Guest vatanen Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2007 autosta menee virrat poikki startatessa, eli kun virrat lyö päälle niin pensa pumppu nakuttaa oikeen makoisasti ja kaikki toimii mutta kun käännät avaimen startti asentoon niin kuuluu vaan naks naks ja virrat häviää sen siliän tien
Chevy Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2007 kun käännät avaimen startti asentoon niin kuuluu vaan naks naks ja virrat häviää sen siliän tien akku lopussa
TransNAM Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2007 ...tai kosketusvika akun piuhoissa/navoissa. Latauksesta helpompi aloittaa mut kannattaa silti navat tarkistaa.
Guest vatanen Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2007 testasin 3:a akkua, mut ei sama juttu. miten olis startti?
TransNAM Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2007 Kokeile startata vaikka ruuvimeisselillä suoraan startista virrat päällä. Jos lähtee käyntiin ja toimii vaihda virtalukon sähköpuoli. Jos sama homma tarkista piuhat, myös maa ja startti. Siinäpä vaihtoehdot oikeastaan. Akunpiuhat voi joskus syöpyä niinkin et näyttää ehjältä mutta kun nykäisee jää käteen. Ainakin ooppelissa
Guest vatanen Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2007 Kokeile startata vaikka ruuvimeisselillä suoraan startista virrat päällä. Jos lähtee käyntiin ja toimii vaihda virtalukon sähköpuoli. Jos sama homma tarkista piuhat, myös maa ja startti. Siinäpä vaihtoehdot oikeastaan. Akunpiuhat voi joskus syöpyä niinkin et näyttää ehjältä mutta kun nykäisee jää käteen. Ainakin ooppelissa ok täytyy testata
Guest vatanen Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2007 En tiä tuliko kuntoon mut pistin yhen lisämaan rungosta koneeseen ja lähti pirulauta käymään
TransNAM Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 En tiä tuliko kuntoon mut pistin yhen lisämaan rungosta koneeseen ja lähti pirulauta käymään Elikkä akulta koneeseen menevä maapiuha särki tai irti tai hapettunu. En muistanu mainita mut tuo on helppo testata käynnistyskaapelilla akusta koneeseen. Remonttia on aina mukava tehä jos se jää pienemmäks kun luulee/pelkää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään