Jump to content

Videolinkit

Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

varmaan ollu jo täällä mutta aika makeesti lähtee Bel airi  :-P .

Kirjoitettu

hienoja ja sikakalliita  \m/ \m/ \m/

Köyhästä vaan tuntuu siltä ??? ??? ??? ;)
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Meika teki samanlaisella koneella saman testin ja vaansin momenttiavaimesta asteikon loppuun ennen kun moottori pysahtyi :o No purkki makso 20$ ja huiskaisin oljynvaihdon yhteydessa koneeseen, yllatykseksi venttiilikoneiston aanet LS2.ssa vaheni ja seos rikastui tyhjakaynnilla :o En olisi uskonut jos en olisi itse vaantanyt momenttiavaimen varresta :o litkua laitetaan joka kolmas oljyn vaihto :)

Kirjoitettu

No purkki makso 20$ ja huiskaisin oljynvaihdon yhteydessa koneeseen

jotain uutta motor uppia  ;D

täällä puolella rapakkoa luotetaan  RVS:ään ;)

Kirjoitettu

jotain uutta motor uppia  ;D

täällä puolella rapakkoa luotetaan  RVS:ään ;)

Joo, 14.2 muuttu 13.5 seos tyhjakaynnilla joten kai se jotain vaikutti ;)

Kirjoitettu

Meika teki samanlaisella koneella saman testin ja vaansin momenttiavaimesta asteikon loppuun ennen kun moottori pysahtyi :o No purkki makso 20$ ja huiskaisin oljynvaihdon yhteydessa koneeseen, yllatykseksi venttiilikoneiston aanet LS2.ssa vaheni ja seos rikastui tyhjakaynnilla :o En olisi uskonut jos en olisi itse vaantanyt momenttiavaimen varresta :o litkua laitetaan joka kolmas oljyn vaihto :)

Ohho ajatellu et jotain "motoruppia" vois testata Audin voimansiirtoon, kun hiukka ääntää.

Tos videos mainittiin et kävis diffeihin ja laatikkoihinki...

Kirjoitettu

Ohho ajatellu et jotain "motoruppia" vois testata Audin voimansiirtoon, kun hiukka ääntää.

Tos videos mainittiin et kävis diffeihin ja laatikkoihinki...

Ei automaatti lootaan eika peraan muuten ei toosasta loydy enaan vaihteita ja lukko ei pida ;) manuaalilootaan kylla m/

Kirjoitettu

Ei automaatti lootaan eika peraan muuten ei toosasta loydy enaan vaihteita ja lukko ei pida ;) manuaalilootaan kylla m/

Joo Haudi on 6v manuaali lukoton torseni quattro, luulisin et passaa...

Laatikossakin yllätys yllätys tyypillinen audin laatikkojen vaiva...

Mutta Pekka luultavasti toimii lekurina tollekin askille, kunhan tekee ensi Ransuun uuden ;)

Ps. prkeleen halpaa transamiin saa tuunatun/vahvistetun lootan melki samaan hintaan ku audin toosaan

maksaa käytännössä pelkkä huolto, parilla laadukkaammalla osalla :-X

Kirjoitettu

tein saman  friction testin 20 vuotta sitten X-1r additiivillä, toimi samoin  ???

http://www.x1r.fi/mita-on-x-1r/

itte käytän red linen rl2 diisseli additiiviä ojanoidassa ja letukassa. Roosamasterin (Stanadyne) pumput tykkää siitä ja käynti paranee  m/

Kirjoitettu

Ei **sviddu** jais kylla kiipeematta :o

Mulla otti jo mahasta pelkkä video :o

Kirjoitettu

:o

kyllä ottas pattiin ku tuolla käy vaihtelee tiuhaan,jotain kiinan strobolamppuu  ;D

btw.60.m kolmiomastoon oon kiivenny ja sit narulla antenni ylös  ;)

Kirjoitettu

no hui  :o :o :o

Kirjoitettu

Mulla otti jo mahasta pelkkä video :o

ihan samat fiilikset! huh! on tol remppaäijäl hermot kuosis...  :o :o :o

Kirjoitettu

Heh on nää melkosia nää vanhat esittelyvideot ;D

Tää oli mulle ainaki "uus", eli en oo täälä nähny ennen:

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...