Nupa Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Onkos kokemuksia? Ilmeisesti hyvät. Ajattelin korvata nuo "korvausvalot" Hellan FF75 -mallisilla. On ihan hyvän näköset mielestäni. Tuossa linkit, kun en taas saa tuohon näkyviin... http://www.bfranker.badz28.com/appearance/camaro/ff75e.jpg http://www.bfranker.badz28.com/appearance/camaro/ff75d.jpg
gmc63 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2004 Joo pikkasen hämää toi soikea muoto mutta kait silmä tottuu
Nupa Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Hellan valoja ei näemmä sitten saa kun a) pitkinä ja b) sumareina. Ilmeisesti ameriikan pojat ajelee kaksilla pitkillä? Mitäköhän tohon vois keksiä? Tietääkö joku paikan, missä osattais linssiin "hioa?" kuvio, jotta muuttuis lyhyiks valoiks? Vaan ei taida sekään onnistua, jos se riippuu polttimon pohjakuvioinnista. Eikä taida auttaa ees normaali poltin (H4 vai H7) tilalle. Pah!
Z4FUN Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2004 Miulla on -95 Z:ssa Bosch 92x150mm H4 umpiot, pitkille ja lyhkäsille omansa. Näyttää miltei alkuperäisille neljällä umpiolla. Lyhkäsissä 5w parkit sisällä. Rekisteröintikatsastuksessa katsastaja sano: kun ne on kaikki H4:sia, tee siihe paskankelin/viranomais-asento, sitt näillä voi jottain nähäkin huonolla kelillä. Releillä on ohjattu 4 x lyhyt ja 4 x pitkä tai normaali ulommat lyhyet, sisemmät pitkät valittavissa tilanteen mukaan. Mittaili viime katsastuksessa, jotta pitkistä umpioista tulee vähän hajavaloa kun palaa lyhkäsinä. Alkuperäiset oranssit USA-parkit on kyketty toimimaan huomiovaloina, samaisen katsastajan neuvosta. Kesällä nuo pienehköt H4:set kuumenee railakkaasti ja oon kerran vaihtanu ilmeisesti liian lämmön takia vaurioituneet umpiot. Kesällä ajelenki "huomiovaloilla" ja talvella paskakelillä tosiaan näkkee jottain ku on 4 lyhyttä. -Mika-
Nupa Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2004 Miulla on -95 Z:ssa Bosch 90x150 H4 umpiot, pitkille ja lyhkäsille omansa. Rekisteröintikatsastuksessa katsastaja sano: kun ne on kaikki H4:sia, tee siihe paskankelin/viranomais asento. Releillä on ohjattu 4xlyhyt ja 4xpitkä. Mittaili viime katsastuksessa, jotta pitkistä umpioista tulee vähän hajavaloa kun palaa lyhkäsinä. Kuulostaa hyvältä. Tuon näkisin mielelläni livenä tai jos sulla olis kuvia ni postaa tähän tai laita mulle ätmeiliin.
Z4FUN Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Nupa, Täs on kuvatus, vein kiesin paikallisen ostarin alakertaan kuivamaan ja ns. huomiovalot = ameriikan parkit lakkas toimimasta. Taitaa olla maadotus vikkaa jossain. Kiesi on muutto-auto, näissä valoissa ei oo sisältä toimivaa korkeuden säätöä, kun ei sitä vaadita. En tosin tiiä tarkistaako katsastus-ukko tätä katsastuksessa. -Mika-valo.jpg_thumb
88IROC Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Miulla on -95 Z:ssa Bosch 92x150mm H4 umpiot, pitkille ja lyhkäsille omansa. Näyttää miltei alkuperäisille neljällä umpiolla. Lyhkäsissä 5w parkit sisällä. Rekisteröintikatsastuksessa katsastaja sano: kun ne on kaikki H4:sia, tee siihe paskankelin/viranomais-asento, sitt näillä voi jottain nähäkin huonolla kelillä. Releillä on ohjattu 4 x lyhyt ja 4 x pitkä tai normaali ulommat lyhyet, sisemmät pitkät valittavissa tilanteen mukaan. Mittaili viime katsastuksessa, jotta pitkistä umpioista tulee vähän hajavaloa kun palaa lyhkäsinä. Alkuperäiset oranssit USA-parkit on kyketty toimimaan huomiovaloina, samaisen katsastajan neuvosta. Kesällä nuo pienehköt H4:set kuumenee railakkaasti ja oon kerran vaihtanu ilmeisesti liian lämmön takia vaurioituneet umpiot. Kesällä ajelenki "huomiovaloilla" ja talvella paskakelillä tosiaan näkkee jottain ku on 4 lyhyttä. -Mika- Hitsi onko tuo 4* lyhyet laillinen huonolla kelillä . Oon joka kerta "modifioinut" takaisin kun on katsastuksen aika. Katsari sai kerran raivo-kohtauksen tuon virityksen nähdessään (pääsi unohtumaan) vaikka kaikki olivat normaaleja laillisia Hellan (12,5 ref) H4:ia....
Z4FUN Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Eihän se oo laillinen, senpä takia miulla on releet ja tuhkakupissa katkasijat ohjaamassa niitä. Kerran kostaapelijepari pysäytti ja kyseli valoista, vastasin jotta onkohan taas rele hajonnu, valot veke ja katkasija off-asentoon, valot takas, konsta totesi jotta nyt toimii normaalisti. Lupasin heti perille päästyä korjata releistyksen -Mika-
88IROC Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 No täytyy jatkaa varovasti. Viime lauantaina oli lähellä että en läpännyt Vanista sumuvaloja ja vastaavaa kytkintä päälle kun vastaan tulleet jepet eivät muistaneet vaihtaa lyhyille
mikke Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2005 Hitsi onko tuo 4* lyhyet laillinen huonolla kelillä . Oon joka kerta "modifioinut" takaisin kun on katsastuksen aika. Katsari sai kerran raivo-kohtauksen tuon virityksen nähdessään (pääsi unohtumaan) vaikka kaikki olivat normaaleja laillisia Hellan (12,5 ref) H4:ia.... 1.1.1980 on raja kahdennetulle lyhkäsille vanhemmissa saa olla ja uudemmissa tietenkään ei pitkät saa kahdentaa kunhan ref luku pysyy vanhemmissa alle 100 ja uudemmissa 75 kukahan taukki nämäki pykälät on keksiny
88IROC Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 1.1.1980 on raja kahdennetulle lyhkäsille vanhemmissa saa olla ja uudemmissa tietenkään ei pitkät saa kahdentaa kunhan ref luku pysyy vanhemmissa alle 100 ja uudemmissa 75 kukahan taukki nämäki pykälät on keksiny Intissä opittu periaate: jos esim. Ladassa on huonot valot niin kaikilla pitää olla yhtä huonot....
GTA-57 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2005 mut ei toi homma nyt ihan v....ilua oo pelkästään vaan tos on ajateltu myös vastaan tulevan auton häikäsyä ja takana ajajavaa myös.. eli luulen kyl et ihan järki hommaa vaikka yleensä muut valoihin liittyvä on aika syvältä määräysten osalta monesti mut parempi monesti näin kuin ne joulukuuset liikenteessä jos mitään rajoituksia ei ois..
DaMonsta Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2005 Itellä oli just noi Hellan FF75 lisäpitkät edellisessä autossa ja voin sanoa että hyvä oli kokemus. Hyvin näytti eteenpäin tietä vaikka olikin puskurilinjan alapuolella
Guest turbomies Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2005 Mulla on kans kyseiset lyhdyt camaron sumareiden paikalla, hyvin näkee..
Z4FUN Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Istuuko ne sisällä keulassa, eli eivät törrötä paikkaansa kuulumattoman näkösenä? -Mika-
Guest turbomies Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Töröttää tai ei, tuolleen ne on laitettu: http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/attachments/uudet_valot.jpg
Nupa Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Töröttää tai ei, tuolleen ne on laitettu: http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/attachments/uudet_valot.jpg Juuri tätä mä kysymyksellä hain. Kiitos vaan kaikille vastanneille. Sulla näyttäs olevan samanlaiset "suburbanlamput" kun mulla... Oliko muuten helppo asentaa Hellat paikoilleen, vai saiko liittimien tai asennuspaikan kanssa pelleillä jotenkin erityisesti? Taidan tehdä itse saman tempun kun noi alkuperäset sumarit on jo irtikin.
Guest turbomies Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2005 Ei siinä asennuksessa muuta vaikeeta ollut, kuin että onnistuu tähtäilemään kiinnityksen samoille kohdin molemmilla puolilla. Harmi kun ei niiden vakiosumareiden telineisiin saanut laitettua, olisi käynyt kätevästi.. Hellan paketissa tuli kaikki tarvittava, laitoin nuo niihin olemassa oleviin johtoihin kiinni niin että palavat yhtäaikaa ajovalojen pitkien kanssa.. Alunperinhän sumarit sammuu, kun pitkät laittaa päälle.
88IROC Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2005 mut ei toi homma nyt ihan v....ilua oo pelkästään vaan tos on ajateltu myös vastaan tulevan auton häikäsyä ja takana ajajavaa myös.. eli luulen kyl et ihan järki hommaa vaikka yleensä muut valoihin liittyvä on aika syvältä määräysten osalta monesti mut parempi monesti näin kuin ne joulukuuset liikenteessä jos mitään rajoituksia ei ois.. Eipä ole lainlaatijat paljonkaan vitsineet viettää aikaansa maantiellä, kun esim. ne ikävästi häikäisevät (moniväriset) polttimot ja sumutakavalo ovat laillisia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään