cam68 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 tuli sellainen ihme kutina et mitä jos laittais tuohon mun projektiin ikkuna listatkin mattamustana?? (omituinen mielentila häiriö!) mut oikeesti mitä mieltä muut sellaisesta ideasta? kun tuli jo nuo ovenkahvatkin siihen väriin sävytettyä ajattelin vaan kun listat on mulla puutelistalla ja tilauksessa joskus kesällä.. niin ei oikein viittis uusia hienoja kromisia mennä maalaamaan.. ei jollakin sattuisi olemaan haaveena uusia kulahtaneita listoja niin voisi suunnitella jotain hintaa vanhoille.. jos ne sit ei näytä hyvältä niin voisin sit ostaa itsellekin uudet.(ei menis uudet pilalle jos ei olekaan hyvä lopputulos..) kokonaisuutena tuosta autosta olis tarkoitus tehdä sellainen synkkä/häijy.. pois lukien vanteet jotka antaa jo nyt hyvän kontrastin tuolle värille..
JousiT Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Vois näyttää ihan hyvältä. Sellaset leveet listat. Kiiltääkö sulla mikään muu kun vanteet? edit: Niin eihän ne listat pilalle mene kun vedät kili-kali pullolla mustan suoraan kromin päälle. Jos haluu pois -> nitromors. Taas kiiltää.
Mopo305 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Mulla oli 2gen camarossa mustat listat ja oven kahvat,sopi keltaiseen autoon hyvin. Niinja konemuovikin oli musta
cam68 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 ei kiillä kun vanteet ja pakoputkenpäät..
Savo Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 ei jollakin sattuisi olemaan haaveena uusia kulahtaneita listoja niin voisi suunnitella jotain hintaa vanhoille.. jos ne sit ei näytä hyvältä niin voisin sit ostaa itsellekin uudet.(ei menis uudet pilalle jos ei olekaan hyvä lopputulos..) Mulla sellaisia haaveita on, mutta listoissa on myös kolhuja. Taidat kuitenkin hakea suoria?
cam68 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 miten pahoja kolhuja??
Savo Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2007 Käyn kuvaamassa, menee varmaan muutama päivä, ennen kuin ehdin.
AnttiK Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Itte ajattelin jättää "ränni" listat pois ja tosiaan maalata tuulilasin kiertävistä listoista kaikki muut paitsi alalista. Tais olla jonkun viripajan mainosautossa tuollainen ratkaisu ja näytti erittäin hyvältä. Loi sellaista tiettyä mataluutta ja leveyttä ulkonäköön. Tosin Stielowin kuusseiskasta oli jätetty pelkät rännilistat pois ja kirkkaiden ikkunoiden ja kirkkaan punaisen värin kanssa näytti hyvältä. Mut tosiaan oma mielipiteeni on: rännilistat hiiteen ja tuulilasin listat korin väriin lukuunottamatta alalistaa. Ja takalasin listat olis mun mielestä syytä myöskin värjätä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään