Chevy Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 mutta isommat itsekkin jätän suosiolla asian osaaville ja kun probleemat pahenee ja päreet alkaa palaa, viedään Laruun
Guest pile Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 No joutuuhan siinä toki vähän muutakin roinaa purkaa samalla. Sitten venttiilien ja sytkän säädöt jne. Mutta kyllä tuo tonni kuulostaa aika paljolta vaikka meneehän siinä paljon aikaa. tonni on edullinen hinta jos sillä saa kansien plaanauksen ja yläpään tiivistesarjan töineen ja huom. takuun
balez Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 ja kun probleemat pahenee ja päreet alkaa palaa, viedään Laruun jep.. rahallahan siitä selviää.. ja niinku "pile" sanoi... työ sisältää yleensä takuun.. ja siksi se tehdään kuitilla
maka Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 tuossa ois kuulemma asian tunteva paja .omistajalla itellään on corvette.toveri käytti autoaan tuolla ja kehu hirveesti .Autohuolto M Auvinen Mika Auvinen Auvilantie 38 58900 Rantasalmi 040-503 4895 (Jenkki)autojen huolto ja korjaus
Mopo305 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 aika pitkälti mun osalta myös noin... aika fyysistä työtä tulee tehtyä, mut nyt suurimmat esteet on kyl henkinen laiskuus rehellisesti sanottuna, jonka aiheuttaa huonot tilat, työkalujakaan ei varmaan kaikkia entuudestaan ja tietty untuvikko jätkä jos leimaannun huonoksi harrastajaksi kun arastelen kaikkein pyhimmän itse ropeltamista niin olkoon niin. Harrasteltua tulee kyllä mutta ei joka mutteria ole tullut eikä tule itse väänneltyä. ehkä eri puitteissa ja tilanteessa. mopo305, taidat sijaita kaukana...vai? auto sijaitsee mikkelissä, uskaltaneeko tuolla ajella mihkään? niin ja saastelaitteita ei ole, mut ei käytössä oleva ilmastointi on. Totesin tuon,että meillä tuota välimatkaa on turhan paljon,muuten voisin ,kyllä jelpata,mutta eikö siellä joku joka hoitaa ton homman kohtuu hintaan,jos itse et uskalla ryhtyä moiseen,toivotaan että saa nopee kuntoon.
Mopo305 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 tonni on edullinen hinta jos sillä saa kansien plaanauksen ja yläpään tiivistesarjan töineen ja huom. takuun Pile hei,vaasassa kansien oikasu on 94e,tai ainaskin vuosi sitte.
HFB Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Pile hei,vaasassa kansien oikasu on 94e,tai ainaskin vuosi sitte. juu tälläkin 50e per kansi. suurin osa tuossa hinnassa on verollisia työpalkkoja...
Soppa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Minä oon myös tehny ulkoilmassa kansirempan. Tuo Chevyn v8 on oikeesti tosi yksinkertanen värkki. Kaikkea ei tietenkään etukäteen tiedä mutta siinähän sitä oppii kun tekee. Tältä foorumilta saa ainakin neuvoja jos meinaa mennä sormi suuhun
Nupa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Ja kun tohon alkaa, niin Chiltonin tai Haynesin oppaaseen kun sijoittaa sen 20risat €geä, niin homma helpottuu huomattavasti Anna mennä vaan
HFB Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Ja kun tohon alkaa, niin Chiltonin tai Haynesin oppaaseen kun sijoittaa sen 20risat €geä, niin homma helpottuu huomattavasti Anna mennä vaan miulla on haynesin 82-92 opas mut kun tää motti ei ole f-bodystä... mut onkstää sisuksiltaa sit mite erinäköne
Nupa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Mistäs se on? Tuskin, paljoa ainakaan Oppirahat on kaikkien maksettava - anna mennä vaan
Mopo305 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Periaatehan noissa koneissa on aivan sama,jopa momentitkin taitaa olla vertailu kelpoisia.
JUX Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2007 Minäkään koskaan ennen tällaista aukonut... sain silti 350:sen läjään ja se vielä toimiikin vaikka vaihdoin kaikki romut... noh.. pikku lieskojen jälkeen alkoi käymäänkin. Kädet pois taskusta ja pultit auki. Kun sormi menee johonkin rööriin ja ihmetyttää, kysy neuvoa ja jatka sitten
Z-mo Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Sanonpa vaan sen, että jos teet sen ite, niin kyllä sen jälkeen vituttaa edes ajatella että olisit maksanut siitä TUHAT EUROA jollekin muulle.
Guest pile Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Pile hei,vaasassa kansien oikasu on 94e,tai ainaskin vuosi sitte. tuo on varmaan kohtuu oikea hinta plaanaukselle mutta vielä tiiviste sarja koneeseen öljyt+suoratin ,nesteet, työ ym pikku tilpetöörit.ja tuo 4h työ mitä sanoit niin voin hiukan siitä olla eriävää kantaa. asiakas kun tuo auton kannentiivisteiden vaihtoon niin saako sen todellakin 4 h laskutuksella taas ajoon kannet plaanattuna kone siinä iskussa että ei muutakuin matkalle tornioon.mä en itse sillä työ määrällä pystyisi tuota tekeen.(olettaen että tekisin sitä leipätyökseni) mutta jos nyt katotaan tuota tilannetta mistä tää koko ketju lähti niin mä suosittelen tuota että teettää vieraalla tai sitten varautuu siihen että tekee sen homman vähintään kahdesti .kesä pilalla kun auto pillereinä koko ajan.nyt jos olisikin syksy ja ajokausi ohi niin eihän siinä silloin mitään olikaan sais ajankanssa tutustua hommaan ja kysellä rauhassa ja auto olis keväällä ajossa taas.
Mopo305 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Joo,ei asiakas sitä sen 4tunnin päästä mukaansa saa,kyllä sen purkaa ja kasaa neljään tuntiin,onhan siinä tietysti pesua/puhdistusta,niin meitä on isä ja poika,mutta me ei ammuskella.Toki firmassa teetetty työ on kalliimpaa,ja se takuu.Kukin tekee niin kuin par...,minä tekisin ite.Ei muuta kuin Vappua cruisinki alkaa klo 15.00
KooMaro Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kannattane melkeen ostaa tämmöset: Chilton's engine overhaul manual JA Haynes Pontiac Firebird repair manual ja SITTEN vasta tehdä itse jos ei ole kokemusta.. Oikeasti simppeli homma. Kannet ja osat irroittaa noin parissa tunnissa, riippuen vastustaako. Kirjat lukeneet ja täysin vasta-alkajat varmasti neljässä tunnissa. Muistaa vain tosiaankin merkitä pultit yms. ja laittaa vaik pikku pusseihin nii ei tarvi arpoa mihin kuluu. Kirjoista löytyy kirrausmomentit ja välysarvot. Mitään ERIKOIStyökaluja ei tarvi, jos momenttiavainta ja rakotulkkia ei lasketa.. Tiivistesarjassa kannattaa ottaa huomioon et eivät yleensä sisällä imusarjan yläpään tiivisteitä (imusarjaan itseensä on mut runnerit, plenumi ja läppärunko puuttuu), tässä itse juuri noita pois jääneitä odottelen.. Piti olla täysi yläpään tiivistesarja.. Yksi mikä auttaa apulaitteiden ja letkujen yms. asennusta on että otat muutaman valokuvan muistoksi. Sit yläpäätä vähän auki ja taas kuvia jne, tosin löytyy kirjoistakin. Et voi särkeä mitään, jos et hukkaa mitään ja tottelet kirjojen ohjeita. Vielä mikäli pelottaa nuot ajotukset tms. nii laitaa nokka- ja kampiakselien merkit kohdalleen, et voi laittaa nokkaa sit väärään asentoon.. Tuo kerrotaan kirjoissa mut tosi pienellä tekstillä. Ajoitusta ei tavi pelätä, ei ole pakko olla siinä asennossa ku nyt, pyörittelet koneesta ykkösen työtahin ykk (imu auki, pyörität, imu kiinni, mäntä ylhäällä, ajoitusmerkki 0), asennat jakajan, katot minne kohtaan kärki antaa kipinän ku kannen laittaa paikoilleen ja siitä tulpanjohto yköseen. Käynnistyksessä sit ajoitus 5 astetta eykk.. Ja nämäkin on siellä kirjoissa.. Niin ja koko roska maksaa n. 300 jos satasen laskee plaanaukseen, 150 tiivisteisiin (het ja reilusti yläkanttiin, mut ku tarvii sitä tiivisteliimaaki ja puhdistusaineet tiivistepintoihin) ja 50 kirjat..
HFB Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kiitoksia kaikille vastanneille vaan, tässä sen näkee miten hyviä tämmöset kerhot ja foorumit on mutta yks parhaista pointeista TÄHÄN SAUMAAN tuli Pileltä, Ehdottomasti alkais opiskelu ja tee-se-itse-hommat jos olis ajokausi lopuillaan. mutta kun nyt alkaa todella tarvitakin tuota autoa (talviautossa alkoi seisonta) niin kokeneempaa tarvitaan... näyttää kuitenkin siltä että jos vaikka sais vietyä jollekin harrastajalle jolla on kokemusta, plussaa olis jos pääsis kattoo mitä tapahtuu. mut uutena asiana tähän että voiskohan olla että olis vaan imusarjan tiiviste mennyt kun imusarjan kuskista katsoen vasen reuna on märkä, ja siis samanpuoleinen kun tuo kansi jota epäilen...?
Joppe Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Tarjoan tässä tietotaitoni käyttöösi jos passaa. Olen koko loppuviikon illat tallilla erään moottoriprojektin tiimoilla ja voitaisiin vaikka porukalla tutkia tapaus.
HFB Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 no perkeles, Joppe vois pistää puhelinnumeroa sitten! muuten vaikee mutta, näyttäas nyt kun taas tein tutkimuksia niin että VOI OLLA että olen ollu vaan hätäinen idiootti on meinaan tämmönen vika löydetty justii äsken! eli ilmiselvä vika, vois olla et tuo valuttelis sillei että näyttäs niiku se tulis sieltä kannen päästä! tuoho ei vaa nähny kovi hyvi lampulla ja seliseliseli...
Chevy Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 no perkeles,vois olla et tuo valuttelis sillei että näyttäs niiku se tulis sieltä kannen päästä! tuoho ei vaa nähny kovi hyvi lampulla ja seliseliseli... varmaan vaan vuotaa tosta nysän juuresta vai onkos toi letku halki,tosta klemmaris vierest
HFB Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 no se on iha murtunu ja vuotaa takuulla tuosta, mut jos se oliskin ainut vuotava tässä hommassa niin vitun iso
HFB Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 pätkä mukaan ja Porrassalmenkadun Harakiristä hakee uutta letkua näin on, vaan alkuunsa tuosta saa väliaikasen ensiavun kun kohta pätkäsee tuon entisen ja laittaa uudestaa
Mopo305 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Katovaan ettei jää väliaikaiseksi kojaukseksi,tahtoo usein jäädä,kokemusta siitäkin.
HFB Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 urpo kiittää... essolta löyty oiketa letkua metrin pätkä ja uudet klemmarit, 10e. herkesi vuotamasta näillä mennään nyt toistaseks, jos ei vuotoja enää näy niin kauden lopussa vasta kannet esiin ja ohjurikumit vaihtoon
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään