Jump to content

töötti


zodiack

Recommended Posts

Kirjoitettu

hmm töötti ei tööti , mistäs lähtis vikaa etsimään? johdot jo katoin mut näytti ok, varmaan next vois kokeilla suoraa virtaa töötille ja kattoo päriseekö?

Kirjoitettu

kaikista todennäköisintä et töötti on särki helpoimmalla pääsee kun koittaa syöttää suoraa virtaa napoihin ja sit tietenki näkee onko särki

Kirjoitettu

Ennenkuin säntäät kauppaan ostamaan uutta torveloa koita säätää torven kyljessä olevaa torx-kantaista ruuvia.Jos säätö on paljon pielessä ottaa torvi niinpaljon virtaa ,ettei mene piuhoista/releistä tarpeeksi läpi jotta soisi.

Kirjoitettu

hmm töötti ei tööti , mistäs lähtis vikaa etsimään? johdot jo katoin mut näytti ok, varmaan next vois kokeilla suoraa virtaa töötille ja kattoo päriseekö?

 

Jep, kai tarkistit myös ratin johdon, se musta pikaliitin jos sulla on se avaruusratti miljoonine radionappeineen, keskiö vetäsemällä irti ja vasemmalle alaalla, itellä ainakin jokatoinenpäivä irti se, pitäs prkl juottaa mokoma!

Kirjoitettu

Jep, kai tarkistit myös ratin johdon, se musta pikaliitin jos sulla on se avaruusratti miljoonine radionappeineen, keskiö vetäsemällä irti ja vasemmalle alaalla, itellä ainakin jokatoinenpäivä irti se, pitäs prkl juottaa mokoma!

 

en oo sitä kyllä kattonu, eikä ole kyllä avaruusrattia eli noita säätimiä tms... ai noin helposti irtoaa keskiö, täytyypi kokeilla.. en oo viittiny repiä ku ajattelin et salettiin särjen jotakin.

 

kiitos neuvoista

Kirjoitettu

en oo sitä kyllä kattonu, eikä ole kyllä avaruusrattia eli noita säätimiä tms... ai noin helposti irtoaa keskiö, täytyypi kokeilla.. en oo viittiny repiä ku ajattelin et salettiin särjen jotakin.

 

kiitos neuvoista

 

En tiedä miten siinä nappulattomassa ratissa käy se keskiön irroitus, mutta nappularatissa näin :)

Kirjoitettu

mulla kyrvähti yhteen aikaan aina tietty sulake kun paino torvea. vika löyty lopulta; edestä sivumarkkerin johto oli hankautunu lokaria vasten puhki ->oikkariin. Kaipa asiat ovat jotkain piuhaa pitkin yhteydessä toisiinsa.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hianåå, voisitko valottaa jotta mikä oli vikana, saattais joku joskus tarvita tätäkin tiadon pätkää? ::)

 

  -Mika-

Kirjoitettu

asennus yhtiö oomi&käämi vaihto palaneen sulakkeen ehjään :o muuta vikaa sielt ei oo tainnu löytyy

Kirjoitettu

oisko miehissä vika  ;D mut takavalot edelleen mysteeri, tänään haen uudet polttimot

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...