Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Mitens on, tuleeko ongelmia mahduttaa tuo imusarja 3genin konepellin alle? Kellä kokemusta on, hän sen jakakoot
TransNAM Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 En tiedä onko sama mut ainakin tommonen mahtuu hollikan ja 3" paksun pyöreän putsarin kans niin et putsari ottaa pellin pehmusteisiin kiinni mut sopii olemaan. http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=12056.0;attach=10582;image Huonohko kuva... Tossa lukee Edelbrock Performer. 87 T/A-ssa.
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kyllä mä tiedän että performeri mahtuu, mutta mahtuuko performer rpm?
selli Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Käys lukee eetun sivuilta noi korkeuserot.Siellä on selkeet kuvat ja mitat noitten eroille. Mulla on RPM mutta on tosin kuhmukin ja väärä genneri
Z-mo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Performer RPM ei pitäis mahtua 3genin vakiopellin alle. http://www.goingfaster.com/spo/carcraft325hp305.html Tuolta seuraava teksti: (It should be noted that the Performer RPM manifold is taller than the stock or Performer EGR manifold, and you might run into hood clearance problems. This manifold will not fit under a stock 3rdGen hood (like a base Camaro, Firebird, etc.) as far as I know and understand.) Salaa vähän miettiny, mahtuisko se Caminon pellin alle... ei varmaan mahdu, mutta sittenpä tehään peltiin reikä.
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Performer RPM ei pitäis mahtua 3genin vakiopellin alle. http://www.goingfaster.com/spo/carcraft325hp305.html Tuolta seuraava teksti: (It should be noted that the Performer RPM manifold is taller than the stock or Performer EGR manifold, and you might run into hood clearance problems. This manifold will not fit under a stock 3rdGen hood (like a base Camaro, Firebird, etc.) as far as I know and understand.) "and you might run into hood clearance problems" "as far as I know and understand" Niin että ei tuota varmaan tiedä ennekö koittaa. No mulla on saatavilla pari vakio imaria vertailukohdaksi ja irtonainen rpm imusarja, niiin voin sitte mittailla ja vertailla.
Z-mo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Niin että ei tuota varmaan tiedä ennekö koittaa. No mulla on saatavilla pari vakio imaria vertailukohdaksi ja irtonainen rpm imusarja, niiin voin sitte mittailla ja vertailla. Niin eli siis sulla on jo tollanen RPM? No jos se ei mahu Camaroon, niin anna se mulle.
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Niin eli siis sulla on jo tollanen RPM? No jos se ei mahu Camaroon, niin anna se mulle. Juu on. Tarkoitus oli laittaa se punaisen mottiin, mutta suunnitelmat muuttu niin vois huitaista sen tähä hopiaan ens talvena. Samalla saa sitte vaihtaa nokan ja kairaa kansia.
camaro82 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Mulla on tuo Perfomer RPM Camarossa ja mahtuu juuri ja juuri. Putsari (mallia pudottava) jättää kyllä jäljen pehmusteeseen.
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Mulla on tuo Perfomer RPM Camarossa ja mahtuu juuri ja juuri. Putsari (mallia pudottava) jättää kyllä jäljen pehmusteeseen. Millainen putsari sulla on? ja mikä kaasari?
camaro82 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kaasari on kuusssatanen Edelbrock/Carter AFB ja putsari tuollainen kromitarvike missä alalautanen on muotoiltu niin että kaasari "uppoaa" siihen. Näin putsari putoaa alemmas
Z-mo Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Tän kanssa vois kans mahtua, eikä oo kallis! http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=EDL-1002
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2007 Taitaa sitte jäädä rpm imusatsi laittamatta, haluaisin niiin pitää orkkisputsarin, jotta voin laittaa siille CAI:n
zoidberg Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2007 Mulla on tuo Perfomer RPM Camarossa ja mahtuu juuri ja juuri. Putsari (mallia pudottava) jättää kyllä jäljen pehmusteeseen. Kattelin tuossa edelin sivuja ja jos tulkitsin oikein performer rpm on 4.725" korkea ja victor jr. 4.58"...? Victor löytyis tuolta lattialta lojumasta ja olen tässä pohtinut meniskö se paikalleen rikkomatta konepeltiä
rkr Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2007 Taitaa sitte jäädä rpm imusatsi laittamatta, haluaisin niiin pitää orkkisputsarin, jotta voin laittaa siille CAI:n Mulla on RPM ja carter ja sopii ponun pellin alle. Sekä pudottavalla kromiputsarilla että fordin 460:stä modatulla snorkkelimallilla. Aika paljolti tuo on kiinni siitä missä kunnossa on moottorin kiinnityskumit. Pehmusteeseen voi leikata reiän että mahtuu paremmin
Guest Jukka Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 moottorin kiinnityskummien kunnosta en tiedä, mutta totesimma että tuo rpm imusatsi mahtuu holleyn kaasarin ja vakioputsarin kanssa
rkr Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 moottorin kiinnityskummien kunnosta en tiedä, mutta totesimma että tuo rpm imusatsi mahtuu holleyn kaasarin ja vakioputsarin kanssa Vilkaiseppa huviksesi sen vakioputsarinkotelon snorkkelia. RPM ja holley menee aika lailla hukkaan kun ilma joudutaan imemään sisään niin pienestä reiästä.
Guest Jukka Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Vilkaiseppa huviksesi sen vakioputsarinkotelon snorkkelia. RPM ja holley menee aika lailla hukkaan kun ilma joudutaan imemään sisään niin pienestä reiästä. Onhan se onneton mehupilli, mutta kun ei nyt oo muutakaan
rkr Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Onhan se onneton mehupilli, mutta kun ei nyt oo muutakaan Romikselta isommalla snorkkelilla oleva kotelo tai sitten pudottavalla pohjalla oleva "vapari" kotelo (kaksi kromikiekkoa + suodatin). Ei pitäisi olla ihan kauhea investointi. Tuo vakiokotelo meinaan rajoittaa pahasti hengitystä 4500 kiekasta alkaen jo ihan 305:ssäkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään