Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Mistä saa 11cm halkaisijaltaan ja n. 1.5mm paksuudeltaan olevan o-renkaan joka kestää ilmastoinnin aineet? Olis kiirus. Tavallinen musta o-rengas ei taida kestää vai kestääkö?
Senior Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kokeileppas Tiivistekeskus Oy Mäkituvantie 5 01510 Vantaa Vaihde 0207 65 170 Myynti 0207 65 1070 -- edit -- Tuolla on jopa suuttimiin O-renkaita ( Viton ).
pantera Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 nitriilikumi kestaa hyvin kemikaaleja, jos ei loydy sopivaa niin tee ite metritavarasta, liimaa vaan paat yhteen ( mitka paat )
TransNAM Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Itse olen hakenu o-renkaita ilmastointiin paikallisesta kylmäkonehuollosta, samasta mis oon täytättänytkin kun noiden autokorjaamoiden täyttöhinnat menee yli ymmärryksen.
Chevy Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Etolasta saa O-renkaita,mut kestääkö ne litkut
TransNAM Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2007 Alkup. kysymyksen toinen osa... Sanottiin joskus kylmäkonehuollossa et jos tiiviste on sellaisessa paikassa mistä ei pääse pullahtamaan kestää tavallinenkin. Tiedä sitten, taitaa olla sarjassa "omalla vastuulla". Taitaa riippua aika paljon aineesta. Mulla ainakin pitäny hyvin kaikki liitokset eri autoissa mut olen hakenu alan firmasta renkaat.
kati Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Pitäiskö kompuran olla miten äänetön ku omassa kuuluu jo aika rallatusta päällä ollessa.Rupeeko olee finaalissa.
TransNAM Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kyllä sieltä ääntä kuuluu läheltä kuunnellessa mut ei tarvis isompaa ääntä kun kone pitää. Elvytyksenä voi vielä koittaa öljyn lisäystä josko olis kuiva. Ei onnistu kotikonstein. Omasta kokemuksesta haluan aina kylmäaineiden mukana öljyt jos ei varmuutta ole milloin viimeks lisätty. Niillä öljyillä on taipumus häipyä (kuivua) ajan kanssa. Jos kuuluu aina voi olla myös hihnapyörän laakeri mut jos vain päällä ollessa niin kompura itessään.
kati Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Lisätty kylmäainetta ja öljyt mut toi rallatus on aikas kovaäänistä jot taitaa olla kompura kaput,löytyykö keltää vai onko miten korjattavissa?mikäköhän sieltä kusahtaa ekana yleensä.Pois päältä ei kuulu mitään ääntä.
Cujo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 eipä siellä nyt oikeen muuta hajoavaa ole kuin laakerit ja nekin saa ite vaihdettua. siivaan sopivan ulos vetäjän saa tehtyä hydrauliikka tulpasta missä on 22x15 kierre ja siihen tekee sisälle vaikka 8mm kierteen millä saa työnnettyä siivan ulos.näin ainakin 3gen ponu
TransNAM Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Lisätty kylmäainetta ja öljyt mut toi rallatus on aikas kovaäänistä jot taitaa olla kompura kaput,löytyykö keltää vai onko miten korjattavissa?mikäköhän sieltä kusahtaa ekana yleensä.Pois päältä ei kuulu mitään ääntä. Riippuu kompurasta. Eikös 4gen ole jo pötkylämallinen alumiininen japsikompura. Ne leviää sisältä yleensä sen verran kunnolla kun ovat kokonaan alumiinia ettei paljoa kannata korjailla jos on kerenny alumiinit jauhamaan. Jos olis vain akselin laakeri menny niin sen vaihto ei ole paha homma joskin eri asia mistä moisen neulalaakerin löytää. Hihnapyörän laakeri on ehjä jos ei kerta ääni kulu kun kompuran ollessa päällä. Jenkkien valurautakompuraa en ole vielä aukaissut. Tuo kuvan härveli olis ollu vielä korjattavissa kun lakkas kerralla pyörimästä mutta on ollu pahemmankin näköisiä. Yksityishenkilön osien saanti on sitten asia erikseen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään