Jump to content

LS1 säätö


sevy.8

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jäsenistä ainakin pekkaz:lla on kokemusta LS1:n säätämisestä.

 

Tuosta Cranen työkalusta en kuitenkaan tiedä.

Kirjoitettu

Mm. http://carputing.tripod.com/LS1main.htm saa tilattua säätöohjelman.

 

Lisäksi tarvit läppärin ja välikaapelin.

Helppokäyttönen ohjelma (ainakin LT1edit samasta putiikista) ja varmasti löytyy täältäkin säätöapuja tarvittaessa.

 

Tuskin Metrossa on tuollasia vehkeitä, tai mikäli on niin tuskin tuunaavat...

En tiedä tosta Cranesta minäkään.

Kirjoitettu

Kyllahan se lapparilla tehtava saato on paras mahdollinen. Noista kapuloista loppuu kuitenkin saatovarat jossain vaiheessa. Varsinkin jos itse haluaisi menna vahan pidemmalle saadoissa.

 

Pekalta (pekkaz) kannattaa varmaan kysella myos vinkkeja.

 

Kirjoitettu

Kiitoksia tiedoista  m/

.Pitänee lähestyä Pekkaa asiassa.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Kyllä parhaaseen lopputulokseen pääsee jos opettelee itte säätämään.Ihmisethän nääkin on tehnyt. Noissa LS:n ecm:ssä tais olla et vain yksohjelma yhteen autoon.Sulkeutuu muissa jos yrittää räplätä.En tiedä onko noin kaikissa.Pistä yv Pekkaz:lle joka hän neuvoisi.

  • 3 months later...
Kirjoitettu

JEPS!

 

Käväsin tekaseen ruotsissa ton bensa/ilma mappauksen.

Auto parani huomattavasti, suosittelen jos on samanlaisia poropeukaloja kuin minä.

Paikka oli www.vette.se ja buukkasin ajan netin kautta.Aikaa meni yksi päivä.

Hintaa 4400kr. Laivalla Tukholmaan josta perille matkaa 20km

Finnsharkin puolella tarkempaa kertomusta, mutta suosittelen paikkaa  m/

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Samaa metsästämässä itekin. Pitäis saada vaihtokohtia alennettua, ja ehkä vähän bensa/syttyhommiakin tehtyä, onnistuuko teettäminen Suomessa jollain?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...