Jump to content

B&w perään öljyt?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Viime syksynä alkoi perästä kuulumaan hiljasessa ajossa ihmeellistä narinaa, joten päätinpä nyt ens alkuun vaihtaa sinne öljyt, ennen ku ottaa värkin taas ajoon.

Sanoisinko näin, että olis voinu vissiin vaihtaa öljyt hiukan aikasemminkin, oli nimittäin vanhat aika jännän näköstä litkua. Öljyks en sitä myrkkyä olis luullu, ellen olis tienny. Väriltään se oli muuttunu vaalean harmaaks...  ::) Ja haju oli aika miehekäs.

Olenko käsittänyt oikein, että tämä Aussien B&W vaatii aina sen lukkolisä-aineen peräöljyn mukaan, VAIKKA peräöljyn "pitäisi" riittää sellaisenaan lukollisiin periin?

Kirjoitettu

Viime syksynä alkoi perästä kuulumaan hiljasessa ajossa ihmeellistä narinaa, joten päätinpä nyt ens alkuun vaihtaa sinne öljyt, ennen ku ottaa värkin taas ajoon.

Sanoisinko näin, että olis voinu vissiin vaihtaa öljyt hiukan aikasemminkin, oli nimittäin vanhat aika jännän näköstä litkua. Öljyks en sitä myrkkyä olis luullu, ellen olis tienny. Väriltään se oli muuttunu vaalean harmaaks...  ::) Ja haju oli aika miehekäs.

Olenko käsittänyt oikein, että tämä Aussien B&W vaatii aina sen lukkolisä-aineen peräöljyn mukaan, VAIKKA peräöljyn "pitäisi" riittää sellaisenaan lukollisiin periin?

näin olen ainaki ymmärtäny ja laitan varmuden vuoksi

Kirjoitettu

Joo, kaikki mahdolliset litkut sekaan vaan. Eipä tarvi sit päivän ajon jälkeen taas nostaa autoa pukeille ja liruttaa lisä-aineet sekaan... Semmonen meinaa alkaa yleensä v*tuttaa.

Kirjoitettu

Joo, kaikki mahdolliset litkut sekaan vaan. Eipä tarvi sit päivän ajon jälkeen taas nostaa autoa pukeille ja liruttaa lisä-aineet sekaan... Semmonen meinaa alkaa yleensä v*tuttaa.

joo ku ajamisen makuun pääsee ei huvita hyllytää :D

• 3 months later...
Kirjoitettu

ymmärsinkö ny oikein... että lukkoperäöljyyn (ls) vielä lisäx lisäaine  ::)

öljyn vaihto käsillä

Kirjoitettu

ymmärsinkö ny oikein... että lukkoperäöljyyn (ls) vielä lisäx lisäaine  ::)

öljyn vaihto käsillä

Jawohl, näin itse tein.

Kirjoitettu

Jawohl, näin itse tein.

jahasss. oiskos sit vielä hyvää öljysuositusta...... lisäainetta saa varmaan vaikka opel/gm

liikkeestä

Kirjoitettu

jahasss. oiskos sit vielä hyvää öljysuositusta...... lisäainetta saa varmaan vaikka opel/gm

liikkeestä

Mitäköhän omaani laitoin, sitä mitä Racers Placessa oli... tais olla jotain Valvolinea. Hyvää tai huonoa, ei mitään hajua.

Kirjoitettu

Mä ostin South West Tradesta lisäaineelliset lukkoperäöljyt ja ne sano, että jos siltä tuntuu niin sit voi laittaa vielä lisäks sitä lisäainetta jos tarvii.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...