Jump to content

firebird -78

Pete

Recommended Posts

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Pete

60

• HFB

13

• gmc63

7

• balez

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ei mitään mustaa niit on 15 tusinassa eikä myöskään punaista ;)joku muu väri m/

niin tai sit laittaa siihen punasta,mustaa ja sinistä.. ei varmaan tuu vastaa samanlaista  ;D

Kirjoitettu

Ei tosta voi tulla muuta kuin pirun hieno, päädyt sitten mihin väriin vaan

Great!  8)

Kirjoitettu

ny se on tossa pohja värissä aika "mäd mäx"

Se on siinä! Älä tee tolle mitään!

Kirjoitettu

hetken teki mieli kyl käydä hakee pytyllinen matta lakkaa ja levittää sitäkin päälle.  ;D mut lopullinen väri selvii varsinaisesti itellekkii vasta kun härveli tulee ulos maalaus uunista.

11042007.jpg}

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

ny on saatu värii päälle!! vähän huono kuva mut huomen uusii kun saa maalaamosta ulos. tulipa ajettuu ekan kerran pitempi matka isolohkon voimalla ja kahden vuoden tauon jälkeen. kivasti tuntu pata räyhäävän  ;D

Kuva07.jpg}

Kirjoitettu

Aikamoiset takalevitykset. Ei kai toi ole jarruvalo tuossa katolla?

Kirjoitettu

Aikamoiset takalevitykset. Ei kai toi ole jarruvalo tuossa katolla?

joo levitetty on 10cm ja on jarruvalo, edellisen omistajan tekeleitä ei viittiny poistakkaa(jarruvaloo). on kiva katella peilistä takana seisovien punasii silmii... joo toi väri on yön sininen helmiäinen. aika veikee livenä...
Kirjoitettu

no tuon liepeen alle mahtuukin aika munakkaat gummit  8)  m/  nocturne blue?

Kirjoitettu

joo matuu 295 helposti ja 315 jos löytys sopivat vanteet. ton näkönen se olis ulkotilassa ;D

Kuva08.jpg}

Kirjoitettu

kimppa kuva kuljettimista. väri on night blue pearl moottoripyörä värikartasta

Kuva111.jpg}

Kirjoitettu

Kuten olen ennenkin sanonut, niin nuo 77/78 Ponut ovat parhaimmannakoisia F-bodeja.  m/ 8)

Hyvalta nayttaa. *clap*

Kirjoitettu

Kuten olen ennenkin sanonut, niin nuo 77/78 Ponut ovat parhaimmannakoisia F-bodeja.  m/ 8)

Hyvalta nayttaa. *clap*

samaa mieltä, ei noi muutkaa rumii oo keulaltaan paitsi se neljällä upotetulla voipaketilla varustettu
Kirjoitettu

Aikamoiset takalevitykset.

Tiedän että tuommoiset levitykset on ollu muotia joskus vuonna miekka, ja että ne ei ole enää ns. "in", mutta mun mielestä nuo on aika kyrväkkäät tuollaaset levitykset

Kirjoitettu

Tiedän että tuommoiset levitykset on ollu muotia joskus vuonna miekka, ja että ne ei ole enää ns. "in", mutta mun mielestä nuo on aika kyrväkkäät tuollaaset levitykset

varsinkin kun näyttää olevan aika asiallisesti toteutettu... eikun saatanan syvät vanteet ehtimään...  \m/

• 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...