zodiack Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 hmm töötti ei tööti , mistäs lähtis vikaa etsimään? johdot jo katoin mut näytti ok, varmaan next vois kokeilla suoraa virtaa töötille ja kattoo päriseekö?
5,7 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 kaikista todennäköisintä et töötti on särki helpoimmalla pääsee kun koittaa syöttää suoraa virtaa napoihin ja sit tietenki näkee onko särki
z 28 jari Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2007 Ennenkuin säntäät kauppaan ostamaan uutta torveloa koita säätää torven kyljessä olevaa torx-kantaista ruuvia.Jos säätö on paljon pielessä ottaa torvi niinpaljon virtaa ,ettei mene piuhoista/releistä tarpeeksi läpi jotta soisi.
Kake Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2007 hmm töötti ei tööti , mistäs lähtis vikaa etsimään? johdot jo katoin mut näytti ok, varmaan next vois kokeilla suoraa virtaa töötille ja kattoo päriseekö? Jep, kai tarkistit myös ratin johdon, se musta pikaliitin jos sulla on se avaruusratti miljoonine radionappeineen, keskiö vetäsemällä irti ja vasemmalle alaalla, itellä ainakin jokatoinenpäivä irti se, pitäs prkl juottaa mokoma!
zodiack Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2007 Jep, kai tarkistit myös ratin johdon, se musta pikaliitin jos sulla on se avaruusratti miljoonine radionappeineen, keskiö vetäsemällä irti ja vasemmalle alaalla, itellä ainakin jokatoinenpäivä irti se, pitäs prkl juottaa mokoma! en oo sitä kyllä kattonu, eikä ole kyllä avaruusrattia eli noita säätimiä tms... ai noin helposti irtoaa keskiö, täytyypi kokeilla.. en oo viittiny repiä ku ajattelin et salettiin särjen jotakin. kiitos neuvoista
Kake Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2007 en oo sitä kyllä kattonu, eikä ole kyllä avaruusrattia eli noita säätimiä tms... ai noin helposti irtoaa keskiö, täytyypi kokeilla.. en oo viittiny repiä ku ajattelin et salettiin särjen jotakin. kiitos neuvoista En tiedä miten siinä nappulattomassa ratissa käy se keskiön irroitus, mutta nappularatissa näin
Jake Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2007 mulla kyrvähti yhteen aikaan aina tietty sulake kun paino torvea. vika löyty lopulta; edestä sivumarkkerin johto oli hankautunu lokaria vasten puhki ->oikkariin. Kaipa asiat ovat jotkain piuhaa pitkin yhteydessä toisiinsa.
zodiack Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 töötti kunnossa..
Z4FUN Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Hianåå, voisitko valottaa jotta mikä oli vikana, saattais joku joskus tarvita tätäkin tiadon pätkää? -Mika-
mikke Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2007 asennus yhtiö oomi&käämi vaihto palaneen sulakkeen ehjään muuta vikaa sielt ei oo tainnu löytyy
zodiack Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 oisko miehissä vika mut takavalot edelleen mysteeri, tänään haen uudet polttimot
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään