Jump to content

Edelbrock performer rpm imusarjan mahduttaminen 3geniin

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitens on, tuleeko ongelmia mahduttaa tuo imusarja 3genin konepellin alle? Kellä kokemusta on, hän sen jakakoot

Kirjoitettu

Kyllä mä tiedän että performeri mahtuu, mutta mahtuuko performer rpm?

Kirjoitettu

Käys lukee eetun sivuilta noi korkeuserot.Siellä on selkeet kuvat ja mitat noitten eroille. Mulla on RPM mutta on tosin kuhmukin ja väärä genneri :D

Kirjoitettu

Performer RPM ei pitäis mahtua 3genin vakiopellin alle.

http://www.goingfaster.com/spo/carcraft325hp305.html

Tuolta seuraava teksti:

(It should be noted that the Performer RPM manifold is taller than the stock or Performer EGR manifold, and you might run into hood clearance problems.  This manifold will not fit under a stock 3rdGen hood (like a base Camaro, Firebird, etc.) as far as I know and understand.)

Salaa vähän miettiny, mahtuisko se Caminon pellin alle... ei varmaan mahdu, mutta sittenpä tehään peltiin reikä.

Kirjoitettu

Performer RPM ei pitäis mahtua 3genin vakiopellin alle.

http://www.goingfaster.com/spo/carcraft325hp305.html

Tuolta seuraava teksti:

(It should be noted that the Performer RPM manifold is taller than the stock or Performer EGR manifold, and you might run into hood clearance problems.  This manifold will not fit under a stock 3rdGen hood (like a base Camaro, Firebird, etc.) as far as I know and understand.)

"and you might run into hood clearance problems" "as far as I know and understand"

Niin että ei tuota varmaan tiedä ennekö koittaa. No mulla on saatavilla pari vakio imaria vertailukohdaksi ja irtonainen rpm imusarja, niiin voin sitte mittailla ja vertailla.

Kirjoitettu

Niin että ei tuota varmaan tiedä ennekö koittaa. No mulla on saatavilla pari vakio imaria vertailukohdaksi ja irtonainen rpm imusarja, niiin voin sitte mittailla ja vertailla.

Niin eli siis sulla on jo tollanen RPM? No jos se ei mahu Camaroon, niin anna se mulle.

Kirjoitettu

Niin eli siis sulla on jo tollanen RPM? No jos se ei mahu Camaroon, niin anna se mulle.

Juu on. Tarkoitus oli laittaa se punaisen mottiin, mutta suunnitelmat muuttu niin vois huitaista sen tähä hopiaan ens talvena. Samalla saa sitte vaihtaa nokan ja kairaa kansia.

Kirjoitettu

Mulla on tuo Perfomer RPM Camarossa ja mahtuu juuri ja juuri. Putsari (mallia pudottava) jättää kyllä jäljen pehmusteeseen.

Kirjoitettu

Mulla on tuo Perfomer RPM Camarossa ja mahtuu juuri ja juuri. Putsari (mallia pudottava) jättää kyllä jäljen pehmusteeseen.

Millainen putsari sulla on? ja mikä kaasari?

Kirjoitettu

Kaasari on kuusssatanen Edelbrock/Carter AFB ja putsari tuollainen kromitarvike missä alalautanen on muotoiltu niin että kaasari "uppoaa" siihen. Näin putsari putoaa alemmas

Kirjoitettu

Taitaa sitte jäädä rpm imusatsi laittamatta, haluaisin niiin pitää orkkisputsarin, jotta voin laittaa siille CAI:n

Kirjoitettu

Kattelin tuossa edelin sivuja ja jos tulkitsin oikein performer rpm on 4.725" korkea ja victor jr. 4.58"...? Victor löytyis tuolta lattialta lojumasta ja olen tässä pohtinut meniskö se paikalleen rikkomatta konepeltiä

Kirjoitettu

Taitaa sitte jäädä rpm imusatsi laittamatta, haluaisin niiin pitää orkkisputsarin, jotta voin laittaa siille CAI:n

Mulla on RPM ja carter ja sopii ponun pellin alle. Sekä pudottavalla kromiputsarilla että fordin 460:stä modatulla snorkkelimallilla. Aika paljolti tuo on kiinni siitä missä kunnossa on moottorin kiinnityskumit. Pehmusteeseen voi leikata reiän että mahtuu paremmin  ;D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

moottorin kiinnityskummien kunnosta en tiedä, mutta totesimma että tuo rpm imusatsi mahtuu holleyn kaasarin ja vakioputsarin kanssa

Kirjoitettu

moottorin kiinnityskummien kunnosta en tiedä, mutta totesimma että tuo rpm imusatsi mahtuu holleyn kaasarin ja vakioputsarin kanssa

Vilkaiseppa huviksesi sen vakioputsarinkotelon snorkkelia. RPM ja holley menee aika lailla hukkaan kun ilma joudutaan imemään sisään niin pienestä reiästä.

Kirjoitettu

Vilkaiseppa huviksesi sen vakioputsarinkotelon snorkkelia. RPM ja holley menee aika lailla hukkaan kun ilma joudutaan imemään sisään niin pienestä reiästä.

Onhan se onneton mehupilli, mutta kun ei nyt oo muutakaan

Kirjoitettu

Onhan se onneton mehupilli, mutta kun ei nyt oo muutakaan

Romikselta isommalla snorkkelilla oleva kotelo tai sitten pudottavalla pohjalla oleva "vapari" kotelo (kaksi kromikiekkoa + suodatin). Ei pitäisi olla ihan kauhea investointi. Tuo vakiokotelo meinaan rajoittaa pahasti hengitystä 4500 kiekasta alkaen jo ihan 305:ssäkin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...