ss400 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 terve.mistä kannattais kysellä 77 firebirdiin lehti jousia nykyiset aika kuoleentuneet(taka-akseli hakkaa putkistoon ja renkaat lokareihin). ps.käytetytkin käy
Spertsa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=100985
lumitus Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Itsellä oli suunnitelmissa '71 Firebirdistä repiä lehtijouset takaa irti, taottaa ne Vallilan takomossa ja lyödä sit uudes uskossa uusien puslien kans takasi paikoilleen. - JK
formula400 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Käytin toissa talvena oman -76 Firebirdin takajouset Vallilassa fiksattavana. Keskitappi oli mennyt poikki, korjasivat sen, madallettiin noin 1,5 tuumaa ja laitettiin yhdet lisälehdet. Niistä tuli kyllä tosi hyvät ja huomattavasti uusia halvemmalla. Voin suositella ko. operaatiota. Samalla teetätin siellä uudet madaltavat etujouset, ne jäivät ehkä aavistuksen veltoiksi. Pitänee vielä laittaa kunnon iskarit eteen ja katsoa miten vaikuttaa
ss400 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 paljonko jousien taonta vallilassa maksaa.pitääkö viedä koko auto jos haluaa perän tiettyyn korkeuteen.
formula400 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Ei tartte viedä autoa, pelkät jouset riittää. Sanot vain mitä niille tehdään. En vahingossakaan muista mitä tuli maksamaan, mutta joka tapauksessa halvemmat kuin uudet, muuten olisin ostanut uudet lehtijouset.
Turnn Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2007 Nelisenvuotta sitten taoututin lehtijouset Seinäjoen jousessa.Taonta kustansi 100€/pari,2 uutta lehteä katkenneiden tilalle 20€.
lumitus Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Rapakon takaa tarjoavat vakiojousia hintaan 190-210$ pari. Siis lehtijouset taakse. Tohon tietty rahti yms sun muut kujeet. Mietin jo tuotakin vaihtoehtoa, mut pitänee vielä miettiä.. Saako ne vallilassa tehtyä operaation jos vie auton ihan sinne? Vai pitääkö ottaa jouset mukkaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään