Jump to content

ponun maalaus

forssi83

Recommended Posts

Kirjoitettu

eli ku toi 77 projekti jäi saamatta ni menee kolmos kinneri maalaukseen ja nyt värejä ois tarkotus miättii ja ykkösenä täl hetkel ois se moparin oranssi? onkhan jollain tiarossa se värikoodi mut tiätysti saa ehdottaa muitakin komioita värei... oon kyllästynyt tohon punaseen jok noisa on vakiona!

Kirjoitettu

"Auton värillä ei ole väliä kunhan se on musta" - Henry Ford  \m/

Kirjoitettu

Mulla oli Plymari mintunvihree, laita sen väristä pintaan :)

Kirjoitettu

Mulla oli Plymari mintunvihree, laita sen väristä pintaan :)

sekin jo kyl kävi mieles mut ei iskenyt tarpeeks ;D
Kirjoitettu

Nimihaulla löytynee (jos vaan värimyyjä osaa konetta käyttää) Hugger Orange, GM:n värinumero on 65.  Se on rok  \m/

Kirjoitettu

No Mopar,eikö muita värejä ole.????????????????????????++++

no hemi oranssi kuulostaako yhtää pahemmalta ::)

Kirjoitettu

No Mopar,eikö muita värejä ole.????????????????????????++++

no kerros sitte ku tairat tiätää joka asiasta?
Kirjoitettu

Nimihaulla löytynee (jos vaan värimyyjä osaa konetta käyttää) Hugger Orange, GM:n värinumero on 65.  Se on rok  \m/

ööö.. oranssi toi väri vissiin on mut oiskos jonkinlaista kuvaa autosta jossa toi väri on?
Kirjoitettu

Aika lähellä toisiaan ovat hugger orange ja hemi orange.

Kirjoitettu

Nupa: hell yeah  \m/ nyyt tuli kova kilpailija tolla HEMI oranssille  :-P  ;D kiitti linkistä Jousi T
Kirjoitettu

Aika lähellä toisiaan ovat hugger orange ja hemi orange.

Hemi vähän kirkkaampi minusta?
Kirjoitettu

Mitenkä olis tuollaine violetti?

http://www.calcruisingauctions.com/images1/70pinkchallenger-2.jpg

Kirjoitettu

Kyllä siellä maalaamossa missä mun auto on niin se maalari löys tietokoneella jollakin ihme ohjelmalla sen mun auton värikoodin kun se haki GM:n värejä ja laittokohan se nyt sit sinne auton merkinki tai jotain. Ja oikee tuli ku tarkistettiin vielä se siitä autosta se värikoodi. Kaippa ne maalaamossa ne koodit löytää  ???

Kirjoitettu

tuleeks tää huoneistokeskuksen vai postin autoks... en laittas ihan heti tollast oranssii  m-

Kirjoitettu

Miten ois joku hieno cameleontti, esim vihreä-kulta vois olla aika hieno  ;D

Kirjoitettu

ainiin, ja ite valitsin värin silleen että lainasin viikonlopuksi maalarilta GM:n värikatalookin ja sieltä pähkäilyn tuloksena sopiva sävy.  m/

Kirjoitettu

tuleeks tää huoneistokeskuksen vai postin autoks... en laittas ihan heti tollast oranssii  m-

Miten ois joku hieno cameleontti, esim vihreä-kulta vois olla aika hieno  ;D

kyl tää ihan omaan käyttöön tulee ;D noita punasia ku vaa on tää maa täynnä ja toi punanen jo alkaa tylsistyttään ku joka toinen 3gen tuntuu olevan punanen, eipä ois muilla samanlaista ainakaa iha heti.... ja nyt on vaihtoehtoina noi hugger oranssi ja hemi oranssi
Kirjoitettu

ja jos joku nyt näkee punasta tosta tulevasta oranssista väristä niin vedäppä ittes sit jojoon ja men rutiseen hiekkalaatikkoon! kais tähän vois jonkin soortin äänestyksen vaiks laittaa... eli valitkaa mieluisanne: hugger orange tai hemi oranssi  8)

Kirjoitettu

Hugger orange.

Ja pelkästään yksivärinen on minun mielestä usenmiten tylsä, oli väri mikä tahansa.

Kirjoitettu

mite olis moparin lime-green?  8)  sellasta ei näissä tuu vastaan...

Kirjoitettu

No voe, Caminossa kun on juurikin tuollanen huoneistokeskuksen oranssi. Saiskohan sieltä jotain sponssia jos laittais vielä huoneistokeskus-tarrat kiinni...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...