Z-mo Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2007 Nonni, sinne meni. Ja voi h*lvetti näitä vehkeitä. Painoin submit orderia, niin eiköhän se herjaa jotain erroria että kortinhaltijan osoite ei täsmää tavaran toimitusosoitteen kanssa. Ja sata varmasti täsmää, ennenkin täsmänny. Ja uudestaan näpyttelemään osoitekentät... Ja taas painetaan submit orderia. Sitten ruutuun pamahtaa että "dublicate transaction has been submitted". Näin tää homma taas pelaa! Toivotaan nyt ettei sieltä tuu 2 kertaan samat tavarat... **sviddu** vieköön. Katotaan ne maksut sitten kun kamat on Suomessa.
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Juupa juu, ei tunnu Modern Day Musclea kiinnostavan vastailla eemeleihin, eikä oo minkäännäköstä tilausvahvistusta tullu. Tää menee tosi hyvin...
TransNAM Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Mulle tuli "Your order has been shipped" seuraavana päivänä (22.5) kun tilauksen jätin. Mukana seurantanumero. Edit: Tänään tuli sitten kamat suoraan kotiovelle eli 8 päivää.
Z-mo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mun puolesta voi Modern Day Muscle pitää tavaransa. Ei minkäänlaista vastausta.
Nupa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mun puolesta voi Modern Day Muscle pitää tavaransa. Ei minkäänlaista vastausta. No voihan cacca! Ei kait ne mitn o velottanu?
Z-mo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 No voihan cacca! Ei kait ne mitn o velottanu? Ei. Ainakaan vielä...
forssi83 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Mun puolesta voi Modern Day Muscle pitää tavaransa. Ei minkäänlaista vastausta. pitäkööt vaan!
TransNAM Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Luultavasti se tilaus ei sitten menny mihinkään... Ainakin mulla tuli mailiin heti tilausvahvistus, seuraavana päivänä ilmoitus et oli kamat lähetetty.
Cujo Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Silloin kun ite tilasin viimeksi fender ventsit tuolta niin seuraavana päivänä tuli ilmoitus että tekevät inventaariota. Kun saivat tehtyä niin tuli ilmoitus että nyt tavarat lähtevät ja arvio siitä että koska ovat perillä. toimi todella hyvin
Antti Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Ilmeisesti mitään kimppatilausta ei tehdä vaan jokainen tilaa tavaransa itse ko. puljusta ?
TransNAM Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 No ei ne postikulut pikkupaketilla niin kauheta ollu että siinä nyt aivan valtava säästö tulis. Ainakin oma muutaman kympin pikkutilaus tuli vielä Tullin ohi johon kimpapaketti kyllä jää. Ja ne kulut tosiaan näkee kun tekee tilauksen niin viimeisellä sivulla ennen kaupan vahvistamista näkyy kortilta veloitettava kokonais-summa.
Z-mo Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Ilmeisesti mitään kimppatilausta ei tehdä vaan jokainen tilaa tavaransa itse ko. puljusta ? Yritys oli kova, päästiin jo tilausvaiheeseen ja tilauksen teinkin, mutta sen jälkeen ei puljusta mitään oo kuulunu. Mun puolesta voi pitää tavaransa. Enköhän mä asialliset tekstiilimatot löydä jostain muualtakin... Sori vaan kaikille muille. Joku muu saa tästä jatkaa...
balez Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Yritys oli kova, päästiin jo tilausvaiheeseen ja tilauksen teinkin, mutta sen jälkeen ei puljusta mitään oo kuulunu. Mun puolesta voi pitää tavaransa. Enköhän mä asialliset tekstiilimatot löydä jostain muualtakin... Sori vaan kaikille muille. Joku muu saa tästä jatkaa... kerro kun löydät... olisin kans kiinnostunut...kunhan niissä ei lue "chevy"
Z-mo Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 kerro kun löydät... olisin kans kiinnostunut...kunhan niissä ei lue "chevy" Don't worry, ei lue chevy. Ehkä bowtie-logo voi löytyä tai joku Z-28 merkki, mut nehän tuo Pontiaciin kanssa vähän menoa ja meininkiä lisää...
Antti Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Yritys oli kova, päästiin jo tilausvaiheeseen ja tilauksen teinkin, mutta sen jälkeen ei puljusta mitään oo kuulunu. Mun puolesta voi pitää tavaransa. Enköhän mä asialliset tekstiilimatot löydä jostain muualtakin... Sori vaan kaikille muille. Joku muu saa tästä jatkaa... Varmaan kuvitelleet suurehkoa tilausta täysin feikiksi. Noh, kyllähän noita mattoja saa muualtakin ostettua.
TransNAM Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 http://search.stores.ebay.de/Autokraft-Autoteppiche_firebird_W0QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfsnZAutokraftQ20AutoteppicheQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ52202334QQsofpZ0 http://search.stores.ebay.de/Autokraft-Autoteppiche_trans-am_W0QQfcdZ2QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfromZR10QQfsnZAutokraftQ20AutoteppicheQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ52202334QQsofpZ0 Hienot linkit... Tolta kun kysyin niin 25€ postit Suomeen (kysyin 1 sarjaa). Pitäis tilata itelle. Eipähän mee tullia eikä ole kalliit minusta. Maksaakin voi Paypalilla mikä sinänsä on harvinaista Saksassa.
Antti Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 http://search.stores.ebay.de/Autokraft-Autoteppiche_firebird_W0QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfsnZAutokraftQ20AutoteppicheQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ52202334QQsofpZ0 http://search.stores.ebay.de/Autokraft-Autoteppiche_trans-am_W0QQfcdZ2QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfromZR10QQfsnZAutokraftQ20AutoteppicheQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ52202334QQsofpZ0 Hienot linkit... Tolta kun kysyin niin 25€ postit Suomeen (kysyin 1 sarjaa). Pitäis tilata itelle. Eipähän mee tullia eikä ole kalliit minusta. Maksaakin voi Paypalilla mikä sinänsä on harvinaista Saksassa. Ui saakeli. Tossa alkais jo olemaan matot kohdillaan. Pitänee siis itsekkin tilata.
sami Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2007 http://search.stores.ebay.de/Autokraft-Autoteppiche_firebird_W0QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfsnZAutokraftQ20AutoteppicheQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ52202334QQsofpZ0 http://search.stores.ebay.de/Autokraft-Autoteppiche_trans-am_W0QQfcdZ2QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfromZR10QQfsnZAutokraftQ20AutoteppicheQQfsooZ1QQfsopZ1QQsaselZ52202334QQsofpZ0 Hienot linkit... Tolta kun kysyin niin 25€ postit Suomeen (kysyin 1 sarjaa). Pitäis tilata itelle. Eipähän mee tullia eikä ole kalliit minusta. Maksaakin voi Paypalilla mikä sinänsä on harvinaista Saksassa. määkin haluun noi matot.....oisko kimppatilaus
TransNAM Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2007 On sil samalla tyypillä Comeroonkin mattoja. Pistin nuo linkit vain esimerkiks Ponuporukalle. Kannattanee kysäistä postit ennen kuin tilaa n sarjaa. Kun ite kysyin yhtä sarjaa niin ilmoitti 25€ kuluiks.
5,7 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2007 kerro kun löydät... olisin kans kiinnostunut...kunhan niissä ei lue "chevy" jari mäellä muistaakseni oli hienoja mattoja hyllysä enm muista logoja mut jenkkeihin
TransNAM Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2007 No nyt on mattosarja tilauksessa tuolta ebaystä Saksasta. Senpä näkee minkälaiset tulee.
Hooligan Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2007 Tilasin ite Modern Day Musclelta kamat, ja tulleineen kaikkineen kertoimeksi tuli 1,3. Eli aika turhaa taitaa olla kimppatilausten järjestely, hirvee säätäminen ja muutaman euron säästö per äijä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään