Jump to content

Ratin vaihto tuunarimalliin!

Recommended Posts

Kirjoitettu

.. tai vähemmän tuunarimalliin ;D

Kuitenkin, onko se ulosvetäjä pakollinen vai onnistuuko ratin vaihto ja sovitelevyn asennus siihen väliin ihan peruspakilla? Detailit operaatiosta tervetulleita :D

Kirjoitettu

Sanoisin,et on se pakollinen.Meinaan on toisissa tosi tiukassa,niin sitä saa tempoo ihan urakalla,eikä silti välttämättä lähde.Jos nyt kuitenkin päädyt riuhtomaan sitä,niin ÄLÄ ota sitä mutteria kokonaan pois,meinaan jos se lähtee irti niin tekee aika kipeetä leukaperiin

Kirjoitettu

Yep, ei lähteny mulla irti juntti mallin tyylillä  ;D 

Ulosvetjä maksaa sellaset 200euroa ku paikallisesta liikkeestä kysyin, taidan tehdä ite tai jättää ratin vaihtamatta  >:( >:(

Kirjoitettu

Ulosvetjä maksaa sellaset 200euroa ku paikallisesta liikkeestä kysyin, taidan tehdä ite tai jättää ratin vaihtamatta  >:( >:(

US Centerissä näyttäs olevan 14e.

Esana en menis ehkä hirveesti enää kyselee sieltä paikallisesta liikkeestä...  ;D

Kirjoitettu

oon aatellu kans ratin vaihtoo.....mikä merkki valmistaa keskiöitä....mistä saapi  ::)

Kirjoitettu

"Perinteisellä" tyylillä se ei lähde sitten millään... tein ulosvetäjän alumiinipalikkaan 10mm 8.8 pultti keskelle veto niistä pultinreijistä, eikä se ollut edes lujassa kun veto tulee aivan suoraan

Kirjoitettu

US Centerissä näyttäs olevan 14e.

Siis että häh? Voi jumalauta,mulle kehtas kaupata vielä siis ihan aikuisten oikeesti 200euron ulosvetäjää..huh huh  >:(

Taidan täste edes ostaa kaikki postimyynnin kautta,mahdollisimman kaukaa kemijärvestä...

14egee kuulostaa jo järkevältä hinnalta..

Kirjoitettu

Homma hoitui tampereella soini carpartsilla vajalla kahdellakympillä ja sain vielä ihte opetella vierestä ko mekaanikko näytti miten homma toimaa \m/

Loistava putiikki, tuntivelotus kohdallaan eikä turhia laskuteta, pojjaat tuntuupi tietävän mitä tekevät! Suosittelen!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...