Jump to content

Recommended Posts

Posted

mistäpäin löytynee 4 gen camarosta rungon numero?tuulilasin takana kojetaulussa oleva ei taida riittää katsastuksessa.pitäisi saada auto kilpiin viimeinkin.malli on Z 28 ja vuosi -93

Posted

Se pitää meistää ite,jonka jälkeen katsastus setä sinetöi sen lyömällä tähdet kumpaankin päähän.Mulla toi on siinä kuskinpuoleisessa iskaritornissa

Posted

Mulla pelkääjän puolen iskaritornissa.

Posted

asia selvä.pitääkö ne naputella etukäteen vai ehtiikö konttorilla?meistit löytyy kyllä kotoa.

Posted

asia selvä.pitääkö ne naputella etukäteen vai ehtiikö konttorilla?meistit löytyy kyllä kotoa.

Etukäteen kandee tehdä. Konttorilla sitten laittavat omat merkkinsä litanian molempiin päihin. Eli jätä tilaa kummalekin puolella.

Posted

e-mallis on ilmanputsarin edessä

Posted

no niin,katsastuksessa ja tullissa käytiin.nyt vaan odottelen veropäätöstä.katsastus setä teki ite numeron apukuskin iskaritorniin sähkökynällä. 8)

Posted

tuos lännen autokatsastukses kun oon noita leimannu niin itse ovat nuo numerot meistäneet ja ilman eri veloitusta.ja ovathan sitten sillä missä pitääkin.

buick:n laittoivat kuljettajan puolen etupyörän etupuolelle sinne kuraaukkoon. on kuulemma erillisellä rungolla ja numero pitää olla nimenomaan rungossa olishan sen nyt ehkä vähän siistimpään paikkaankin saanut

Posted

täällä meilläpäin joutuu/saa itse meistää,ponussa ja camarossa kuskin puolen iskaritornissa.6 autoo itse mäiskitty ja aina on kelvannu ja joskus jopa kehuivat että kyllä nyt näkyy kun löin isommalla vasaralla :-\

Posted

Täälläpäin olis katsastusetä tehny rahaa vastaan. Oman meistoksen varmennus on ilmainen.

• 1 year later...
Posted

Kyllä oli vaikee löytää tää viestiketju ???

Ei löytyny haulla sanalla "rungonnumero", mutta oliki näköjään

"runkonumero" sanalla on se piru pienestä kiinni :P

Voi vissiin huoletta mäiskiä iskarin yläpään kiinnitysten etupuolelle, kun

näkyy olevan (3gen GTA) tupla peltiä ja tukevan näköstä?

Posted

Mulla pelkääjän puolen iskaritornissa.

Kuin myös.

Posted

Voi vissiin huoletta mäiskiä iskarin yläpään kiinnitysten etupuolelle, kun

näkyy olevan (3gen GTA) tupla peltiä ja tukevan näköstä?

Helpommin tuon saa tehtyä esim. Dremelillä  m/

Posted

Helpommin tuon saa tehtyä esim. Dremelillä  m/

No en kyllä ite saisi kauheen hyvin erottuvia tai edes siistejä  :P

Paljo parempi mun mielestä, jos lyö riittävän syvät meisteillä ja

jos haluaa oikeen tehdas lookkia niin maalaa taustan vaaleeks ;)

Posted

No en kyllä ite saisi kauheen hyvin erottuvia tai edes siistejä  :P

Paljo parempi mun mielestä, jos lyö riittävän syvät meisteillä ja

jos haluaa oikeen tehdas lookkia niin maalaa taustan vaaleeks ;)

Itse hiukkasen harjoittelin ennen itse tekoa...ihan ok loppujen lopuksi...tai ainakin itse saan siitä selvää... :-[ :-X