Jump to content

Saako mistään uusia (tai ainakin ehjiä) spoilereita?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kellään mitään tietoa mistä sais uuden spoilerin? Myykö mikään putiikki niitä ns. tarvikeosina?

Käytettynä löytyy ehjiä aika heikosti eikä niistä saa enää leivottuakaan ehjää.

Tai tietääkö kukaan kuka tekis niitä? Tarttisin sellasen nimittäin heti.

Kirjoitettu

eikös joku tee lasikuidusta ja oo jopa ilmoitellu täälä palstalla?

Kirjoitettu

eikös joku tee lasikuidusta ja oo jopa ilmoitellu täälä palstalla?

Joo mut se on kai vielä vähän vaiheessa se homma ja tartten sen spoikan heti  :-\.

Kirjoitettu

Joo mut se on kai vielä vähän vaiheessa se homma ja tartten sen spoikan heti  :-\.

Tyypillistä naisille,kaikki pitää saada ja heti ;) ;D
Kirjoitettu

Joo täytyy varmaan hommata luottokortti ku näköjään joutuu vähän enemmänkin tota roinaa tilaamaan Amerikoista  ::)

Kirjoitettu

Soitin tuonne Hawksille äsken. Sanovat että 7 arkipäivää on toimitusaika Suomeen  m/

Kirjoitettu

Tilasin sen spoikan nyt sit tuolta Hawksilta ku lupasivat sen tulevan aika nopeeta. Saapi nähdä  ::)

Kirjoitettu

Tilasin sen spoikan nyt sit tuolta Hawksilta ku lupasivat sen tulevan aika nopeeta. Saapi nähdä  ::)

Älä sitte polta kesä stringejäs jos Suåmeen tulo kestää 3 viikkoo  ;D

Jenkeill ei välttämättä oo hajuakaan missä Suomi sijaitsee  :o

-Mika-

Kirjoitettu

Älä sitte polta kesä stringejäs jos Suåmeen tulo kestää 3 viikkoo  ;D

Jenkeill ei välttämättä oo hajuakaan missä Suomi sijaitsee  :o

-Mika-

Joo tiedetään  ;D Mutta täytyy nyt vaan toivoo parasta että tulee pian.

Kirjoitettu

Älkää olko niin pessimistejä  m-

Pessimisti on optimisti jolla on elämänkokemusta. ;D

Kirjoitettu

Kyllä mä sen tiiän että siinä voi kestää.

Yleensä kun jotakin tarttis heti ja välittömästi niin siinä kestää ikuisuus. Mutta se nähdään sitten koska tulee. Täytyy sit ajella ilman spoileria  ::)

Kirjoitettu

Kyllä mä sen tiiän että siinä voi kestää.

Yleensä kun jotakin tarttis heti ja välittömästi niin siinä kestää ikuisuus. Mutta se nähdään sitten koska tulee. Täytyy sit ajella ilman spoileria  ::)

Ei näihin autoihin saa ikinä mitään heti eikä halvalla ;D Kerran olin aivan ällistynyt kun piti silloiseen japsikäyttökinneriin jotain laittaa ja menin tarviketorille ja osat löytyi heti eikä maksanutkaan paljon mitään. Olin jo unohtanut, että helpollaki vois päästä jos ois valmis tyylistä tinkimään ::)

Kirjoitettu

Joo,halvalla ei ehkä pääse,mut kyl noita kamoja nopeestikin tulee,toissa kesänä kun vaihdoin imusarjan ja kaasarin Camaroon,niin eihän toi konepelti sit enää mennytkään kiinni :o No soitto RP:hen Makelle ja tilaus harwoodin konemuovista,päivä oli torstai,seuraavan viikon tiistaina Make soitti ja pyys mua hakemaan muovin pois

Kirjoitettu

Ei näihin autoihin saa ikinä mitään heti eikä halvalla ;D Kerran olin aivan ällistynyt kun piti silloiseen japsikäyttökinneriin jotain laittaa ja menin tarviketorille ja osat löytyi heti eikä maksanutkaan paljon mitään.

Matukan rokkiteippi kyseessä?  ;) ;D

Kirjoitettu

Matukan rokkiteippi kyseessä?  ;) ;D

Tais olla matukan kytkinlevy, rokkiteippiä ei joka liikkeestä löydykään ;D

Kirjoitettu

Tuli ongelmia sen spoikan tilauksen kanssa jenkeistä.  m-

Luin toimitusehtoja tarkemmin ja siellä luki että luottokortilla tilattaessa USAn ulkopuolelta ne tarvii kopion ajokortista ja luottokortista faksilla tai s-postilla. Lisäksi siellä luki että lasikuitutavararoissa 2-6 viikon toimitusaika. Ei olla lähetetty mitään kopioita korteista sinne. Annettiin vaan kortin numero ja kortin haltijan nimi, oli yhden sukulaisen kortti ku ei oo vielä omaa.

Ei oo tullu shköpostiin vielä mitään  laskua siitä ja siellä sivuilla lukee kun kirjautuu  Order:Progressing.

Eli, uskallanko vielä perua sen ettei ne velota kortilta mitään?! Ei oo mitään kokemusta näistä luottokorttitilauksista ja siitä miten ne toimii  :-[ Että jos joku viisaampi osais kertoa?

Kirjoitettu

katevarauksen voi varmaan peruuttaa ihan luottokunnastakin ja soitto hawksille et tilasinpa muualta tms.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...