Jump to content

Videolinkit

Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tie kapenee...

Ja jotkut väittää ettei 3genillä voi ajaa lujaa...  ;D

Normijampalla vois vähän sydämestä ottaa kun tulee mutkaan 400km/h taulussa, vaikka se mutka onkin kallistettu...

Kirjoitettu

Ja jotkut väittää ettei 3genillä voi ajaa lujaa...  ;D

Normijampalla vois vähän sydämestä ottaa kun tulee mutkaan 400km/h taulussa, vaikka se mutka onkin kallistettu...

varmasti,vaikka olis ammattilainen ratissa. ;D jos itte olis ratin takana sit ei pelottas,vaikka asian pitäs olla toisinpäin.

vois olla ihan jees extreme kokemus jos olis mahis.ennemmin tonne ku benji köyden päähän. :W

Kirjoitettu

varmasti,vaikka olis ammattilainen ratissa. ;D jos itte olis ratin takana sit ei pelottas,vaikka asian pitäs olla toisinpäin.

vois olla ihan jees extreme kokemus jos olis mahis.ennemmin tonne ku benji köyden päähän. :W

Jep, huimaa menoa, mieluummin näin ku köyden päässä, ;D 8) :W :W

Kirjoitettu

kieletön skitta  ::)

no nyt selvis millä C64 pelien musat on tehty ;D

Kirjoitettu
  Kärsi nyt, nauti myöhemmin.  Ei vaan oo noita setiä yhtään.  :-\
Kirjoitettu

Näin romaniassa  ;D

mikä pani silmään niin typyt on upeessa iskussa. m/ ei oo jenkkakahvoja ja kalkkunakaulaa. *clap* ;D

Kirjoitettu

makee ränttätänttä  :-*

Tutun näköset vanteet,  ;D pitää varmaan käydä tarkistaan onko omat vielä tallella, :W

Kirjoitettu

Sitä mä oon pelänny millon Roope kaataa telkkarin, kun sillä on tapana nukkua ja kytätä lintuja ikkunasta sen takana. Joku kaunis päivä se lähtee sieltä vähän liian vauhdikaasti liikeelle ja se on sit siinä  ::)

Kirjoitettu

Sitä mä oon pelänny millon Roope kaataa telkkarin, kun sillä on tapana nukkua ja kytätä lintuja ikkunasta sen takana. Joku kaunis päivä se lähtee sieltä vähän liian vauhdikaasti liikeelle ja se on sit siinä  ::)

iso taulutelkkari ja pulttaa sen seinään niin roope ei saa nurin sitä  ::)

Kirjoitettu

Ainoo järkevä paikka telkalle on se, missä se nyt on. Ei oo muuta mahdollisuutta. Takana ikkuna, paha pultata kiinni  ;D vois sen tietysti pultata siihen tv tasoon.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...