voima Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2007 Onko kenellään kokemusta cranen XR-i sytkä modulista mikä tulee Kärkien tilalle,Toimiiko ja kestääkö vai onko ihan huuhaata.
JousiT Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2007 ~5000km on kokemusta. Ei ole kärjillä takaisin tulemista. Edullinen ja helppo asentaa. Laitat kerran kohdalleen ja se on siinä, ei kärkivälin mittausta, säätämista, putsausta, kiroilua...Palikka on täysin näkymätön ja plussana saa portaattoman rpm rajoittajan. Kestävyydestähän on kuulunut kaikkea, mutta väittäisin että ongelmat johtuvat puutteellisesta jäähdytyksestä/väärästä asennuksesta. Paketissa tulee mukana tuubi piitahnaa joka pitää laittaa XR-i:n pohjan ja jakajan väliin -> johtaa paremmin lämpöä pois. Liian vähän tai liikaa piitahnaa voi aiheuttaa lämpöongelmia ja palikan hajoamisen. Sama juttu kuin tietokoneen prossun kanssa. Pontiac ja letukka on sitten eri osanumeroilla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään