Jump to content

1gen ikkunan listat..

Recommended Posts

Kirjoitettu

tuli sellainen ihme kutina et mitä jos laittais tuohon mun projektiin ikkuna listatkin mattamustana?? (omituinen mielentila häiriö!)

mut oikeesti mitä mieltä muut sellaisesta ideasta? kun tuli jo nuo ovenkahvatkin  siihen väriin sävytettyä ;D

ajattelin vaan kun listat on mulla puutelistalla ja tilauksessa joskus kesällä.. niin ei oikein viittis uusia hienoja kromisia mennä maalaamaan..  ei jollakin sattuisi olemaan haaveena uusia kulahtaneita listoja niin voisi suunnitella jotain hintaa vanhoille.. jos ne sit ei näytä hyvältä niin voisin sit ostaa itsellekin uudet.(ei menis uudet pilalle jos ei olekaan hyvä lopputulos..)

kokonaisuutena tuosta autosta olis tarkoitus tehdä sellainen synkkä/häijy.. pois lukien vanteet jotka antaa jo nyt hyvän kontrastin tuolle värille..

Kirjoitettu

Vois näyttää ihan hyvältä. Sellaset leveet listat.

Kiiltääkö sulla mikään muu kun vanteet?

edit:

Niin eihän ne listat pilalle mene kun vedät kili-kali pullolla mustan suoraan kromin päälle. Jos haluu pois -> nitromors. Taas kiiltää.

Kirjoitettu

Mulla oli 2gen camarossa mustat listat ja oven kahvat,sopi keltaiseen autoon hyvin.

Niinja konemuovikin oli musta

Kirjoitettu

ei jollakin sattuisi olemaan haaveena uusia kulahtaneita listoja niin voisi suunnitella jotain hintaa vanhoille.. jos ne sit ei näytä hyvältä niin voisin sit ostaa itsellekin uudet.(ei menis uudet pilalle jos ei olekaan hyvä lopputulos..)

Mulla sellaisia haaveita on, mutta listoissa on myös kolhuja. Taidat kuitenkin hakea suoria?

Kirjoitettu

Käyn kuvaamassa, menee varmaan muutama päivä, ennen kuin ehdin.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Itte ajattelin jättää "ränni" listat pois ja tosiaan maalata tuulilasin kiertävistä listoista kaikki muut paitsi alalista. Tais olla jonkun viripajan mainosautossa tuollainen ratkaisu ja näytti erittäin hyvältä. Loi sellaista tiettyä mataluutta ja leveyttä ulkonäköön. Tosin Stielowin kuusseiskasta oli jätetty pelkät rännilistat pois ja kirkkaiden ikkunoiden ja kirkkaan punaisen värin kanssa näytti hyvältä.

Mut tosiaan oma mielipiteeni on: rännilistat hiiteen ja tuulilasin listat korin väriin lukuunottamatta alalistaa. Ja takalasin listat olis mun mielestä syytä myöskin värjätä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...