Jump to content

kokemuksia

sami

Recommended Posts

Kirjoitettu

oon ostamassa takarenkaita.....tarjolla ois 255/50 16" aurorat H. 230 euroo pari tai sit 245/50 16" general xp2000?? (ei osannu myyjä sanoo mikä malli) 255 euroo pari...... tuntuu halvalta noi auroorat onko kellään kokemuksia ???? vai otanko generalit  :-\

Kirjoitettu

Aurorista ei kokemuksia, mutta Generalit ainakin ihan hanurista. Sateella aika hullut... pääsee ainakin luistelee oikee urakalla.

Ja radalla parin kierroksen jälkeen Generaleilla ei myöskään tee mitään, pikkasen kun lämpiää niin ei pidä enää mihinkään suuntaan.

Kirjoitettu

mulle tulee juuri tollaset aurorat taakse.. saa nähdä tekeekö mitää vai pitääkö sulatella pois  :)

Kirjoitettu

Generalit ainakin ihan hanurista. Sateella aika hullut... pääsee ainakin luistelee oikee urakalla.

täytynee sit unohtaa ainakii noi generaalit m-...... aurorassa varmaan hinta laatu suhde kohallaan

Kirjoitettu

renkasonlinesta nankangit 158e pari,kotiin tuotuna. nätisti sauhuaa,tarpeeks pyöreet,eikä näilläkään rata-ajossa mitään virkaa. kadulla riittävät kyllä!

Kirjoitettu

nankangit

jäi rengastestis toka vikaksi,ei pitoa ollenkaan  m-

joku kenda oli vika

Kirjoitettu

ihan tosi,eikö 78e/kpl saakkaan maailman parasta renkasta? ilmeisesti täsä nyt haettiin HALPAA rengasta!?! Ja pidosta,riitti noi nankangit 2.2sek 60ft. aikaan...

eikä mun edelliset 244e/kpl (GY Eagle) kummit kestäny nekään yhtä kesää kauempaa!

Kirjoitettu

Vannetukusta ei nähtävästi löydy ku 225/50/16-kokoa, mutta hinnat on kohillaan, pieksee jopa rengas-onlinen!

225/50/16 Kumho Ecsta Supra 712 69,95e/kpl. Ja nää Kumhon Suprat pitäis mun käsityksen mukaan jo olla ihan oikeet renkaat ja hyvät sellaset. Hinta alkaa olla kohillaan.

http://www.vannetukku.fi/rengashakutulos.php?leveys=225&korkeus=50&tuumaa=16&cPath=33&Submit=Hae

näis kannattaa katella toi kantavuus homma... kattelin 225/50 16 eteen ni kantavuus ei ollu riittävä ainakaa etupäähän.. tai ainakin olis varmaa alle taipunu mutkassa  ::) tiedä sitte.. siks ostinki eteen cooper zeonit 245/50

Kirjoitettu

Itsellä alla Cooper Zeon 2XS malliset rinkulat (245/50/16) ja hemmetin pätevät ollu, pitoa o mainiosti kaikissa tilanteissa riittänyt. Tosin ei mulla tehoakaan hirveästi o. Enkä kuluta kymmentä paria takanakkeja kesässä, joten voi sijoittaa enemmän kuin 20euroo kappale kumeihin :)

Euromasterilta saa edullisimmin kait, ne kun tuo maahan noita.

Pitäis viel hommata tänä kesänä 225/60/15 kumit uusille vanteille...varmaan menee myyntiin orkkisvanteet ja noi kumit.

Kirjoitettu

ihan tosi,eikö 78e/kpl saakkaan maailman parasta renkasta? ilmeisesti täsä nyt haettiin HALPAA rengasta!?! Ja pidosta,riitti noi nankangit 2.2sek 60ft. aikaan...

eikä mun edelliset 244e/kpl (GY Eagle) kummit kestäny nekään yhtä kesää kauempaa!

sama homma nankangilla sain parhaan joskin vaatimattoman oman vartti aikani en nyt muista mitä oli 60ft(projekti osiossa lippulappu) mut 14.3 ja 158

Kirjoitettu

sen verran vielä noista rengastesteistä,että kyllä ne voittaa just se merkki,minkä edustaja pistää parhaan saunaillan.  *clap* näin sanoi yksi entinen tekniikan maailman testikuski.

Kirjoitettu

sen verran vielä noista rengastesteistä,että kyllä ne voittaa just se merkki,minkä edustaja pistää parhaan saunaillan.  *clap* näin sanoi yksi entinen tekniikan maailman testikuski.

Joo, ja taitaapa olla yleisesti kaikki autoihin liittyvät testit korruption raiskaamaa areaa. Mutta hiukan ihmetyttää kun joku lehti ylistää niin suurella paatoksella että riitääköhän tosiaankin pelkkä saunailta, jos toiset haukkuvat samat renkaat hengenvaarallisiksi  ???

Kirjoitettu

varmaan menee myyntiin orkkisvanteet ja noi kumit.

kumit kiinostas jos 245/50 16"..... jos jouten lähipäivinä  ;D

Kirjoitettu

asia ei vieläkään mulle varsinaisesti kuulu,mutta mitä järkeä sun on ostaa jotkut käytetyt kumit jostain toiselta puolelta suomea,maksaa kauhea rahti ja ne on kuitenkin käytetyt?!? kun ei nuo uudetkaan paljoa enempää maksa? lisäksi maksat vielä tupla rengastyöt (päältä ja päälle),jos myyjä ei halua alentaa renkaitten hintaa 10e/kpl.  ??? eij jummartaa

Kirjoitettu

Samaa mieltä minäkin. Uudet ei ole niin kalliit, että kannattaa käytettyjä laittaa.

Kirjoitettu

Joo Jollainhan sitä on ajettava    ja silloin uudet on ainoa oikea ratkaisu.

Uudet kun ottaa niin ei välttämättä tarvi ihan joka kevät aina ettiä  mistä löutää kumit.

Kirjoitettu

Monellako muulla rengasmerkillä olet kellottanu virallisen ajan?

en tarkoittanut vertailla sitä muihin sen kummemin mutta noista ajoista näkee sitä että ei nyt loppupeleissä mitkää liukkat ole kuitenki jonkun verran voimaa(lähes vakio tehot mut silti) eikä sudi lähdöissä juuri ollenkaan!

Kirjoitettu

Ite kun olin rengasliikkeessä duunissa, tajusin uusien (hyvien) renkaiden olevan aika halpa henkivakuutus. Sen verran kuluneilla kumeilla jengi tuolla ajelee  ::)

Toi on vaan sellanen suo, että ei hyvää päivää, kun yrittää etsiä sitä hyvää kumia. Eniten pistää vihaksi, kun rengaskaupat ei laita minkäänlaisia hintoja kotisivuilleen. Raivostuttavaa.

Kirjoitettu

asia ei vieläkään mulle varsinaisesti kuulu,mutta mitä järkeä sun on ostaa jotkut käytetyt kumit jostain toiselta puolelta suomea,maksaa kauhea rahti ja ne on kuitenkin käytetyt?!? kun ei nuo uudetkaan paljoa enempää maksa? lisäksi maksat vielä tupla rengastyöt (päältä ja päälle),jos myyjä ei halua alentaa renkaitten hintaa 10e/kpl.  ??? eij jummartaa

Asiahan ei mulle kuulu, mut olin myymässä vanteita renkaineen ja renkaatkin lähes uudet :) Mut sen näkee nyt miten projekti etenee, että mitä joutuu myymään.

ps. eipä tuo renkaiden/vanteiden rahti pahemmin maksa matkahuollolla...

Kirjoitettu

no nyt tuli auroorat hintaa kerty 230 erskaa töineen...... saa nähä kauanko kestää  ::)

Kirjoitettu

Asiahan ei mulle kuulu, mut olin myymässä vanteita renkaineen ja renkaatkin lähes uudet :) Mut sen näkee nyt miten projekti etenee, että mitä joutuu myymään.

ps. eipä tuo renkaiden/vanteiden rahti pahemmin maksa matkahuollolla...

Ja tuo mun kommentti ei koskenut varsinaisesti sun ilmoitusta,vaan kommentti tuohon sampotan vimmaan ostaa käytetyt renkaat jostain toiselta puolelta suomea,kun uudetkaan ei paljoa maksa... älä nyt vedä palkoa nokkaan  m/

-ja vissiin sampottakin tajusi tuon jutun?

Kirjoitettu

-ja vissiin sampottakin tajusi tuon jutun?

juups eipä mitään ;D ;)........ ja uudet on jo hommattu  m/

Kirjoitettu

No huh! Kylläpä porukka käy kuumana!! ;D Ottakaa nyt äkkiä ne autot ajoon niin saatte parempaa tekemistä!

Asiaan, uudet ostin itekin taakse 295/50-15 Cooper Cobrat. Leveys alkaa olla jo maximi,ajo-ominaisuuksista puhumattakaan. :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...