vesku Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 mistä tunnistan holleyn 600 vacuumin et se on oikean kokoinen ihmettelin tänään ku mittailin et ensiö kurkut on isommat ku orggis kaasarissa mutta toisiot taas pienemmät ennen oli paikallaan siis orggis kaasari ja tietokone ohjattu ja riittääkö imusarja joka myös orggis kannattaako vaihtaa edelin rpm:ään kyseessä 87 305 kone camarosta ja tänään tuli peltisarjat yes.
TransNAM Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Eikös orkkis Quadrajetti oo 750...? jos oikein muistan. Kaasarin rungosta jos löytyis jotain numeroita niin niillä Holleyn sivuilta kattomalla tai googlettamala löytynee koko. Tuskin siitä imarin vaihdosta ainakaan haittaa on... Kuvassa Holley 600 ja Edel Performer
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Mulla on valkosessa Carter 600 orig. alusarjan päällä välilevyllä. Hyvin toimii. Itse sijoittaisin rahan nokka-akseliin ennen kuin imariin. En oikein uso, että persdynolla huomaa mitään eroa. Holleyn 600ssa pitäis löytyä numero1850 ryyppyläpän kauluksesta.
vesku Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 joo toi numero sarja löytyy ja on mulla tulossa 266 asteinen nokka ja sit hei jakaja kannet on siistitty ja 1mm laskettu
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2007 Ihan ylärajoilla tuo nokka, mutta toivottavasti toimii.
vesku Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2007 ei tuo minusta vaikuta kauheelle toi nokka eiköhän pitäs pelata saa nähä
Guest Jukka Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Itse sijoittaisin rahan nokka-akseliin ennen kuin imariin. Samoin. Ja samalla kun sen nokan vaihtaa niin imarihan pitää ottaa kuitenkin irti. Siinähän voi sitte sitä vakio imusarjaakin vähän siisitiä sisältä. toki nokka-akselia vaihtaessa kannattaa uusia muutakin, jakopää nyt ainakin.
Z-mo Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Samoin. Ja samalla kun sen nokan vaihtaa niin imarihan pitää ottaa kuitenkin irti. Siinähän voi sitte sitä vakio imusarjaakin vähän siisitiä sisältä. toki nokka-akselia vaihtaessa kannattaa uusia muutakin, jakopää nyt ainakin. http://www.goingfaster.com/spo/carcraft325hp305.html Siinä Car Craft sai Performer-imarilla 19 heppaa lisää.
vesku Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2007 oliko täällä jossain sivulla et kui noi alipaine letkut kytkettiin holley 600 vacuum:iin
JTY Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2007 Täällä olis vakio aluimusarja josta EGR hitsattu kiinni eli ei rurhaan lämmitä kanavia. Jäi turhaksi.
vesku Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2007 näin olen itekkin toiminu eli egr on tulpattu ja koroke palalla holley sovitettu vakio imusarjaan kiinni ainut ongelma on noi vaijerien kiinnitykset holleyn kylkeen ja imusarjaan et sais kiinni
KKOSKINEN Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2007 Onko sulla se teline johon vaijerit tulee kiinni? Se jossa on ne neliskulmaiset reiät.
vesku Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2007 ai se orggis rauta kyllä on mut ei tuo oikein käy siihen jos ei sit muotoile sitä uusiks
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään