kj Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 kokemuksia,täytyy soitella säätöaika jostain.missä muut on käyttänyt? ps.osaakos joku rukata karttoja vähän toimivammaksi datan perusteella.sähköpostin välityksellä?
Soppa Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Jäälin Autosäädössä käytin, aikaa meni 3-4h kun ihan puhtaalta pöydältä lähettiin säätämään ja aikaan sisälty ongelmat bensaletkujenkin kanssa.
Jake Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 missäpäin suomea vaikutat? kysy vaikka FMI:ltä missä on lähin paikka. Jäälissä Oulussa olen itte kans käyttäny monet kerrat. On mielestäni vähän jokkis-tyylinen säätö, eli etitään huipputehoalue hyvin kohilleen, muut vähän sinnepäin. Seuraavan kerran vien johki enemmän haltech-suuntautuneempaan paikkaan.
Mopo305 Posted May 11, 2007 Posted May 11, 2007 Noormarkussa joku Dyno paja,ei vaan muista nimmee.Pitäis olla päteväkin.
kj Posted May 12, 2007 Author Posted May 12, 2007 jyväskylästä päin kaikki paikat on kaukana.am works lappeenranta tai noormarkku taitaa olla sitten lähimmät? nuo nyt ainakin olisi listalla. kaveri käyttänyt haltec ohjattuja volvoo ja eskoo noissa. sporttiautoa mietin kanssa vähän on vaan jo kaukana.
TransNAM Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Toisaaltahan säätö ym. kulut huomioonottaen matka ei enää paljoa tunnu ja saa paluumatkalla testailla. Jyväskylästä katsoen kaikki on lähellä kun eteläpuolella on joka suuntaan yhtä pitkä matka ;D
kj Posted June 13, 2007 Author Posted June 13, 2007 sporttiautossa käytin. mielestäni hyvä palvelu ja säädötkin tuntuis olevan kohdillaan.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now