smokeybandit Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2007 on ihme homma tuossa 87 trans amissa kun en millään saa ohjaustehostimen remmiä pois. olen löysänny kaikki pultit mitä sen irrottaminen vaatisi mutta en saa sitä hihnan pyörää liikkumaan millään mihinkään suuntaan että ohaustehostimen remmi siten löystyisi ja saisi sen pois ja uuden laitettua tilalle.onko siellä mahdollisesti enemmän pultteja mitä pitäisi löystyttää että remmin vaihto onnistuisi? ite oon löysänny 4 eri pulttia,2 pulttia on liukukiskojen kohdalla ja sitten oon vielä 2 pulttia irrottanu lisäks varmuuden vuoksi vaikkei niitten pitäs vaikuttaa mitään sen remmipyörän liikkuvuuden suhteen.
japa350 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2007 No en nyt juuri tuota autoa tunne, mutta joissain pääsee yhteen pulttiin käsiksi ainoastaan remmipyörässä olevien reikien kautta.
TransNAM Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2007 Kannattaa löysätä kaikki pultit mitä on pumpun raudassa kiinni niin on pakko liikua. Eli pumppu liikkuu rautoineen. Muistaakseni ainakin vesipumpussa, tehostajanpumpun takana ja vielä jossain on muttereita.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään