dogu Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 mistäpäin löytynee 4 gen camarosta rungon numero?tuulilasin takana kojetaulussa oleva ei taida riittää katsastuksessa.pitäisi saada auto kilpiin viimeinkin.malli on Z 28 ja vuosi -93
set28 Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Se pitää meistää ite,jonka jälkeen katsastus setä sinetöi sen lyömällä tähdet kumpaankin päähän.Mulla toi on siinä kuskinpuoleisessa iskaritornissa
dogu Posted April 12, 2007 Author Posted April 12, 2007 asia selvä.pitääkö ne naputella etukäteen vai ehtiikö konttorilla?meistit löytyy kyllä kotoa.
Z-28 Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 asia selvä.pitääkö ne naputella etukäteen vai ehtiikö konttorilla?meistit löytyy kyllä kotoa. Etukäteen kandee tehdä. Konttorilla sitten laittavat omat merkkinsä litanian molempiin päihin. Eli jätä tilaa kummalekin puolella.
dogu Posted April 13, 2007 Author Posted April 13, 2007 no niin,katsastuksessa ja tullissa käytiin.nyt vaan odottelen veropäätöstä.katsastus setä teki ite numeron apukuskin iskaritorniin sähkökynällä.
Guest pile Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 tuos lännen autokatsastukses kun oon noita leimannu niin itse ovat nuo numerot meistäneet ja ilman eri veloitusta.ja ovathan sitten sillä missä pitääkin. buick:n laittoivat kuljettajan puolen etupyörän etupuolelle sinne kuraaukkoon. on kuulemma erillisellä rungolla ja numero pitää olla nimenomaan rungossa olishan sen nyt ehkä vähän siistimpään paikkaankin saanut
z-man Posted April 14, 2007 Posted April 14, 2007 täällä meilläpäin joutuu/saa itse meistää,ponussa ja camarossa kuskin puolen iskaritornissa.6 autoo itse mäiskitty ja aina on kelvannu ja joskus jopa kehuivat että kyllä nyt näkyy kun löin isommalla vasaralla
TransNAM Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Täälläpäin olis katsastusetä tehny rahaa vastaan. Oman meistoksen varmennus on ilmainen.
rstuning Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Kyllä oli vaikee löytää tää viestiketju Ei löytyny haulla sanalla "rungonnumero", mutta oliki näköjään "runkonumero" sanalla on se piru pienestä kiinni Voi vissiin huoletta mäiskiä iskarin yläpään kiinnitysten etupuolelle, kun näkyy olevan (3gen GTA) tupla peltiä ja tukevan näköstä?
Mika Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Voi vissiin huoletta mäiskiä iskarin yläpään kiinnitysten etupuolelle, kun näkyy olevan (3gen GTA) tupla peltiä ja tukevan näköstä? Helpommin tuon saa tehtyä esim. Dremelillä
rstuning Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Helpommin tuon saa tehtyä esim. Dremelillä No en kyllä ite saisi kauheen hyvin erottuvia tai edes siistejä Paljo parempi mun mielestä, jos lyö riittävän syvät meisteillä ja jos haluaa oikeen tehdas lookkia niin maalaa taustan vaaleeks
Mika Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 No en kyllä ite saisi kauheen hyvin erottuvia tai edes siistejä Paljo parempi mun mielestä, jos lyö riittävän syvät meisteillä ja jos haluaa oikeen tehdas lookkia niin maalaa taustan vaaleeks Itse hiukkasen harjoittelin ennen itse tekoa...ihan ok loppujen lopuksi...tai ainakin itse saan siitä selvää...
Recommended Posts