HFB Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 kertokaa kellä on, kokemuksia jenkkien 2,8 V6:sista! onko ollu luotettava jne. kuluttaako minkäverra... unohtakaa ne tehojutut
BlackZ Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 unohtakaa ne tehojutut Jaa mitkä ihmeen tehojutut...?
HFB Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 niinpä, mitkä tehot yleensäkin kakistakaa nyt ulos
TransNAM Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Itellä oli 3.1 (sama kone) vähän aikaa. Kyllä sillä rajoitusten mukaan ehtii ja tuntuu nätisti käyvän. Kestävyydestä en oikein tiedä mut oli ilmeisesti aukaistu. Kulutus on nykyvehkeissä (ruiskuissa) enempi kiinni auton painosta ja kaasujalasta kun koneen koosta. Eli pintakaasulla 3.1mpfi ja 5.0tpi '91 f-body kuluttaa lähes saman. Polkemalla isompaan koneeseen toki mahtuu enempi bensaa Lopputulos puolen vuoden ajon jälkeen: möin kutosen pois ja ostin kasin.
HFB Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 juu, no nyt ei sillei tarvita käännytyksiä kasin suuntaan, mulla on ja pysyy tuo nykynen V8 kyllä mut et onko nuo ihan pirun keksintöjä vai meniskö tollane mylly esim. talvipelinä
Chevy Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 meniskö tollane mylly esim. talvipelinä hyvin menee,matka-ajossa ainakin,liikennevaloissa kaupungissa,hoh hoijaa mut kyllä sillä torin ja "Kiiskinmäen Kesoilin" väliä ajelee
HFB Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 hyvin menee,matka-ajossa ainakin,liikennevaloissa kaupungissa,hoh hoijaa mut kyllä sillä torin ja "Kiiskinmäen Kesoilin" väliä ajelee hehe paikallistietotta! mut en ole ikinä onneks ite harrastanu noilla huoltsikoilla pyörimistä, pari kertaa kahvilla mut tankilla käyn kylmillä yleensä. sanotaan että torin, kodin ja työpaikan väliä lähinnä, ja mihikää ei kiirettä, mites nyt? sanotaan vielä että 270tkm jos olis lasissa niin ollaanko jo lopun edellä
TexFinn Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 sanotaan vielä että 270tkm jos olis lasissa niin ollaanko jo lopun edellä Tuollainen kilometrimaara on kylla jo sellainen etta mita tahansa saattaa tapahtua. Oli sitten kyseessa GM:n kakspistekasi tai jonkun muun valmistajan mika tahansa kone. Laite kuin laite, niin yksilokohtaiset erot ovat tuossa vaiheessa aika isoja. Ja nama ameriikankoneet kun ainakin yleensa vaativat jonkun verran huoltoa ja yleista yllapitoa pysyakseen kondiksessa. Noita mottejahan laitettiin vahan autoon kuin autoon 80- ja 90- luvuilla. Eli varsin yleisia ovat ja aika usein niita tulee viela tanakin paivana vastaan. Osiakin luulisi loytyvan suht helposti tarvittaessa.
TransNAM Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Paljon on edellisistä omistajista kiinni. Kyllähän jenkkivalurauta kestää jos voidellaan kunnolla. Kyllä varmasti töihin yms. ajelee ihan ok ja voi olla talvella ehkä vähän helpompi kun tasapaino on parempi (kevyempi keula) ja ei niin "liikaa" vääntöä liukkaalla. Ainakin tuo 91 V6 oli itseasiassa "parempi/mukavampi" ajaa kun oli pehmeämpi alusta ja parempi maavara verrattuna WS6. Kun vain sitten muistat kun korollat polkee kaasua vieressä liikennevaloissa et kummalla olitkaan ;D
BlackZ Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Joo ei ton ikäsissä oo enää mitään merkitystä ajokilometreillä eikä juuri vuosimallillakaan ku puhutaan 3-geneistä tai vanhemmista. Jokainen on yksilö joka vaan pitää tsekata ja sitte ostaa jos siltä tuntuu ja olla tyytyväinen vaikka mitä tapahtus... Mut sanonpa vaan, että mun mielestä vähä heikko valinta käyttöautoksi ku on aika epäkäytännöllinen ja vielä laiskakin, vaikka iteki joskus oon miettiny et laittas tollasen 6-koneisen käyttikseksi. Saahan noita muitaki jenkkejä valita sillä 6-koneisen rahalla käyttikseksi, ja löytyy käytännöllisempiäkin. Se on vähä sellanen muskeliauto jolla mikki hiirin sielu!
HFB Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 noissa on pointtia teidän palautteissa, mikki hiiren sielu ym. juu, ideanahan tää on mulla aika tuore, rupesin vaan funtsii, että samalla rahalla mitä oon kustantanu tosta nykysestä saksalaisesta talvikiposta, vois ajella tyylikkäästi F-bodyllä myös talvella (transamila en tohdi) ja talvellahan nuo kaikki putkiviri-purkit tuntus olevan tehokkaita, luulen että lumella ja jäällä se supattaa 2,8 V6 yhtä iloisesti kun V8 kesällä
Pete Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 ite ajellu helmikuusta 3.1 kutvosella eikä oo ollu mitää valittamista ku ei pidä kiirettä. hauskempi sil on ajella ku -88 datsunilla ja per..leen paljon turvallisempaa(ainaskii tuntuu siltä kun on rautaa ympärillä) kulutuskaan ei kauheesti noussu ja sen minkä nous ni korvaa ajo mukavuus
macmax Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Ajellu kutvosella jo 9 vuotta eikä mulla ainakaan ole mitään valittamista! hyvin tuo kulkee ja kiihtyy sen verran että ei ainaakaan jalkoihin jää! kaasari kutonen on taas asia erikseen. sillä en oikein meinannut keretä mihinkään.
KKOSKINEN Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Jos mä vähän rohkenen laajentaa kysymystä 3.4 litraiseen kun olen aatellut 4geniä ton Irocin rinnalle. Vaimon Mondeo 107 KW ja karvan alle 10 sek/100 kulkee jo ihan riittävästi. Mites tuo kutonen mahtaa tähän vertautua? Onko kellään virallisia suoritusarvoja tiedossa?
Nupa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Jos mä vähän rohkenen laajentaa kysymystä 3.4 litraiseen kun olen aatellut 4geniä ton Irocin rinnalle. Vaimon Mondeo 107 KW ja karvan alle 10 sek/100 kulkee jo ihan riittävästi. Mites tuo kutonen mahtaa tähän vertautua? Onko kellään virallisia suoritusarvoja tiedossa? Muistaakseni 8+ sekunnin kieppeille 0-100.
Chevy Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Onko kellään virallisia suoritusarvoja tiedossa? tais 3.4 olla 160.hp 3.8 on 200.hp ja 0-100 8.2.s
BlackZ Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 tais 3.4 olla 160.hp 3.8 on 200.hp ja 0-100 8.2.s Näin on, 3.4 litraisessa 160 hv ja ei puhettakaan että alkas 8:lla sen 0-100 km/h kiihtyvyys. 3.4 litraisen automaatin suorituskyky on suurinpiirtein 0-100 km/h = n. 10 s ja varttimaili menee noin 17 sekunnin hujakoille.
HFB Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2007 Näin on, 3.4 litraisessa 160 hv ja ei puhettakaan että alkas 8:lla sen 0-100 km/h kiihtyvyys. 3.4 litraisen automaatin suorituskyky on suurinpiirtein 0-100 km/h = n. 10 s ja varttimaili menee noin 17 sekunnin hujakoille. eihän talvella passaa kiirehtiäkään
TransNAM Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2007 Tuolla: http://www.albeedigital.com/supercoupe/articles/0-60times.html ovat saaneet 1997 Pontiac Firebird 3.8l 7.2 15.5
BlackZ Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 Tuolla: http://www.albeedigital.com/supercoupe/articles/0-60times.html ovat saaneet 1997 Pontiac Firebird 3.8l 7.2 15.5 Joo tuo 3.8 onkin ihan eri moottori kuin tuo 3.4 mistä oli puhe..
Chevy Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 Joo tuo 3.8 onkin ihan eri moottori jep,pesee kaasari 305:sen mennen tullen
gmc63 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 jep,pesee kaasari 305:sen mennen tullen Mutta kuiteski jotain puuttuu meinaan se ääni
Jarno Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2007 mitenkä se vaikuttaa sen itse koneen ketävyyteen?
Guest burnout Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Hophoijaa! vm. -93 firebird, 3.4L V6 , itsellä mitattu 8,3s /0-100 , G-tech pro mittasi ja mittari oli testattu radalla aikaisemmin. Joku tusina vetoa kumpaakin suuntaan jos sattui kallistusta olemaan tiessä. Paras oli tuo 8,3. Huonoimmat onnistuneista lähdöistä oli 8,7-9,0. Auto käytettiin dynossa josta selvisi että tehdastehot oli tallessa 160Hp tosin vääntöä oli tehdas ilmoitettua enemmän, muistaakseni 287Nm. Autosta oli pois katalysaattori ja asennettu vapaavirtaussuodatin testin aikaan. Tää on faktaa, pashaa en osaa jauhaa. Mitä V6 ääniin tulee niin tervetuloa kuuntelemaan V6 murinoita. Pienillä putkistomuutoksilla tulee huomattua kyllä tärykalvoilla että ei se mitään pientä pörinää pidä.
TransNAM Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2007 ...tulee huomattua kyllä tärykalvoilla että ei se mitään pientä pörinää pidä. Ei varmaan ollu kyse äänen määrästä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään