Jump to content

Teippisarjat Camaro /Firebird

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moro.

Mulla on nyt tekeillä omaan 4 g transuun teippisarjat saa nähdä onnistuuko.

teippimateriaali on sama kun alunperin eli 10 v takuulla.

mulla on mahdollisesti kaavat1, 2,3,4  gen autoihin  sekä chevy että pontiac.

katsotaan miten käy.

T:LOB      laitan kuvia omasta projektista kunhan se valmistuu..

Kirjoitettu

Moro.

Mulla on nyt tekeillä omaan 4 g transuun teippisarjat saa nähdä onnistuuko.

teippimateriaali on sama kun alunperin eli 10 v takuulla.

mulla on mahdollisesti kaavat1, 2,3,4  gen autoihin   sekä chevy että pontiac.

katsotaan miten käy.

Millaset teippisarjat,  mulla on tarraleikkuri ja tarraa vaikka kuinka...

T:LOB       laitan kuvia omasta projektista kunhan se valmistuu..

Kirjoitettu

onnistusko sulta tuulilasiin ponun merkki(ei kotkaa) ja teksti: pontiac?? ilman kysymysmerkkei ;)
Kirjoitettu

Mikä ponu

onko 3, 4 gen    firebird, formula,trans am

Kirjoitettu

periaattees kyllä, mutt mistä vectorikuva millä leikkaa... eikö se oo himen kaareva?

Kirjoitettu

Niin kun sanoin mulla on kaavat teippeihin ja on myös mallit ikkunakuviin eli tulee kaarevat juuri oikein.

Mutta kunhan saan ne omat teipit ensin niin katotaan kuinka hintoihin nää tulee.

T:LOB

Kirjoitettu

kiljuvan kanan kuvia vois aatella takapilareihin siis niitä jotka on hiukan vajaat 100x100mm

ja mallihan oli 3 gen ponu 89

hmm tarkka kuvaus tuosta on  3gen Pontiac Firebird Formula Trans Am Look    ;D ;D

Kirjoitettu

3gen firebird formula

vuosimalli  90 ja alle  on eilaiset  tarrat    ja 90 - 92  eilaiset  3 g  autoissa

pontiws3.jpg}

Kirjoitettu

no halvata sentään  ;D pontiac firebird formula 305 tbi autom. -89. vähäpäästöinan ja ilmastointikin on  ;D 8)

Kirjoitettu

vuosimalli  90 ja alle  on eilaiset  tarrat    ja 90 - 92  eilaiset  3 g  autoissa

Laita tää peilikuvana huulilasiin, edellä menevä näkee taustapeilista jotta ny on aika väistää, woimaa tulossa. Kulkineen merkkihän selviää muille paikallaan ollessa helposti.  ;D ;D Ebay löytö, kaareva Camaro tarvitseville.

-Mika-

Camaro-window.jpg}

Kirjoitettu

onnistusko sulta tuulilasiin ponun merkki(ei kotkaa) ja teksti: pontiac?? ilman kysymysmerkkei ;)

Mul ois tommonen ponu teksti punasena ylimääräsenä
Kirjoitettu

pitäskö lainata sitä sulta  ::)

Tuutko illalla tixiin,voin ottaa mukaan.Otat kympin mukaan,niin se on sun m/
Kirjoitettu

Laita tää peilikuvana huulilasiin, edellä menevä näkee taustapeilista jotta ny on aika väistää, woimaa tulossa. Kulkineen merkkihän selviää muille paikallaan ollessa helposti.  ;D ;D Ebay löytö, kaareva Camaro tarvitseville.

-Mika-

jooh, onnistuis jois oli isomana, niin vois convertoida vectorix.

jostain muuten luin , että tarrat tuulilasissa ovat kiellettyjä...

Kirjoitettu

perskatin balez, kerkesitkös jo setiltä ton ostaa? ??? ??? jos et niin, set28 mää otan ton jos se on sul viälä

Kirjoitettu

Tarkistan teipin kunnon ja vien Balezille näytille,niin katotaan kelpuuttaako,palaan asiaan,jos ei kelpaa

Kirjoitettu

-Mika-

NO niin,  corel tracella sain tehtyä molemmat tuulilasikuvat  vectorikuviksi, eli nyt siitten tarraleikkurillani voin leikata camaro & pontiac  tuulilasitarroja.......

tuossa muutama malli:  www.kuumakyyti.com/tarrat.htm

Mika

Kirjoitettu

jokos on kokeilu sarja valmistunut?

Ei vielä  en ole kerinny käymään ,olin pari viikkoa saikkarilla      ja... työ hommat parilta viikolta hiukan kasaantuneet.

Olen tällä viikolla yhteydessä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...