Jump to content

Cd-soitin camaroon...


nextbestthing

Recommended Posts

...juu, niinhän se jää, jos ei sitten laita alkuperäistä CD-soitinta, jonka jälkihankintahinta on ilmeisen kohtuuton laatuun nähden.

 

....mutta itse tein sellaisen korotuspalan joka tuo uuden soittimen n. 1.5 cm ulospäin alkuperäisestä siinä konsolissa olevasta syvennyksestä, ei vielä tule minkään muun tielle ja silloin ei tarvitse tehdä muita muutoksia konsolin sisäpuolelle....

Link to comment
Share on other sites

Omaan autoon tein vanerista maskilevyn jonka sitte päällystin keinonahalla. Piuhat vedin vaan sokeripalan kautta... Riippuu soittimesta, mutta mun muutaman vuoden vanha Sony mahtui ihan hyvin paikalleen, kunhan laitto sen reiän yläosaan.

Link to comment
Share on other sites

Niin kyllähän sellainen kiillotettu sen pitää sitten olla ;) Samoilla linjoilla Sopa:n kanssa :)

 

Ei kuulu tähän foorumii, mutta samalla voisin kysyä että mikäpä mahtaa olla ongelmana kun camaron keskuslukitus ei toimi ja samoin takaluukun sähkönostin nappi :-\ aikaisemmin päivällä se vielä toimi, mutta ei enää illalla...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hyvä tietää, ei ainakaan tarvitse sen irroituksen kanssa tuskailla.

 

Tuollainen Delcohan ei ilmeisesti ole paljon minkään arvoinen? Tuli vain mieleen että voisi tässä uutta soitinta odotellessa kokeilla lisätä tuohon Delcoon liitännän ulkoiselle äänilähteelle, niin saisi soitella musaa kannettavasta cd-soittimesta :)

Link to comment
Share on other sites

Ainakin Suomen oloissa Delcohan on arvokas, eikös?

Itellä on vain tuo Delcon radio + kasetti ja kun kyselin siihen CD-vaihtajaa olis se tullu to-della hintavaksi.

Älä ihmeessä "tuhoa", jos vaihdat muuhun niin voisin ostaa pilkkahinnalla sulta pois...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mistäs hankit tuollaisen levyn?

Itsekin tarvitsisin.

 

Onkos muuten tuo kuvan Sony kuinka hyvä soitin?

Itse olen ajatellut joko Pioneerin DEH-5600MP tai Sonyn CDX-F 5700 mallia...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...