Jump to content

Recommended Posts

Posted

kokemuksia,täytyy soitella säätöaika jostain.missä muut on käyttänyt?

ps.osaakos joku rukata karttoja vähän toimivammaksi datan perusteella.sähköpostin välityksellä?

Posted

Jäälin Autosäädössä käytin, aikaa meni 3-4h kun ihan puhtaalta pöydältä lähettiin säätämään ja aikaan sisälty ongelmat bensaletkujenkin kanssa.

Posted

missäpäin suomea vaikutat? kysy vaikka FMI:ltä missä on lähin paikka. Jäälissä Oulussa olen itte kans käyttäny monet kerrat. On mielestäni vähän jokkis-tyylinen säätö, eli etitään huipputehoalue hyvin kohilleen, muut vähän sinnepäin. Seuraavan kerran vien johki enemmän haltech-suuntautuneempaan paikkaan.

Posted

Noormarkussa joku Dyno paja,ei vaan muista nimmee.Pitäis olla päteväkin.

Posted

jyväskylästä päin kaikki paikat on kaukana.am works lappeenranta tai noormarkku taitaa olla sitten lähimmät?

nuo nyt ainakin olisi listalla.

kaveri käyttänyt haltec ohjattuja volvoo ja eskoo noissa.

sporttiautoa mietin kanssa vähän on vaan jo kaukana.

 

Posted

Toisaaltahan säätö ym. kulut huomioonottaen matka ei enää paljoa tunnu ja saa paluumatkalla testailla.

Jyväskylästä katsoen kaikki on lähellä kun eteläpuolella on joka suuntaan yhtä pitkä matka ;D ;D

  • 1 month later...
Posted

sporttiautossa käytin.

mielestäni hyvä palvelu ja säädötkin tuntuis olevan kohdillaan.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...