Jump to content

4 geniin lamput

Camaro88

Recommended Posts

Kirjoitettu

toinen ajovalo palo mistä kannattas uusia kysellä kun ei näistä "lähi" varaosaliikkeistä löydy ja 94ses ei oo E-hyväksyttyjä lamppuja vaa jotkuu DOT... voiko tuo vaíkuttaa saatavuuteen.  ???

toinen kysymys näin pikaseen: eli mistä saisin eteen kirkkaat vilkut siis noi "kuoret"/pääliset ja mitäpä maksaisi?

Kirjoitettu

Dot umpioita on vauhtikaupoissa kuten RP, US-parts, UsaOsa ym. monasti hyllyssä (miultakin löytyy ;D). Clear cornerit saa tilaamalla ainakin Rp:n kautta ja Ebay on hyvä ostospaikka myös.

Kirjoitettu

toinen ajovalo palo mistä kannattas uusia kysellä kun ei näistä "lähi" varaosaliikkeistä löydy ja 94ses ei oo E-hyväksyttyjä lamppuja vaa jotkuu DOT... voiko tuo vaíkuttaa saatavuuteen.  ???

toinen kysymys näin pikaseen: eli mistä saisin eteen kirkkaat vilkut siis noi "kuoret"/pääliset ja mitäpä maksaisi?

Ite ostin RP:stä  ja myös South West Trade myy noit suoraan hyllystä löytyy myös vissiin sellaisia joista voi vaihtaa sen lampun ettei tarvi koko umpiota ostaa seuraavan kerran täytyy ostaa sellaiset kun toi ajovalo pimenee ;D ;D
Kirjoitettu

nolona nyt kysyn mikä se RP kauppa on kun en muista/en ole vielä paljoa sitä sivustoa selaillut ?  :P

Kirjoitettu

tuollahan se on sivun yläreunassa  ;)

joo on tainu jäädä linkit multa kattomatta ku noin sokee olen kun en tuota huomannut... hoh hoh  ;D

Kirjoitettu

joo on tainu jäädä linkit multa kattomatta ku noin sokee olen kun en tuota huomannut... hoh hoh  ;D

Ja noista paikoista nuo firmat juuri maksavat tuhansia ja tuhansia euroja (joojoo..., just kidding...) paastakeen esille taalla meidan sivulla.  ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

jos samanlainen säkä kun mun 4gen kamarossa, niin niihin pystyy vaihtamaan polttimot  *clap* 

Tosin vaan toiseen pystyi vaihtamaan, toinen oli sitten semmoinen umpio missä se polttimo oli liimattu kiinni siihen umpion kaulaan.

Tästä mihin polttimon vaihdoin, oli siinä kaulalla pyöritettävä muovikehä. Sitä pyöräytti muutaman asteen, ja polttimon pystyi nostamaan pois. Tilalle sopi 9006 polttimo, mitä löytyy varaosaliikeistä. Maksoi kokonaisen 6.5€  m/

Kirjoitettu

Ei taida ne sealed-beam -itkaan kauheita maksaa ja käsittääkseni kestävät aivan eritavalla. Ei taida HB3 (9006) saatavuus olla sen parempi. Tuurilla voi jostain löytyä. Huoltsikat saa unohtaa.

Mul on caddyssä 9006/9005 lähi/kauko niin on tullu hieman seurattua huvikseen lamppuhyllyjä.

Kirjoitettu

mä olen ainakin täällä kouvola heinola alueel löytäny miltei joka puljusta. kuulemä nykyää esim toyotas on noi 9006 lamput

Kirjoitettu

No... jossain päin paremmin...

Täälläpäin ainut paikka mis on 9006 näkösällä on Prisma ??? Tarvikeliikkeistä en oo kysyny mut ei ainakaan näkyvillä ole toisin kuin H1-H7.

Mutta... meni topicin lainailuks :-[

Kirjoitettu

mulla on 80w 9006 ja 100  & 120w 9004 , ja sinisia 55w 9006 jos joku niita ettii ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...