Jump to content

väri ehdotuksia

Recommended Posts

Kirjoitettu

juups.. elikkä auto menossa maalaukseen kesällä, ajatus ois pitää valkeena oon ajatellu helmiäistä. oisko jollain muita ehdotuksia/vinkkejä millä sais vähä lisää näyttävyyttä autoon

Kirjoitettu

juups.. elikkä auto menossa maalaukseen kesällä, ajatus ois pitää valkeena oon ajatellu helmiäistä. oisko jollain muita ehdotuksia/vinkkejä millä sais vähä lisää näyttävyyttä autoon

Minne/hinta?  Itekin meinasin syssyllä maalauttaa yli.

Joku 3 sävyn helmiäinen!  m/

Kirjoitettu

Sitikalla tämmönen väri kuin Show Rouge. Aivan sikahieno väri, tosi tumman punainen/kupari/ruskea metallihohto. Voi jeesus ku on hyvä väri auringon osuessa  m/

Kännykameran kuvalla nyt mitään tolkkua saa mut kuitenkin.

Olis f-bodissakin sikamaisen siisti. Ja mikä parasta, ton värisiä autoja ei yksinkertaisesti ole.

Rouge.jpg}

Kirjoitettu

Minne/hinta?  Itekin meinasin syssyllä maalauttaa yli.

Joku 3 sävyn helmiäinen!  m/

kuopiossa..... särkiniemessä siinä postinhallien kuppeessa.... hinta on sopiva, tutun kautta puoli ilmainen 

Kirjoitettu

Mulla on toi Rauta-amme valkoinen johon on vedytty helmiäismassa ennen lakkaa. Tuli sinistä ja valkoista helmiäistä jonka perään riittävästi lakkaa. Kuvia on paljon saatavilla ja livenäkin saa tulla ihmettelemään. Kaavakin on tallessa ja niitä värimalleja kannattaa ruiskutella paljon. Itse tein toista kymmentä että löytyi mieluinen kombinaatio suhteista ja sävyistä.

Kuvia löytyy aluksi projekti osiosta Rauta-ammeen takaa. m/

Kirjoitettu

puolikiiltävä musta, mattaharmaa, tai oliivin vihreä matta. Siinä olis kolme kovaa näin aluksi

Kirjoitettu

hemi tai hugger orange kuten mun autoon tulee \m/

Sullehan tulee Huggeri!!!  m/

Kirjoitettu

kuopiossa..... särkiniemessä siinä postinhallien kuppeessa.... hinta on sopiva, tutun kautta puoli ilmainen 

aha..joo sama paikka. tekee hyvää jälkeä!  m/
Kirjoitettu

Sullehan tulee Huggeri!!!  m/

ok Nupa, mulle tulee HUGGER sitte  :-P m/
Kirjoitettu

Ei kannata suuttua, mutta tämä on vain minun mielipide tuosta helmiäisvalkoisesta ja perustuu näkemään useammasta autosta: Helmiäisvalkoinen näyttää puhtaanakin (usein) likaiselta, johtuen esim. kun kuperat pinnat muuttaa väriä, näyttää laikukkaalta. Valkoinen väri ylipäänsä ei näytä oikein miltään ja likahan siinä myös näkyy melko helposti. Muistan täällä Oulussakin helm.valkoisen GTA:n liikkuneen, ja se väri ei kaikessa yksinkertaisuudessaan sopinut siihen! Mutta jos esimerkisksi haluaa tarroja/maalauksia autoon, nehän kyllä hienosti korostuvat valkoisesta pohjasta! Tuo Zantasmon Citikka-väri olis kyllä todella hieno!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...