odotellessa kokeilla lisätä tuohon Delcoon liitännän ulkoiselle äänilähteelle, niin saisi soitella musaa kannettavasta cd-soittimesta :)

Kirjoitettu

Ainakin Suomen oloissa Delcohan on arvokas, eikös?

Itellä on vain tuo Delcon radio + kasetti ja kun kyselin siihen CD-vaihtajaa olis se tullu to-della hintavaksi.

Älä ihmeessä "tuhoa", jos vaihdat muuhun niin voisin ostaa pilkkahinnalla sulta pois...

Kirjoitettu

Entisöijät arvostavat originaaleja.... älä hävitä tai myy pilkkahinnalla !

Kirjoitettu

Jep, no täytynee sitten pitää se tallessa. Voisin toki tämän myydäkin, kunhan nyt ensin saan uuden mankan tilalle.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Ei tullutkaan alumiinilevyä, kun löysin tälläisen vaihtoehdon ja ihan siistiltä tämäkin näyttää ;)

cdsoitin1.JPG}

cdsoitin1.JPG_thumb

Kirjoitettu

Toi on siistin näköinen :PMulla kin on sama progis edessä ja tota voi koettaa :D :D

Kirjoitettu

Mistäs hankit tuollaisen levyn?

Itsekin tarvitsisin.

Onkos muuten tuo kuvan Sony kuinka hyvä soitin?

Itse olen ajatellut joko Pioneerin DEH-5600MP tai Sonyn CDX-F 5700 mallia...

Kirjoitettu

Mulla on sonyn mp30 ja on mun mielestä hyvä peli nopeasti hakee noi mp3 tiedostotkin :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...