Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Jos haluut jotain niin kerro.Rahti jaetaan painon mukaan.Mut esim pakosarjat ja vastaavan kokoiset laatikot tulee omanaan eli ei jaeta rahtia.Viimeks oli pitkistäsarjoista rahti noin 120$.Laatikko tulee koon mukaan ja siihen ei saa lisättyä muuta tavaraa vaikka olen sitä yrittänyt aikaisemmin.Summit ei pakkaa samaan lootaan mitään. Välistä en ota mitään muuta kuin pensarahat/lähetyskulut kun jaan tai lähettelen kamoja. Hinnat on muutoin noin 1.2 kertaa Summitin hinta.Kun tavara on mulla ja kaikki maksut maksettu niin sit palautan tai otan lisää hilloa. Otan tilaukseen vain sellaiset tuotteet jotka on varastosta lähetettävänä heti.Ilmoitan jos jokin jää tilauksesta pois kun laitat puh.no:n mulle. Toimitus aika 3-7 pvmax 14 päivää.Ellei tule Force m. peliin. YV:llä yhteydenotot.Muista puhelinnumero ! 14.04 viimeinen mahdollinen lisäys tilaukseen.
mkos Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Neljät iskarit ei taida mahtua mukaan ?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Menee, kato mulle osanumerot.
mkos Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2007 Menee, kato mulle osanumerot. YV
set28 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Onkos joku tilaamassa jotain,mulle tommonen http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=SSB%2D28146&N=700+115&autoview=sku
set28 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Jumaleissön,ne on kohta räpylässä
Jarno Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 hiukan on nopeempaa touhu,kun fedexground'lla.. laatikon kamat lahetetty 31.8 ja arvioitu saapumispaiva 11.9. ,eika ole edes meria ylitettavana
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään