Jump to content

Viimeinen flektithread!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuossa nuita miljoona kappaletta luin ja niin erilaista vastausta näkyi että jos joku hieman selventäisi että miten flektit toimivat, missä anturit ja missä releet, missäkin vuosimallissa?  :)

 

Itse kummastelen kun auto on 89 mallin 57TPI ja on kaksi flektiä, mikä ohjaa kumpaakin ja miten nappulaohjaus olisi helpoin toteuttaa?

Kirjoitettu

Molempien releet on hiilipöntön yläpuolella, konehuoneen etureunassa oikeassa laidassa

Vasenta ohjaa lämpöanturi, joka on vänkärin puolen pakosarjan alla.

Oikeaa ohjaa ECM

Kirjoitettu

Molempien releet on hiilipöntön yläpuolella, konehuoneen etureunassa oikeassa laidassa

Vasenta ohjaa lämpöanturi, joka on vänkärin puolen pakosarjan alla.

Oikeaa ohjaa ECM

 

Kiitosta, löytyipi!

 

Tuosta vaan ohitus nappulan kautta ja pitäsi molempien pyörähtää nappulasta?  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...