Jump to content

Säätölaitteiden uudelleensijoitus

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tietääkö kukaan, saako nuo erinäiset säätimet mitä kojetaulusta löytyy - valokatkaisimet, ilmastointinamikat yms - siirtää esim. katon "keskipalkkiin"?

En pikaisella pälyilyllä AKElta siihen varsinaista kieltoa löytänyt.

Voisi olla ovelan ( ;) ) näköistä, kun kaikki säätönamikat olis lentsikkatyyliin katossa eikä kojetaulussa napin nappia.

- edit - Kaikkine tykötarpeineen - pellin alla tarpeeks potkua :), punainen plyysisisusta :P, säätönamikat poissa näköpiiristä :o ja kattovalot 8) - tostahan tulee oikea "low-flying pimp-machine" ;) ::)

Kirjoitettu

Jaaha... Vai etta sellaista...?

Enpa usko etta lailla, eika edes Herra/Rouva/Neiti Katsastushenkilollakaan ::), on mitaan siihen sanomista missa namiskat sijaitsevat. Autotehtaathan maarittelevat ne itse.

Se, etta onko moinen temppu jarkevilla resursseilla mahdollista, onkin sitten eri juttu. :-\ Epailenpa...

Mutta hyvahan sita on tietenkin aina uutta ja erilaista mietiskella ja pahkailla. ;)

8)

Kirjoitettu

Enpa usko etta lailla, eika edes Herra/Rouva/Neiti Katsastushenkilollakaan ::), on mitaan siihen sanomista missa namiskat sijaitsevat. Autotehtaathan maarittelevat ne itse.

Se, etta onko moinen temppu jarkevilla resursseilla mahdollista, onkin sitten eri juttu. :-\ Epailenpa...

Mutta hyvahan sita on tietenkin aina uutta ja erilaista mietiskella ja pahkailla. ;)

8)

Älkääs pelotelko.. tuskimpa se nyt ihan tosta vaan voi mennä muutteleen sisus osia miten tahtoo. Kaikkihan suomessa kielletty on ja kaikkiin tarvitaan lupa.

Joku saisi kyllä ottaa selvää noista laki pykälistä miten homma toimii..

mullakin meinaan on joskus tulevaisuudessa urakka edessä ja pahaa pelkään että voi mennä laittomaks koko pirssi :'(

kitti2.JPG}

kitti2.JPG_thumb

Kirjoitettu

pyh... valokytkin vaan mil saa noi valot pois niin ei yöllä haittaa näkyvyyttä tuulilasin läpi 8)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

8)

Älkääs pelotelko.. tuskimpa se nyt ihan tosta vaan voi mennä muutteleen sisus osia miten tahtoo. Kaikkihan suomessa kielletty on ja kaikkiin tarvitaan lupa.

Joku saisi kyllä ottaa selvää noista laki pykälistä miten homma toimii..

mullakin meinaan on joskus tulevaisuudessa urakka edessä ja pahaa pelkään että voi mennä laittomaks koko pirssi :'(

Tätä kyllä odotan mielenkiinnlla, että meneekö Suomessa tollanen läpi... ::)

Itseasiassa odotan jo kovalla mielenkiinnolla tota Knightin Knight Rider nokkaa et mitä ne siihen sanoo.... On meinaa toi KITT-keula mullakin useinkin pyöriny mielessä...on vain niin pirun kallis :o

Kirjoitettu

en mä usko että se nokka tosiaan on mikään ongelma..

scanneri jää kotiin ja sen reiän/scannerin kohdalle voi pistää vaikka jonkun tuning verkon ja selittää sielä suu vaahdossa että se on ilman otto aukko.

Lisävalot mä peitän ja katsastan sen ihan pontiacin omilla valoilla.

takavalojen pleksi ei tosin mene läpi katsastuksessa mutta mä ajattelinkin että pistän sen vain kiinni sitten esim. miitinkeihin ja jos johki näyttelyyn menee (American car show Tampere 2005? ;) )

joten ei kovin usein yleiseen liikenteeseen ettei poliisi setä suutu.

Turussahan on yksi kitt jo rakennettu kyseisellä nokalla ja jos mä olen oikein lukenut niin HOTJAKE oli sen pongannu yksi päivä jo siellä jossain liikenteessä joten on se sen kanssa katsastuksesta päässyt läpi.

mä taidankin pistää sähkö postia turun kitille ja kysäistä kuulumiset katsastuksesta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...