Jump to content

Videolinkit

Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

Paasi kaveri sentaan itse kavelemaan pirssista ulos.  :o

Tuosta tuli mieleen kun mun ajovuorolla hakkas endurance racing bemmistä kardaani sisään samasta kohdasta. Silloin vaan onneksi pikku mustelma pohkeeseen :-X

Kirjoitettu

Oujea!!!  \m/ \m/ \m/

230km/h loppunopeus... Alkaa olee vissiin semmonen sopivan pirtee.  \m/

Kirjoitettu

230km/h loppunopeus... Alkaa olee vissiin semmonen sopivan pirtee.  \m/

Jotain spekulointia jossain nain etta vahan isommilla suuttimilla ja pienella tunauksella meneekin sitten jo reilusti alle kympin.  m/ Ei siina muuten pojilla paljon paata huimaa kun otetaan tollanen pakasta vedetty reilu 100 tonnin pirssi ja eikun heti osiksi ja virittelemaan.  \m/

Kirjoitettu

Jotain spekulointia jossain nain etta vahan isommilla suuttimilla ja pienella tunauksella meneekin sitten jo reilusti alle kympin.  m/ Ei siina muuten pojilla paljon paata huimaa kun otetaan tollanen pakasta vedetty reilu 100 tonnin pirssi ja eikun heti osiksi ja virittelemaan.  \m/

Mut kuitenkin taa paljon halvempi kiesi pystyy suunnilleen samaan ::) :W

Kirjoitettu

Mut kuitenkin taa paljon halvempi kiesi pystyy suunnilleen samaan ::) :W

Ja silti illan paatteeksi kuski ajaa, tai traileroi, edelleen Mustangin pois radalta.  ;) Musset on ihan jees ja niissa on paljon potentiaalia, mutta kuin ei iske niin ei iske.  ::)

Kirjoitettu

Ja silti illan paatteeksi kuski ajaa, tai traileroi, edelleen Mustangin pois radalta.  ;) Musset on ihan jees ja niissa on paljon potentiaalia, mutta kuin ei iske niin ei iske.  ::)

Joo, eniten mua ihmetyttaa miks ne oli vaihtanut ahtimen tohon vetteen ??? toi tvs 2300 puskee 900 heppaan asti jo vakkarina ja ne puhals ulos vaan +700 ::) Laitoin vaan ton hopan viteon vertailuksi kuinka paljon gm on jaljessa ::) jos LS3 painaa ilmaa sen verran etta irtoo toi +700rwhp se rajahtaa ennen kuin ehtii radalle asti ::)

Edit: katoin mita toi upgrade vetteen suunnilleen maksaa ja ~12k$ ;D hoppaan 2.6 lc mammoth tays kit maksaa ~6k$, mut siihen tietysti ptkisto paalle :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...